Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Trenger DIN hjelp. :-)

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-10, 22:01   #1
Frusetruse
Nytt Medlem
 
Frusetruse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Alder: 35
Innlegg: 8
Frusetruse er på en erverdig vei
Question

Trenger DIN hjelp. :-)

Jeg vil ned 6 kg ,sotti mål som 17.mai Ketolyse eller fedon, hva er de størsste forskjellene, er d riktig at ketolyse ikke skal ha cottage cheese? CC er best!!( jeg trener mye og ,men går ikke ned) Hjelp!!


Forresten kjøpt noe feil i dag trur jeg.ville ha erstatning for sukker, den er fra sverige og heter Hermesetas lettstrø,90% mindre kalorier enn sukker. karbo pr 100g er 56g. Ingredienser : maltodextrin,fructofibres*,inulin og oligofruktose 42%,apartam, 2% Acesulfam

Ellers så har jeg en boks fedon lindberg merka fruktose,da jeg egentlig tenkte å fulge han.

Frusetruse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:09   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trenger DIN hjelp. :-)

Hermesetas er ikke feil. Karbohydratene kommer fra sukkeralkoholer som hos de fleste går tvert igjennom uten å ha innvirkning på blodsukkeret! Bruker det selv, jeg, syns det smaker best!

Klart du kan spise CC på ketolyse, mange som gjør det!

Men ketolyse kan være en hard omstilling når det ikke er snakk om så mange kilo! Fedon er nok bedre sånn sett. Ketolyse betyr at du spise så lite kerbohydrater at kroppen må forbrenne eget fett i form av ketoner. Disse kan måles med urinstiks. Spiser du mer karbohydrater enn du skal, "faller" du ut av ketose og må jobbe litt for å komme inn igjen.
Fedon er ikke så streng på karbohydratene, så det er ingen katastorfe om du ligger litt over en dag.

Foreslår at du leser deg litt mer opp før du tar noen avgjørelse!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp ... cilemora Ketolysekuren 8 28-10-07 22:17
Trenger hjelp henna Spis deg ned i vekt med Skaldeman 1 27-10-07 11:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no