Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Øl

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-10, 21:16   #1
Clockwork
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Drammen
Innlegg: 103
Clockwork er på en erverdig vei

Øl

Hei. Hallo. Velkommen. Jo, takk skal du ha
Jeg flørter seriøst med tanken på en lavkarbodiett, som jeg sånn halvveis har startet allerede. Har ikke hatt i meg noen kh de siste par dagene, og lagde idag en nydelig wok med kylling, paprika, squash, kokosmelk og hakket chili. Digg!

Anyways, jeg er jævlig glad i øl. Jeg kan lett kutte ut cola og annen brus, snop, chips osv osv, men øllen er jeg altfor glad i. Spesielt i "miljøet" jeg vanker i, vi pleier å dra på fylla 1-3 ganger i uka, og mye av fritiden blir tilbrakt på pubben. Pleier ofte å gå med 10-12 halvlitere på en bra kveld. En hjørnestein i tilværelsen, på mange måter.


Planen er å ta av hvertfall 20 kg, og spørsmålet mitt er som følger: Hvor lang tid fra start av induksjon er det til jeg kan begynne å drikke øl, og i hvilke mengder? Hva med øl og sprit (med sukkerfritt blandevann).
Utdypende og oppklarende svar mottas med stor takk

Clockwork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 21:20   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Øl

Tenker du finner noe lurt her jeg
Forøvrig, velkommen og lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no