Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-10, 19:06   #3201
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Må spørre hva det der er? Ser ekstremt godt ut. Jeg har ikke problem med det med osten vanligvis. Men så tar jeg på rimelig mye også... spørs vel litt hva som er under kanskje?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 02-09-10, 19:10   #3202
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

en modda versjon av en kyllingryte jeg fant her inne.. men har seff glemt hvem som la den ut, jeg bare kopierte oppskriften til notisblokka
fløte og baconost vispet sammen som saus. jeg gidder ikke kjøpe grillet kylling så jeg steker opp et par fileer. mind modda versjon inneholder tandoorikrydder, litt hakket fersk chili, paprika og broccoli. jeg bruke også mye mindre baconost og fløte enn oppskriften.

syns jeg hadde masse revet ost oppå jeg da.. den snurper seg kanskje mer hvis underlaget er vått? den gjør jo ikke slikt nåt jeg lager minipizza med tørt fyll f eks

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 02-09-10, 19:16   #3203
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om jeg kan bruke dette: http://www.gojiking.co.uk/shop/index...oildgn06gupjl2 i kaker og diverse? lavkarbo.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 02-09-10, 19:20   #3204
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Jeg lurer og på om det går an å kjøpe kun bakstykker på øredobber?

Datteren min fikk hull i ørene for ca 2 mnd siden. For to uker siden skifta vi ut til noen nye i sølv som vi hadde kjøpt på gullsmed. Nå kom det plutselig masse gøsj ut av begge, og det var hovent. Jeg skifta til gulløredobber og har smørt med noe bakteriedrepende og hun ble bra etter en dag. Er det noen som ikke tåler øredobber i sølv, eller var det tilfeldig at det kom gøsj 2 uker etter at vi satte de inn?

Sølvøredobber inneholder nesten alltid nikkel og det er allergisaker det! En del gulldobber inneholder også nikkel så det kan bli kostbart å lete seg frem til noen man tåler...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 02-09-10, 19:26   #3205
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er faktisk kjempeallergisk mot plastikkøredobber! Det skal liksom være det absolutt safe men jeg hovner opp og får allrgisjokk av det

Jeg reagerer ikke så kraftig som deg, men verker som bare fy også med plast ja. Bortsett fra noen jeg kjøpte hos en frisør, "kirurgisk plast" sto det og de tålte jeg! Men dessverre satt bakdelene så dårlig fast at de skvatt veggimellom hver gang jeg dro av meg genseren så det tok jo ikke mange dagene før jeg rotet bort den ene...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 02-09-10, 22:04   #3206
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei hei!
nokon som veit kor en får kjøpt større fløtepakker enn 1/3 liter?
Kva er fiberhusk og kor får en kjøpt det?
Kva bruker dykk cocosa til?
Er det anna snacks enn bacongull en kan ete på ketolyse?
Kvifor er nokon av dere skeptiske til Pepsi max? kan en ikkje drikke all sukkerfri leskedrikk?

samla opp en del spm når eg først var i gang

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 02-09-10, 22:16   #3207
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

Hei hei!
nokon som veit kor en får kjøpt større fløtepakker enn 1/3 liter?
Kva er fiberhusk og kor får en kjøpt det?
Kva bruker dykk cocosa til?
Er det anna snacks enn bacongull en kan ete på ketolyse?
Kvifor er nokon av dere skeptiske til Pepsi max? kan en ikkje drikke all sukkerfri leskedrikk?

