Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hennesrittet 2012

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-11, 14:06   #26
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Jeg har jo en kraftig setback her Vet ikke når jeg kan sykle igjen engang.. Sukk.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:18   #27
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Da er det vel snart på tide å begynne å trene litt sånn målrettet mot detta.. Vet ikke helt hvordan det er for meg å spinne enda, mtp på skuldra.. Men må vel bare prøve og se hvordan det går.

Tenkte noe sånn som en 4 x 4 spinningtime, en 4 x 4 økt på ellipsemaskin og en økt geriljakardio i uka også langkjøring da de har det i spinningsalen.. Til våren blir det jo endel langkjøring ute, så får satse skikkelig på den delen da.

Nå er jo kondisen heeeelt nede på et bunn-nivå, så det skal ikke så mye til for å få bygga den opp.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:14   #28
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Da er det vel snart på tide å begynne å trene litt sånn målrettet mot detta.. Vet ikke helt hvordan det er for meg å spinne enda, mtp på skuldra.. Men må vel bare prøve og se hvordan det går.

Tenkte noe sånn som en 4 x 4 spinningtime, en 4 x 4 økt på ellipsemaskin og en økt geriljakardio i uka også langkjøring da de har det i spinningsalen.. Til våren blir det jo endel langkjøring ute, så får satse skikkelig på den delen da.

Nå er jo kondisen heeeelt nede på et bunn-nivå, så det skal ikke så mye til for å få bygga den opp.

Et lite treningstips til en so skal sykle?

Rittet er flatt men 7 mil langt, dvs du bør ha flest lange, rolige turer på sykkel som varer i mer enn 3 timer. Dette vil styrke muskler, sener og gi grunnkapasitet. Hard intervalltrening kan bli for tøft for kroppen på sykkelen. Når jeg sier rolige turer, ja da mener jeg rolige turer...det er ofte vanskelig når man føler flyten, men man skal ikke ligge og presse i puls da. En og annen øky i uka bør være typisk hard intervall, men flest laaaange, roooolige sykkelturer på 3 timer eller mer er helt klart å anbefale fremfor korte raske harde turer

Just a tips.

  Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:38   #29
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Et lite treningstips til en so skal sykle?

Rittet er flatt men 7 mil langt, dvs du bør ha flest lange, rolige turer på sykkel som varer i mer enn 3 timer. Dette vil styrke muskler, sener og gi grunnkapasitet. Hard intervalltrening kan bli for tøft for kroppen på sykkelen. Når jeg sier rolige turer, ja da mener jeg rolige turer...det er ofte vanskelig når man føler flyten, men man skal ikke ligge og presse i puls da. En og annen øky i uka bør være typisk hard intervall, men flest laaaange, roooolige sykkelturer på 3 timer eller mer er helt klart å anbefale fremfor korte raske harde turer

Just a tips.

Har du prøvd å henge over sykkelstyret i tre timer++ med et tre måneder gammelt skulderbrudd?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:57   #30
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Som sagt:

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

også langkjøring da de har det i spinningsalen.. Til våren blir det jo endel langkjøring ute, så får satse skikkelig på den delen da.

Først og fremst må jeg finne ut om jeg kan spinne noe i det hele tatt. Regner med at det går greit med de rette innstillingene. ROM`en på skuldern er relativt laber, så spørs om ikke jeg må trene opp den enda mer før det er forsvarlig.

Gikk fra å ha ambisjoner om å gjøre det sånn helt greit i dette rittet til å bare håpe på at jeg klarer å gjennomføre.

Uansett så må kondisen opp, da den er helt på bunnen (som jeg vel også skrev?) etter tre ganske sedate måneder og da er det heeelt greit med 2-3 intervalløkter i uka.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 23:17   #31
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har du prøvd å henge over sykkelstyret i tre timer++ med et tre måneder gammelt skulderbrudd?

Nei, men syklister er noen tøffe jævler vettu, og du er en tøff jævel .

Hvis det er fare for å skade/slå opp skaden så kan sykling/spinning dog være litt vel tøft. Men sitter du korrekt på sykkelen så skal ikke mye vekt ligge på styret og armene. Har du for mye vekt på styret, så er innstillingene feil. Du skal kunne slippe styret og holde samme posisjon på sykkelen. Hendene skal "hvile" liksom Få noen til å vise deg korrekt sittestilling, så kan det gå bra, du må nesten prøve deg frem.

