Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva spiser dere på pannekakene?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-07, 15:21   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Hva spiser dere på pannekakene?

Finner liksom ikke noe å ha på de.
Rømme? Og hva da?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 15:24   #2
leeide
Juniormedlem
 
leeide sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Tromsø
Alder: 43
Innlegg: 48
leeide er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på pannekakene???

Jeg bruker Heistad lavkalori syltetøy. Bringebær og jordbær. Også finnes d en appelsinmarmelade også.

__________________
leeide


leeide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: d e bare æ sjøl som kan gjøre nåkka me min tilstand Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 15:29   #3
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hva spiser dere på pannekakene???

Hvor mye karbo er det i det da?
Og hvor får du kjøpt det?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 15:37   #4
leeide
Juniormedlem
 
leeide sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Tromsø
Alder: 43
Innlegg: 48
leeide er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på pannekakene???

Har bare appelsinmarmeladen i hus akkurat nå, og den inneholder 5 g pr 100 g.

Nå bor jeg i nord-norge og der har vi eurospar som har et ganske bra utvalg. Men Meny kanskje sørpå? Obs! her i byen har også et godt utvalg av Heistads varer.

__________________
leeide


leeide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: d e bare æ sjøl som kan gjøre nåkka me min tilstand Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 16:01   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere på pannekakene???

Viss det er frokostpannekakene du mener, så bruker jeg samme pålegg der som på brødskiva. Veldig gode med smøreost på

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 16:17   #6
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser dere på pannekakene?

Mine favoritter er sukkerfritt blåbærsyltetøy eller smør og splenda.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 17:00   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere på pannekakene?

Dersom du vil unngå å bruke unødig søtstoff så vil jeg anebale å lage pannekaka uten søtning i, ha i noen gode skiver brie og strø på litt salt og oregano mens den fortsatt er varm og spise den når den har lunka litt. Ny-de-lig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 18:59   #8
kristweh
Medlem
 
kristweh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 47
Innlegg: 97
kristweh er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på pannekakene?

pannekaker?oppskiftene på de?

kristweh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 19:05   #9
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere på pannekakene?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Dersom du vil unngå å bruke unødig søtstoff så vil jeg anebale å lage pannekaka uten søtning i, ha i noen gode skiver brie og strø på litt salt og oregano mens den fortsatt er varm og spise den når den har lunka litt. Ny-de-lig!

Åh, det hørtes godt ut ...

Det er veldig godt med smelta gulost/hvitost på pannekaker også. Ta på osten etter at du har snudd pannekaka og la osten smelte før du tar den ut av panna. Spis mens den er varm. Nammis!

Det er også godt å legge i skinkestrimler og evt sopp sammen med osten ... og oregano passer bra til. Blir litt pizzaaktig .

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 19:15   #10
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser dere på pannekakene?

Jeg har rømme og rørte bær med stevia

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 20:25   #11
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på pannekakene?

Jeg pleier å få 3 pannekaker av den røren i en liten panne så når første pannekake er ferdig legger jeg gulost på den. Legger så neste pannekake oppå den første så smelter osten...legger nytt lag med ost oppå neste..og så den siste pannekaken på toppen med ost på. Det er kjempegodt.

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 21:58   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere på pannekakene?

Opprinnelig lagt inn av geysirland, her.

Jeg pleier å få 3 pannekaker av den røren i en liten panne så når første pannekake er ferdig legger jeg gulost på den. Legger så neste pannekake oppå den første så smelter osten...legger nytt lag med ost oppå neste..og så den siste pannekaken på toppen med ost på. Det er kjempegodt.

Woi! Lavkarbo-bløtkake

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 22:17   #13
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hva spiser dere på pannekakene?

Jeg har litt problemer med det vanlige pålegget mitt på den.
Jeg er ikke så innmari imponert over pannekaka da.
Jeg syns den smaker mest som en søt omelett.
Lager den vanligvis helt uten søtstoff ja, men den er så omelettete.
Da passer ikke pålegget liksom.
Bare med søte ting, men jeg vil unngå splenda og bær.
Spiser jeg det så blir det liksom så lite karber igjen til grønnsaker at jeg ikke blir mett resten av dagen.
Nei jeg tror jeg skal finn emeg et bedre alternativ.
Nå for tida blir det en del brødskiver med hvitost og paprika på.
Godt det. Eller de bollerundstykkene som jeg har gjordt litt grovere. Det funker som en slags "pizzabunn". De flyter jo sånn utover.
Jeg finner nok ut av det. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere på lengre fjellturer/jaktturer? jegeren Lavkarbo generelt 3 23-01-07 16:01
Hva spiser dere? Tøtta Dr Lindbergs 8 25-06-06 22:53
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no