samla opp en del spm når eg først var i gang

Skal prøve så godt jeg kan å svare på det jeg vet.
1. Jeg fikk faktisk kjøpt 1 liter med kremfløte på rema. Men de skal også ha dobbelt så store pakker enn det som er vanlig størrelse. Den literpakken er første gang jeg ser.
2. Fiberhusk er noe man bruker i deig, røre osv for å holde røra (t.d. pannekakerøre) sammen.
3. Cocosa vet jeg blir brukt en del i smoothies, bortsett fra det så kjenner jeg ikke til bruksområdet så godt Mener noen bruker det som steikefett også?
4. Jeg kan ikke så mye om ketolyse, men en moderat mengde av nøtter. Spørs hvilken del av ketolyseprogrammet du er i.
5. Noen er skeptiske pga søtningsstoffet aspartam. Men om du tåler det eller ei er noe du må oppdage selv. Kroppene våre reagerer forskjellig. Noen stagnerer i vekten av for mye ost (jamf. Skaldemann), mens andre kan spise kilovis med ost. Noen kan spise litt nøtter, andre ikke. Bacongull er salt btw, så det kan slå litt feil ut, siden vann binder seg i kroppen da. Siden jeg ikke veier meg, bare måler forskjell på buksene mine, så er jeg usikker på de forskjellige effektene på meg. Jeg er forsiktig med nøtter i alle fall. Men har ingen dårlig samvittighet for f.eks. sprite zero

På den annen side er det nok folk her med MYE mer peiling enn meg. Les litt rundt i de forskjellige trådene så finner du nok svar

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 02-09-10, 22:16   #3208
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Jeg lurer på om jeg kan bruke dette: http://www.gojiking.co.uk/shop/index...oildgn06gupjl2 i kaker og diverse? lavkarbo.

Jeg gjør i alle fall det. I følge matvareguiden har vaniljestang 12,65g kh og det er jo ikke mange grammene man bruker når man bruker det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 02-09-10, 22:16   #3209
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg gjør i alle fall det. I følge matvareguiden har vaniljestang 12,65g kh og det er jo ikke mange grammene man bruker når man bruker det.

Okei, takk for svar! skal seriøst vurdere å bestille det

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 02-09-10, 22:22   #3210
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

nokon som veit kor en får kjøpt større fløtepakker enn 1/3 liter?

Det har de vel på alle dagligvarebutikker??? Kanskje ikke laaaangt ute på landet, men ellers vil jeg tro det. Selv butikken ved jobben min, med verdens mest begredelige utvalg har det.

Jeg ønsker meg sånne 4-pk med småbokser med seterrømme, men de finnes bare med lettrømme tror jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 02-09-10, 22:29   #3211
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

Kva bruker dykk cocosa til?
Er det anna snacks enn bacongull en kan ete på ketolyse?

Cocosa er også herlig i te, og det funker nok i kaffe også (liker ikke kaffe, så kan ikke svare på det). Man kan også shotte Cocosa som den er om morgenen eller før trening (bensin på fettforbrenningsbålet vårt). Jeg har også slengt oppi noen klatter i en Bali kyllinggryte rett før det skulle serveres. Det ble herlig! Litt ekstra fett og med kokossmak.
Det er to typer da. Extra Virgin smaker kokos, men Pure er litt renset så den har mistet kokossmaken (og en del av det sunne) men er til gjengjeld god å steke i.

Angående snacks: Man kan lage sjokolade selv fra Økosjokolade. Hvis man vil søte, så kan man søte med stevia eller sukrin f.eks. Og man kan forresten bruke Cocosa i sjokoladen. Det blir herlig!

Eller man kan spise Atkins-bar.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 02-09-10, 22:29   #3212
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det har de vel på alle dagligvarebutikker??? Kanskje ikke laaaangt ute på landet, men ellers vil jeg tro det. Selv butikken ved jobben min, med verdens mest begredelige utvalg har det.

Jeg ønsker meg sånne 4-pk med småbokser med seterrømme, men de finnes bare med lettrømme tror jeg.


har sett både på rema furuset, rimi haugerud og meny Tveita, men har enda ikkje sett liters pakker med fløte. lurte å sjekke smart club i morgen. men får berre leite litt til så finn eg det sikkert.

ja det stemme nok med rømmen, den ha eg berre sett i lettvarianten.

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 02-09-10, 22:40   #3213
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min ellers så velfylte Rema- butikk har kun store fløtekartonger før høytider som jul og 17. mai. Ja, og Fastelaven, da!

Nå etter sist 17. mai fikk jeg faktisk 3 x1/2 liter gratis fordi de gikk ut på dato!