Har kun kræsjet i 50 km/t i konkurranseritt, seilet bortover på asfalt på ræva, ryggen og hofta. Besvimte, vekket opp av bekymret bussjåfør....deretter satt meg på sykkelen og syklet videre til mål. Hadde for mye adrenalin og vilje til å bryte rittet. Dro til legen etterpå med helvetes smerter, men ikke noe brekt kun kraftig forslått og hjernerystelse. Egentlig helt greit at jeg ikke skulle sykle dagen etterpå kjente jeg

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 22:35   #32
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nei, men syklister er noen tøffe jævler vettu, og du er en tøff jævel .

Hvis det er fare for å skade/slå opp skaden så kan sykling/spinning dog være litt vel tøft. Men sitter du korrekt på sykkelen så skal ikke mye vekt ligge på styret og armene. Har du for mye vekt på styret, så er innstillingene feil. Du skal kunne slippe styret og holde samme posisjon på sykkelen. Hendene skal "hvile" liksom Få noen til å vise deg korrekt sittestilling, så kan det gå bra, du må nesten prøve deg frem.

Har kun kræsjet i 50 km/t i konkurranseritt, seilet bortover på asfalt på ræva, ryggen og hofta. Besvimte, vekket opp av bekymret bussjåfør....deretter satt meg på sykkelen og syklet videre til mål. Hadde for mye adrenalin og vilje til å bryte rittet. Dro til legen etterpå med helvetes smerter, men ikke noe brekt kun kraftig forslått og hjernerystelse. Egentlig helt greit at jeg ikke skulle sykle dagen etterpå kjente jeg

Det er ikke å slå opp skaden jeg er bekymret for. Det kan jo skje, eller.. Det holdes godt sammen av titanium og x-antall skruer, så må evt tryne likt igjen for at det skal skje.

Problemet er at styrke og range of motion må trenes opp helt fra bunnen ved et slikt brudd. Så jeg drar maks fem kilo på høyrearmen nå. Løfter litt tyngre, men er redd det blir for tungt for skuldern med den belastninga spinning og hvertfall utesykling er. Skal prøve min første spinning etter bruddet, nå på lørdag, så da får vi se.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 22:41   #33
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er ikke å slå opp skaden jeg er bekymret for. Det kan jo skje, eller.. Det holdes godt sammen av titanium og x-antall skruer, så må evt tryne likt igjen for at det skal skje.

Problemet er at styrke og range of motion må trenes opp helt fra bunnen ved et slikt brudd. Så jeg drar maks fem kilo på høyrearmen nå. Løfter litt tyngre, men er redd det blir gir tungt for skuldern med den belastninga spinning og hvertfall utesykling er. Skal prøve min første spinning etter bruddet nå på lørdag, så da får vi se.

Oi, ok, men det er viktig nå å ikke presse deg for mye....Man skal vel kunne belaste inntil smerteterskelen, men ikke over. Skuldre er noe av det mest komplekse ledd vi har på kroppen og man skal ta hensyn til det. Jeg gikk selv skadet i skulderen i over 1 år etter et kongefall i slalombakken hvor skuldra var ute av ledd en stund. Klarte ikke løfte armen første 4 mnd, å kle på seg var temmelig vondt...hehe. Men jeg prøvde bruke armen mest mulig selv om det var vondt, dog ikke uutholdelig vondt, og gradvis kunne jeg belaste mer og mer. Legen mente dette var bra, det vil nemlig bli verre og ta lengre tid om man ikke bruker musklene rundt. Men som sagt, så er det en hårfin balansegang...

Vær nøye med å få riktig sittestilling på sykkelen, DET er alfa og omega for at du ikke belaster skulderen unødig. Sittestilling og innstilling på sykkel har veldig mye å si for uhensiktsmessige belastninger både for rygg, sete og armer/skuldre/nakke.

Lykke til, det viktigste er å ta small steps og å IKKE GI OPP!

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 22:50   #34
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Jeg trener endel ekstra lett styrke på overkropp, selvom fysioterapauten nesten ikke vil at jeg skal trene noe som helst som han ikke kan observere.. Men jeg føler det hjelper, så fortsetter med det. Det "skal"ta ca et år å bli bra, hvis det i det hele tatt blir det. Kan ikke sitte på ræva så lenge.

Jeg får la være å "klatre" sånn i starten og holde meg sittende. Tar ordentlig i, i klatringene og da blir nok skuldrene belastet litt, uansett hvor rette innstilingene er.

Jeg sykla i type 5 km/t da dette skjedde, så det var ganske random

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:01   #35
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hennesrittet 2012

Uflaks vil jeg si. Men tiden vil kanskje gjøre det bedre. Forstår også fysioterapeuten din, han vil jo bare du skal bli frisk. Men, hvis du kan øvelsene og ikke pusher mer enn hva du er blitt enig om med han så er jo du den beste til å si hva som er grensen.

