Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Marsskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 21:16   #76
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Jeg skal så seriøst gifte meg med ismaskinen min!
Har savnet is helt siden jeg begynte, og har laget idag (Etter et veldig misslykka forsøk igår) og det smakte såååååååååååå mye bedre enn kjøpe is!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:18   #77
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Marsskravletråden til 30+

Yummy, det så godt ut. Kanskje jeg bør skaffe meg en ismaskin jeg også.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:27   #78
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Yummy, det så godt ut. Kanskje jeg bør skaffe meg en ismaskin jeg også.

Beste investeringen jeg har gjort ang lavkarbo hvertfall!
Gleder meg til å prøve meg på sorbe

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:19   #79
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Marsskravletråden til 30+

Så kjempegodt ut!

Hva koster en slik maskin og hvordan fungerer det?

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:36   #80
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Denne kostet rundt 5-600, den funker slik at du har den i frysen i 24 timer før du skal lage is, så lager du "deigen" og heller den oppi mens den roterer. Isen blir ferdig på 20 min og blir sånn myk konsistens på. LAger du is i frysen så blir den full av iskrystaller med mindre du rører kraftig vært kvarter.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 02:31   #81
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Oi, ser ut som en meget god investering!

Nå er jeg kommet hjem, og spist en altfor sen kvelds, etter å ha møtt lavkarbo-gjengen i Bergen meget koselig.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:23   #82
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Jeg sitter her og angrer noe fryktelig på at jeg har meldt meg på to timers grunnkurs på Zumba i morgen. Ikke har jeg koordinasjon eller kondis. Jeg må ha vært "utilregnelig" i gjerningsøyeblikket, da jeg meldte meg på.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:55   #83
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Jeg sitter her og angrer noe fryktelig på at jeg har meldt meg på to timers grunnkurs på Zumba i morgen. Ikke har jeg koordinasjon eller kondis. Jeg må ha vært "utilregnelig" i gjerningsøyeblikket, da jeg meldte meg på.

Det er gøy og ikke spesielt vanskelig! Jeg lover!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 00:10   #84
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Kan love deg sistegang at det blir kjempemorro!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 00:39   #85
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Marsskravletråden til 30+

Den siste måneden har egentlig ikke gått så veldig bra for meg sånn vektnedgangmessig. Har prøvd det meste, og bytter konstant fra den ene filosofien til den andre, men det har til min store fortvilelse stått ganske “stille” og jeg har gått opp og ned de samme to kiloene. Men på mandag begynner jeg med streng induksjon igjen, så nå skal jeg bare nyte helgen, og kose meg med blant annet hjemmelaget is (Takk Nupsida!), og bare glede meg til å virkelig starte på mandag. Wish me luck.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 21:01   #86
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Zumba var skikkelig gøy, men jeg plundrer virkelig med å få med meg beina. Har lasta ned noen videoer. Så her skal det pugges trinn til neste gang.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 12:27   #87
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

I'm in looooooove!!!

Ha en nydelig søndag alle nydelige folk på forumet!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 12:32   #88
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

I'm in looooooove!!!

Ha en nydelig søndag alle nydelige folk på forumet!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Herlig

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 12:40   #89
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Herlig

Det er virkelig herlig

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 14:25   #90
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Deilig å være forelska ja

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:29   #91
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Marsskravletråden til 30+

Min plan for mars er å forhåpentligvis gå ned 7 kg så jeg får den etterlengete brystreduksjonen min!

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:51   #92
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Gaaaaaaaad! Koffor må kjærlighet være så jævlig vanskelig. Koffor måtte den her dagen bli en jævlig berg og dalbane?

Dersom noen sier noe i fylla, regner dere det som bare fyllevrøvl dagen etter på. Jeg trodde at ting man sa i fylla skulle være sanne. Jeg får bare mer mot til å si ting jeg ikke tør ellers i fylla, men kanskje andre er annerledes? Kanskje de sier ting de egentlig ikke mener for å være hyggelig. But y? Det kompliserer da bare ting!

Jeg er fortsatt forelsket.. Kanskje bare litt mer ulykkelig sådan.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:52   #93
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Nytt mål for mars; komme i gang med ketolyse! Bestilte bok i dag!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:56   #94
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Dersom noen sier noe i fylla, regner dere det som bare fyllevrøvl dagen etter på.