Tror nok Meny og Ultra etc alltid har, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 02-09-10, 22:45   #3214
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Literskartonger har jeg ikke sett før denne uka da slik at det er sagt
Jeg tipper de tok det inn siden man må feire norgesrekord i kaffidrikking (som forøvrig uoffisiellt er blitt tatt av meg med over 10 kopper kaffi på jobb i dag).

Nei, nå må jeg legge meg og lade opp til ny dag med mer kaffi!

Godnatt godtfolk!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 03-09-10, 00:02   #3215
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har sett literskartonger på Coop OBS!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-09-10, 00:34   #3216
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

har sett både på rema furuset, rimi haugerud og meny Tveita, men har enda ikkje sett liters pakker med fløte.

Rema på Haugenstua hadde før hvertfall. Og Meny på Kalbakken tror jeg har, Meny på Brobekk har hvertfall. Og Ica på Linnerud, selv om jeg boikotter de etter de solgte meg råtten makrell! Tror kanskje det er 0.75 npen av de har, men det er hvertfall større enn 0,33.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-09-10, 08:45   #3217
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Hvorfor snurper osten alltid seg sammen i midten?! halve middagen blir jo uten ost...

Jeg vil tippe det er pga innholdet er såpass flytende? Når det er flytende vil det boble masse i ovnen, og da er kantene enkleste stedet for boblene å komme ut. Om konsistensen er litt stivere blir det ikke så mye bobler! Har du prøvd å legge osten litt oppover kanten?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-09-10, 08:50   #3218
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Hvorfor snurper osten alltid seg sammen i midten?! halve middagen blir jo uten ost...

Legger du osteskivene med mellomrom vil de ikke snurpe seg sammen til en stor flate... eller riv opp osten før du legger den på.

Forøvrig har jeg merket mer sammensnurping på retter der osten ligger på hele steketiden...enn retter der osten blir lagt på halvveis uti stekingen.

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse
Gammel 03-09-10, 12:30   #3219
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ah! Nå funka det. Takktakk Må bare lete litt De sier det er på øya man først merker at man begynner å bli blind.... *pusse linsene*

Da jeg sjekka ut det jeg skulle sjekke ut for å svare deg, så endte jeg selvsagt opp med å bestille noe jeg ikke burde ha gjort. Kan jeg skylde på deg for det?

 
Gammel 03-09-10, 14:15   #3220
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det berre meg?
dei siste dagane ha eg vore ekstremt trøtt. Laurdag er min 14 dag på ketolyse så er forholdsvis ny. men i natt sov eg 13 tima? skulle tru eg va på vei i dvale

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 03-09-10, 14:51   #3221
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Da jeg sjekka ut det jeg skulle sjekke ut for å svare deg, så endte jeg selvsagt opp med å bestille noe jeg ikke burde ha gjort. Kan jeg skylde på deg for det?

Helt klart, bare du ikke tvinger meg til å betale

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-09-10, 16:55   #3222
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Må spørre om noe igjen, er dette bra for kroppen? http://www.iherb.com/Now-Foods-Eryth...454-g/579?at=0

Noen som vet hva det kan brukes til? Står at det er rent og naturlig søtning.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 03-09-10, 16:56   #3223
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Legger du osteskivene med mellomrom vil de ikke snurpe seg sammen til en stor flate... eller riv opp osten før du legger den på.

Forøvrig har jeg merket mer sammensnurping på retter der osten ligger på hele steketiden...enn retter der osten blir lagt på halvveis uti stekingen.


osten var revet da jeg hadde dem på.. og det er en våt grateng ja.. osten på hele tiden, jeg vil ha den halveis brun

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 03-09-10, 17:48   #3224
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Må spørre om noe igjen, er dette bra for kroppen? http://www.iherb.com/Now-Foods-Eryth...454-g/579?at=0

Noen som vet hva det kan brukes til? Står at det er rent og naturlig søtning.

Ett annet navn på samme stoffet er sukrin. Påvirker ikke blodsukkeret.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 03-09-10, 20:36   #3225
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har det blitt et veldig kalorifokus her inne i det siste? Eller er jeg bare uheldig med hvilke tråder jeg leser?...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no