Jeg fikk noen øvelser av min fysio og lege, samt kiropraktor på skulderskaden som jeg gjorde. I begynnelsen var det faktisk bare det å kle på seg og å løfte på armen uten belastning i ulike vinkler helt opp til smertegrensen. Etter 3-4 mnd kunne jeg belaste den mer og mer.
Men sykling var ikke det verste for meg, siden det var statisk å holde i styret. Se gjerne på deg selv i speilet når du sykler. Tilstreb minst mulig bevegelse på kroppen, hverken fra side og opp og ned. Det er kun beina som skal jobbe.

Ser mange på spinning som har feil teknikk, de hopper både opp og ned og har store bevegelser på overkroppen fra side til side. Det belaster armene veldig og du bruker mye krefter som ikke forsvinner ned i pedalene, men ut i det store intet.

Verdt å ta en titt neste time, så kan du lære mye bra teknikk bare av å se på andre syklister (som kan å sykle).

Lykke til, Nellie! Syklister er kule mennesker...hehehe

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:07   #36
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Takk for det!

Jeg vet egentlig det med teknikken, men
ikke så lett midt i f.eks et intervalldrag. Men før var det liksom ikke noe problem med litt feil.. Verre nå som det er så hårfine linjer mellom det som er OK og det som etterlater seg ei uke med kjedelige smerter og tull.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:13   #37
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Takk for det!

Jeg vet egentlig det med teknikken, men
ikke så lett midt i f.eks et intervalldrag. Men før var det liksom ikke noe problem med litt feil.. Verre nå som det er så hårfine linjer mellom det som er OK og det som etterlater seg ei uke med kjedelige smerter og tull.

Hmmm, jo kjenner til det, hodet vil ofte mer enn kroppen fikser. Men, et tips er da å kjøre litt mindre belastning på sykkelen og heller få frekvensen på tråkket opp, enn å tråkke tungt. Og som du sier, sitte mer men da tråkke heller litt raskere med beina på noe lettere belastning enn du normalt ville hatt.
Det bruker hjelpe på uten at man får noe mindre treningsutbytte av den grunn.

En feil mange gjør på spinning er å skru til for mye belastning har jeg sett.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:19   #38
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Pulsen min tåler ikke så mye før den er godt oppi 170-180, så det er ikke noe problem her

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 02:13   #39
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hennesrittet 2012

Hva er statusen nellie? går i riktig retning?

  Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:31   #40
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hennesrittet 2012

Og yess, nellie- baby, her skal jeg med! Takk for tips, her skal det pushes! Jeg får ikke meldt meg på, eller dvs jeg skal ikke melde meg på, før stedatter og min manns eks melder seg på. OM de trekker seg..... så finner jeg sikkert en annen grunn for å delta?

Sykkelmaraton i dag, gikk supert, og Hennesrittet blir bra oppkjøring til Jentetråkket. Gud, så feminin jeg er.... noen andre ritt med jentenavn jeg bare MÅ melde meg på, mon tro?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:38   #41
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Her også går det så det suser! Kjenner det litt i skuldra, men det hjelper å bare riste den ut litt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:45   #42
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Her også går det så det suser! Kjenner det litt i skuldra, men det hjelper å bare riste den ut litt.

Fortsatt lenge igjen, shake it baby!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:47   #43
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Oh yes! Jeg føler jeg burde begynne å bruke sykkelskoene mine.. Men tør liksom ikke. Ser for meg at de må brukes litt før de slutter å gjøre vondt.. også må jeg ha hjelp til å få sett hvordan jeg setter dem fast og sånt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:47   #44
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Fortsatt lenge igjen, shake it baby!

Mmhmm, yeah, let me see that booty rock baby, aaha, shake it uup baby

  Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:49   #45
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Gammalgrisen og jo

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:49   #46
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hennesrittet 2012

Han kan stå i mål med champis når vi tikker inn på besteti'a?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:50   #47
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Hvis han tar turen fra nord i landet for det, så må han bare gjøre det. Da kan han være med på bankett også.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:51   #48
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Gammalgrisen og jo

Okei, og der forsvant jeg raskt ut ja

  Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:54   #49
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Du trenger ikke forsvinne, bare slutte med sexpresset.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 19:55   #50
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Okei, og der forsvant jeg raskt ut ja

Slutt å oppføre deg som en søring, vær mann og krev plassen din!

Opprinnelig lagt inn av Nellie

Hvis han tar turen fra nord i landet for det, så må han bare gjøre det. Da kan han være med på bankett også.

Konkluderer med at stedatter må reise hjem med sin mor, den banketten høres særdeles fristende ut. Må sende bort "de andre jeg deler adresse med" også. Gamla skal rocke studentbyen sin igjen?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 10:03
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 14:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no