Det kommer jo litt an på... Jeg har nok litt hang til å tenke at hyggelige ting sagt i fylla er forsøk på å få noen til sengs... Men nå er jeg noen hakk mer kynisk enn de fleste da.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:01   #95
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Gaaaaaaaad! Koffor må kjærlighet være så jævlig vanskelig. Koffor måtte den her dagen bli en jævlig berg og dalbane?

Dersom noen sier noe i fylla, regner dere det som bare fyllevrøvl dagen etter på. Jeg trodde at ting man sa i fylla skulle være sanne. Jeg får bare mer mot til å si ting jeg ikke tør ellers i fylla, men kanskje andre er annerledes? Kanskje de sier ting de egentlig ikke mener for å være hyggelig. But y? Det kompliserer da bare ting!

Jeg er fortsatt forelsket.. Kanskje bare litt mer ulykkelig sådan.

Jeg tror han mente det jeg. Bare ta det litt rolig og flørt og sånt. Han kan umulig motstå din søte sjarm mener da jeg
Man mener jo ting man sier i fylla, man er bare ikke like modig dagen derpå som oftest.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:02   #96
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kommer jo litt an på... Jeg har nok litt hang til å tenke at hyggelige ting sagt i fylla er forsøk på å få noen til sengs... Men nå er jeg noen hakk mer kynisk enn de fleste da.

Hehehe. Ja, men det blir jo en litt annen situasjon enn den jeg var i. For dette foregikk på melding og vi bor i 2 forskjellige byer. Så det vet jeg ikke var motivet.. Dette er noen jeg kjenner inn og ut og som kjenner meg inn og ut. Og i går sa hun at "jeg kanskje var den som kunne få jenta som ikke tror på kjærlighet til å tro på den". Mens i dag var det litt sånn at hun ville unngå å snakke om elefanten i rommet.

Beklager at jeg bare spyr ut all frustrasjon. Føler meg skikkelig fjortis, men ingen av vennene mine hadde tid til å henge i kveld.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:04   #97
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg tror han mente det jeg. Bare ta det litt rolig og flørt og sånt. Han kan umulig motstå din søte sjarm mener da jeg
Man mener jo ting man sier i fylla, man er bare ikke like modig dagen derpå som oftest.

Tihi. Takk Anarko Jeg skal ta det rolig. Bare ble litt mye frustrasjon. Og HUN skal komme på besøk i april. Og jeg vet liksom ikke hvor jeg har henne nå. Forvirra. Men jeg får vel bare avvente det..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:35   #98
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

i dag var det litt sånn at hun ville unngå å snakke om elefanten i rommet.

Å, det bare høres ut som fylleangst. Bare la det modnes litt, og vis at du ikke syns det var for pågående så går det seg nok til

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:40   #99
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Å, det bare høres ut som fylleangst. Bare la det modnes litt, og vis at du ikke syns det var for pågående så går det seg nok til

Takk
Jeg kjente jeg trengte litt oppmuntring. Føler meg litt dum som har fallt for en av mine beste venner. Det kompliserer ting veldig.. Men det har vært mye flørting egentlig. Bare at det som oftest er i fylla. Jeg skal være tålmodig, snakke det i hel med mine venninner som kjenner historien og så ta det som det kommer. Ingen masing..

Hva skulle jeg gjort uten forumet?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 00:27   #100
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hehehe. Ja, men det blir jo en litt annen situasjon enn den jeg var i. For dette foregikk på melding og vi bor i 2 forskjellige byer. Så det vet jeg ikke var motivet.. Dette er noen jeg kjenner inn og ut og som kjenner meg inn og ut. Og i går sa hun at "jeg kanskje var den som kunne få jenta som ikke tror på kjærlighet til å tro på den". Mens i dag var det litt sånn at hun ville unngå å snakke om elefanten i rommet.

Beklager at jeg bare spyr ut all frustrasjon. Føler meg skikkelig fjortis, men ingen av vennene mine hadde tid til å henge i kveld.

Beklager at jeg skrev han altså!
Men tror hun mente det. Det er nok bare nerver. Ganske modig å si noe slikt, og da føler man seg kanskje litt nervevrak etterpå.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Marsskravletråden til 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 142 31-03-10 15:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no