Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva bør jeg kutte ut?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-08, 20:00   #1
Romle
Seniormedlem
 
Romle sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 631
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Hva bør jeg kutte ut?

Hei

Ser det er en del går ikke ned i vekt tråder her... Og det er egentlig dette også... På en måte... Vet jeg bør kutte ut noe, men er usikker på hva.. Kanskje dere kan hjelpe... Har stagnert i snart 2 uker..

Frokost: Grov lapp med smør/majones og pålegg, litt agurk, kaffe/te
Lunch: Samme som frokost eller ost og skinkesalat, egg og bacon med agurk eller restemiddag
Middag: Rent kjøtt med grønnsaker eller noe fra oppskriftene herfra og i boka.

Drikker masse vann noe Zero, spiser litt baconknas, bruker suketter i kaffe/te... Har litt rømmedressing på salaten

Kan jo ta med at jeg ikke tar ketolysevitaminene, men vanlige vitaminer

Ser dette bra ut? For mye fett eller? Hva bør jeg kutte ut?

__________________
1. runde: - 16.0 kg
2. runde: - 2.4 kg
22.3 kg igjen..
Min journal: Romles vei

Sist redigert av Romle : 14-02-08 kl 20:34.
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:18   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

fikk bare lyst til å fortelle at i min glansperiode når jeg gikk ned 25 kilo på Atkins, da førete jeg ned vekta mi hver uke. hadde ett vekttap på igjennom snitt 0,8... Men når jeg nå ser på lappen, så ser jeg at det er noen uker med mye nedgang, andre med lite og også perioder uten nedgang.

jeg drakk null koffein, og spiste ingen erstatnings ting (brøs etc) men jeg drakk mye 7-up light

jeg syns det ser ut som du spiser greit jeg, men hvis du har lyrst til å forandre kan du prøve å kutte søtstoff og eller melkeprodukter, men jeg syns du godt kan se an en uke eller to til.

er det forresten NULL vekttap?... eller er det pitte litt som du føler er for lite/ubetydlig?

jeg er selv litt sånn... at hvis jeg ser fek 98, 8... og det bare rikker 100 g hver gang jeg veier meg... så ser det ut som null

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:31   #3
Romle
Seniormedlem
 
Romle sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 631
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

0 i vekttap til sammen.. Har gått litt opp og ned.. Men går liksom ikke ned ned... Det var derfor jeg tenkte at det kanskje var noe jeg spiste..

__________________
1. runde: - 16.0 kg
2. runde: - 2.4 kg
22.3 kg igjen..
Min journal: Romles vei
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:32   #4
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

Det er vel sånn at kroppen tar litt pauser i vektnedgangen innimellom..... dessverre.

Men det er nok for å stabilisere seg - slik at en lettere kan bli tilvendt ny vekt.

Du går helt sikkert mer ned etter hvert.

Ad. vekt og veiing; enig med deg Distrea!

Jeg er også av den typen som prøver

forskjellige posisjoner på vekta - dvs. jeg går av og på noen ganger...

og setter beina enten midt på, langt nede osv. (barnslig.... )

Blir jo noen 100 grams forskjell på vekta da...

Jeg er den fødte optimist.....

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste

Sist redigert av bibi : 14-02-08 kl 20:34. Årsak: pga ellers ble det litt rart!
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:39   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

jeg syns du skl prøve en ule til, før opp at du spiser så du ser fordelingen din. Kanskje finnes feilen der, eller kanskje det har sluppet taket og du har gått ned litt til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:43   #6
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

I mitt tidligere svar her så mente jeg ikke at Distrea veier seg på samme måte som meg altså!!!!!!!!!

Ser at jeg har skrevet litt klønete her.

Til deg Distrea:

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:52   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

åå... jeg trodde du hadde spessielle evner jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:56   #8
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

Trur ikke jeg har det.....

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:57   #9
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

Spiser du nok fett? Hvis ja, ville jeg prøvd en og en uke med å kutte ut ting som er kjente partystoppere. Første uke feks kutte ut kunstig søtnig, står det fortsatt stille uka etter, kutte ut majo. Også koffein osv. For å finne ut hva som din kropp reagerer på, det er jo veldig individuelt.

Lykke til. Jeg har selv stått stille etter slutten på januar.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 09:24   #10
Romle
Seniormedlem
 
Romle sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 631
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Sv: Hva bør jeg kutte ut?

ok Da venter jeg litt til... Takk for svar

__________________
1. runde: - 16.0 kg
2. runde: - 2.4 kg
22.3 kg igjen..
Min journal: Romles vei
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no