Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Noen cøliakere her?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-10, 13:07   #26
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Noen cøliakere her?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Tuller ikke Kula, en person med cøliaki skal ha muligheten til å spise det den personen selv ønsker å spise.


Hmm... gjelder det samme for personer som ikke tåler skalldyr f.eks? Det er innmari kjipt å måtte spise dyr mat når resten av familien spiser reker på tilbud!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 15:23   #27
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Noen cøliakere her?

Kula, det aner jeg ikke, men tviler på det

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:08   #28
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Noen cøliakere her?

Hehe, det tviler jeg også på...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:25   #29
-marie-
Medlem
 
-marie- sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 45
Innlegg: 109
-marie- er på en erverdig vei

Sv: Noen cøliakere her?

Da har vi vært hos legen... Hun tvilte på at det var cøliaki ut fra symptombildet jeg beskrev, men han blir nå testet for omtrent alle typer 'vanlige' allergier. Fylte 3 glass med blod og en avføringsprøve. Legen var i hvertfall enig i at når resultatene kommer så skal han henvises til barnelege slik at vi kan få en helhetsvurdering av en kyndig person Også var jo lille gutten min så flink der han satt, grein nesten ikke, bare sutra fordi han måtte ha et stramt bånd rundt overarmen! Så da må han i hvertfall spise glutenholdig i ei stund til slik at det ikke blir normalverdier hvis det blir gastroskopi...

__________________
Jeg er gift og mamma til to små
-marie- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:59   #30
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Noen cøliakere her?

Blir spennende å høre hva de finner ut!Flinke gutten da!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Emneord
barn, cøliaki, melk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no