Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-10, 22:45   #1
aniaan
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1
aniaan er på en erverdig vei
Lightbulb

Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Hei!
Jeg er en jente på 21 år som trenger noen å gå ned i vekt sammen med. Klarte å gå ned 10kg i fjor men mistet motivasjonen å gikk opp igjen. Hadde vært fint med noen å gå ned sammen med som kan motivere hverandre. Feks å skrive til hverandre via mail, å gi oppdateringer om hvordan det går, med en veie dag i uken osv. Håper det er flere som trenger noen å gå ned i vekt sammen med.

Håper på svar

aniaan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 22:46   #2
brusevold86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 16
brusevold86 er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med.

hei hei jeg er ganske ny på det området her, men har veldig lyst til å gå ned ca 5 kilo. om du kan litt fra før av hadde det vært fint med litt hjelp å noen å snakke med, så jeg er gjerne med. cathrine

brusevold86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo så godt det går!! Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:24   #3
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Jeg kunne også tenkt meg å ha noen å sammenligne og konkurere litt mot? sånn får jeg motivasjon iallefall :-)

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:34   #4
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

jeg også!
nå sitter jeg og leser meg opp på hvilken vei jeg skal gå! jeg hadde god effekt da jeg gikk på ketolyse for 3 år siden, men jeg orker virkelig ikke alt fettet! så har vel bestemt meg for at south beach er veien å gå for meg!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:18   #5
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Opprinnelig lagt inn av snartslank?, her.

jeg også!
nå sitter jeg og leser meg opp på hvilken vei jeg skal gå! jeg hadde god effekt da jeg gikk på ketolyse for 3 år siden, men jeg orker virkelig ikke alt fettet! så har vel bestemt meg for at south beach er veien å gå for meg!

Vi får starte en sånn konkuranse tråd her der folk kan oppmuntre hverandre og konkurere :-)

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:53   #6
AstridHN
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1
AstridHN er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Hei!!

Har dere begynt eller? Jeg begynner "et nytt og bedre liv" i morgen og denne gangen SKAL jeg klare det!! Så akkurat noen bilder av megselv, og herregud, det var motivasjonen jeg trengte! Det er bare snakk om 10 kilo-ish, men vi vet alle hvor vanskelig de er... så jeg er med hvis dere er??

AstridHN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 22:20   #7
Obrak
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 7
Obrak er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Jeg er gjerne med! Det er greit å ha noen å konkurrere litt imot Jeg er langdistanseløper (nå tenker dere sikkert: hva i all verden gjør hun her?! Løpere er jo alltid bare skinn og bein!), og kunne gjerne tenke meg å ta av ca 2 kilo. Og ja, jeg er allerede slank, men for å forbedre presentasjonene mine innenfor løpingen, vil det ha stor betydning dersom jeg har 2 kg mindre å drasse på! Jeg holder på å sette opp et kostholdsprogram for de neste 4 ukene nå Hva er deres mål? Kan vi ikke snakkes over mail og oppdatere hverandre om hvordan det går etterhvert som dagene går?

Obrak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 20:51   #8
Obrak
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 7
Obrak er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Er det noen som er begynt eller? Jeg begynte i dag! Første dagen har gått helt etter planen Har spist det jeg planlagte: 150 gr frokostblanding m/melk, 2 grove knekkebrød + en pære, 0,4 L proteindrikk + en neve tørket frukt, eple, dagens middag (rester fra i går: raspeballer, saltkjøtt, kålerabistappe og fossakorv) og nå venter mitt siste lille kveldsmåltid: Litt cottge cheese med eplebiter, mandler og kanel. Snadder! Av trening har jeg hatt fartstrening på tredemøllen (10 min oppvarming, 15 min fartstrening, 5 min nedtrapping) og deretter 45 min styrketrening, i tillegg til en time tur i skogen med hunden I morgen skal jeg jobbe fra 07.30 - 20.00, så det blir lite tid til trening, men har to jobber og går mellom jobbene, og det blir 50 min rask gange

Obrak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
slankevenn


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gå ned i vekt sammen? StineH Mer enn 30 kg overvekt 341 07-10-10 10:54
Trenger råd vedr. vekt, trening og lavkarbo Sandy Lavkarbo generelt 4 08-05-09 08:15
Noen å starte sammen med mossa Ketolysekuren 4 24-04-09 19:39
Går ikke ned i vekt, trenger råd Mariette Ketolysekuren 7 21-12-07 12:34
Kan noen tenke høyt sammen med meg.. Elisabet Lavkarbo generelt 20 04-01-06 21:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no