Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
08-04-11, 21:35 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
|
Nydelig fredagsmiddag! (Innbakt svinefilet, servert med gratinert pastinakk)Med bilder som viser bedre framgangsmåte: INNBAKT SVINEFILET Servert med gratinerte pastinakkar! Idag fant eg nokon fristande svinefiletar på Kiwi, derfor blei dette fredagsmiddagen Du treng: 2 ferdig krydra svinefiletar frå Kiwi! 1 pk kremost med urter og kvitlauk. Fersk timian. 1 pk bacon. Smør. 4 pastinakkar. 1,5 pk fløyte. Kvitlaukskrydder. Salt og pepar. Ost (eg brukte Tines 4 sortar) Framgangsmåte: Sett ovnen på 180 grader. Skjær ei lomme i kjøttet (på langs). Smør lomma godt med osten og legg inn urteblada. Surr bacon rundt. Brun lett i panna med litt smør. Legg i ei ildfast form og steik i ovnen i ca 20 minutt. Rens og skjær pastinakkene i passe tjukke skiver. Kok opp i fløyte. Ha over i ildfast form og krydre. Ha over ost og ha i ovnen til osten er passe gyllen. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo |
25-04-11, 22:45 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 37
|
Sv: Nydelig fredagsmiddag! (Innbakt svinefilet, servert med gratinert pastinakk)høyrast nydlig ut Det e forresten meg ! rekna med du skjønna kem eg e Nettop komt inn på her |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Eggepanne med kylling! Servert med tomatsalat! | Jannik16 | Lunsj | 0 | 09-02-11 12:37 |
Innbakt svinefilet | Trin | Festmat | 2 | 12-10-10 20:11 |
Innbakt torsk | susasa_s | Middag | 1 | 20-01-09 11:17 |
Rotta er servert! | Gamla | Livets lyse side | 5 | 18-02-08 16:50 |