Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Tørst

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-10, 16:07   #1
Bolla Piggsvin
Medlem
 
Bolla Piggsvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 113
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg
Question

Tørst

Er det bare jeg som blir så forferdelig tørst når jeg spiser mye fett og lite (nesten ikke) karbohydrater? Merker det særlig når jeg har fått i meg et par spiseskjeer Cocosa, da må jeg bøtte i meg vann etterpå. Nå skal det sies at jeg drikker vanvittige mengder med urtete og fruktte hver dag (sikkert halvannen til to liter), og det er kanskje vanndrivende? Merker at jeg må fly på do ofte også . Vanlig svart te og kaffe rører jeg ikke.

__________________


Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 16:35   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tørst

Jeg er like tørst uansett jeg.. Men det sies at man er mere tørst på ketogen kost.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 16:36   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tørst

Man blir tørst av å være i ketose, rett og slett!

Her kan du lese litt om vann og fettforbrenning!

Te er ikke noe særlig vanndrivende, men renner vel mer eller mindre "tvert gjennom"!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger råd, er ekstremt tørst! (Sliter ...) LenaBeatrice Lavkarbo generelt 17 14-06-09 12:14
Jeg er tørst! Angel83 Ketolysekuren 6 12-03-08 13:33
Jeg er sååå tørst! Millsi Ketolysekuren 18 20-10-07 15:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no