Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Karbonader/hamburgere..

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-08, 21:20   #1
*Mariann*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 16
*Mariann* er på en erverdig vei
Talking

Karbonader/hamburgere..

For en stund tilbake spurte jeg om noen hadde følt det slik at man ble ekstra mett av kjøttdeig.. Føølte meg oppblåst og ekkelt mett etterpå..

Og etter dette har jeg ikke spist kjøttdeig..og følt meg fin hele tiden! Har spist kyllig kjøttdeig ikke akkurat lik mengde uten å føe noen ting..

men i dag spiste jeg karbonader/hamburgere med salat og litt rømme på.. Og har igjen følt meg helt oppblåst! Føler meg kjempemett og har vært sånn hele dagen! Spiste de til frokost sånn i 9-tiden i dag tidlig!
(Var 3 karb. per 100g burger)

Har begynt å tenke litt og lurer på om det kan være tilfelle at man ikke "tåler" sånne blandingsprodukter som kjøttdeig og hamburgere.. når man går på lavkarbo/ketolyse?Eller om det er at jeg har fått for mye karboer i meg?
For en annen grunn til at jeg begynner å tro at d kan ha noe med dette å gjøre er at jeg har holdt på med livsstilen min i en mnd ca nå..5 uka er over i helga nå! Og forrige lørdag var første gang jeg ikke kunne motstå litt kake.. så tillot meg å spise et halv kakestykke.. Og den oppblåstfølelsen fikk jeg da også!
Akkurat som om jeg på en måte kjenner at d kommer karbohydrater inn i kroppen, liksom? Er d mulig eller bare psykisk?

*Mariann* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen karbs-Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 21:02   #2
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Karbonader/hamburgere..

Jeg har det på samme måte... Jeg troooor det bare er følelsen og ikke reelt, men det er jo egentlig det samme Jeg spiser bare mindre av det

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbohydratinnhold pølser/hamburgere på ESSO annabanana Ketolysekuren 11 22-06-08 13:12
Karbonader Enits Ketolysekuren 5 14-11-07 17:06
Karbonader ... Eplekjerne Ketolysekuren 12 17-10-07 14:06
Karbonader på induksjonen Ametyst Induksjonen 1 28-09-05 13:39
fiskekaker/karbonader etc Lennor Middag 3 21-07-05 08:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no