Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Friskt mot!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-12-09, 13:51   #1
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Friskt mot!

Nå er jeg klar for 14 uker i fase 2 på eurodietten! Jeg har "kastet" badevekta og går kun etter buksestørrelse! Jeg har nemlig ei bukse her som jeg skal inn i!!
Kanskje litt rart å begynne 3 juledag.. men hadde jeg fortsatt dette hadde jeg sikkert gått opp 2 kg til før jula var over.. så nå bretter jeg opp ermene og gir gass her!! NOK ER NOK!!

Flere i samme båt?



Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:04   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Friskt mot!!:)

Jaaa. Jeg begynte i går Deilig

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:07   #3
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Friskt mot!!:)

Ja kjempe deilig å være i gang!!

Har du mye som skal bort?

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:10   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Friskt mot!!:)

Jaa. Har ca 40 kilo som skal av.. 1.7 av dem forsvant mellom i går og i dag. Var mye vann i den kroppen. Fikk barn for snart 3 måneder siden, så kroppen er vel litt i ubalanse ellers også.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:15   #5
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Friskt mot!!:)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jaa. Har ca 40 kilo som skal av.. 1.7 av dem forsvant mellom i går og i dag. Var mye vann i den kroppen. Fikk barn for snart 3 måneder siden, så kroppen er vel litt i ubalanse ellers også.

1.7 kg er jo uansett konge!! Skal si du er flink som allerede etter 3 måneder er igang med dette! imponerende!
Jeg slanket meg 45 kg 2008 på denne måten.. har nå gått opp noe (tipper ca 10-15..), så nå er det skjerpings igjen!!! Men det er så utrolig moro for man ser resultater så fort med opplegget

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 22:37   #6
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: Friskt mot!!:)

Vi er en gjeng her som beggynte cirka i september. Jeg har gått Fase 1 og Fase 2 og er nå inne i Fase 3. Etter seks uker i Fase 3 starter jeg på ny i Fase 1, så jeg følger dere! Lykke til! Og sjekk gjerne i salgs- og byttetråden om det er noe dere trenger! :-)

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 10:29   #7
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: Friskt mot!!:)

Er egentlig i fase 2 jeg, men etter en slappe jul, skal jeg ta t par uker i fase 1, men litt reker i salaten på jobb MÅ jeg ha Så litt blanding

Er det fort å gå opp i vekt etter det først er av? Jeg er livredd for det.
Har spist mye rart de to siste ukene, men gått opp 1 kg - og det regnte jeg med - legger jo fort på oss i jula uansett.

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 12:39   #8
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Friskt mot!!:)

Hei - jeg har 3 dager igjen av en moderert fase 2, men så er jeg klar til en ny runde i fase 1 i hele januar. Har fortsatt noen-og-tjue kilo som skal vekk, så her er det bare å brette opp armene. Julen har vært "snill" med meg, kun gått opp 500g de siste 2 ukene . Bruker disse dagene i romjulen til å planlegge opplegget mitt for våren, ikke i detalj men mer en hovedlinje for hvordan dette skal gjennomføres.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 19:03   #9
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Friskt mot!

blir nok fase en for meg i hele januar ,,begynner i morgen ,, i alle fall på mandag.

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 20:15   #10
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Friskt mot!

Da har jeg snart gjennomført min første dag i fase 1, skal snart lage meg en litt sen middag - pasta med grønnsaker i tomatsaus tenker jeg

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 16:03   #11
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Friskt mot!

jeg har begynt forsiktig i dag ,trappet ned litt så jeg slipper hodepinen
men det blir pinnekjøtt til middag i kveld
så er det slutt , blir kun produkter i hele januar

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe friskt hmmm Ketolysekuren 18 28-05-09 12:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no