Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Amming og vanndrivende

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-08, 01:26   #1
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Amming og vanndrivende

Hei
Fullammer jenta mi på 10 veker og har dei siste fire vekene ete ala Fedon. Hadde mykje vatn i kroppen dei siste vekene eg var gravidi bla pga svangerskapsforgiftning. Det meste av vatnet er no borte, men eg har framleis hevelsar i føtene og i fingrane. Er bla doven i fingrane på høgrehanda. Er det nokon som har tips til kva eg kan eta eller drikka som kan få vatnet til å forsvinna heilt? Sidan eg ammer vil eg ikkje gå så drastisk til verks at eg tek vanndrivande el.

__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 08:34   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Amming og vanndrivende

Det må nok ta den tiden det tar, men det hjelper om du er flink til å drikke generelt!

Syns du skulle ta en prat med legen din. Dovne fingre bør sjekkes, mulig du mangler noe, B12 feks.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 09:14   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Amming og vanndrivende

Enig med innlegger over (og jeg er ammehjelper).

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 10:43   #4
bergeland07
Medlem
 
bergeland07 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 60
Innlegg: 50
bergeland07 er ny på veien

Sv: Amming og vanndrivende

Enig med ammehjelperenEt godt råd som er vanndrivende og ikke skadelig er persillevannKok opp en liter vann,legg oppi en bunt vaska persille.Dra gryta vekk fra platen og la trekke i ti minutt.Sil vannet og oppbevar i kjøleskap.Tre kopper til dagen bør gjøre susen.

__________________
Klem...,Billeba
bergeland07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:40   #5
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Amming og vanndrivende

Takk alle saman
Då får eg berre smørra meg med tålmodighet og drikka masse. Skal prøva ut persillevatnet. Får ta fingrane opp med legen (igjen) om det ikkje gir seg.

__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 23:01   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Amming og vanndrivende

Snakk med legen din, du. Moren min hadde slike armer etter at hun fikk broren min og måtte ta sprøyter med B12 for å komme i gjenge igjen.
Har også hatt 2 venninner som måtte gjøre det.

Du kan kreve at det tas blodprøver eller at du får henvisninger.
Slår legen seg helt vrang, kan du snakke med helsesøster. De skal jo liksom passe på mor også!

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysekur+trening og amming Jippi Ketolysekuren 4 11-09-07 22:41
Vanndrivende nettan Ketolysekuren 13 29-08-07 10:56
Vanndrivende Traxior Spørsmål og svar 1 27-02-07 23:05
amming susanna Generell diskusjon 2 16-01-06 16:55
Atkins=slutt på amming? mam Lavkarbo generelt 4 12-08-04 17:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no