Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-13-starterne

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-13, 06:22   #176
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Mandag og veiedag og HURRAAAAAAA!!!!!!! Jeg er ned 1.1 kilo denne uka!

Er så lettet nå at jeg får ikke sagt det altså! Jeg har vært så sikker på at jeg gjør et eller annet galt siden jeg nesten ikke gikk ned forrige uke, men nå er jeg direkte lykkelig

Oooohhh!! Oppdaterte tickeren også, og ser at jeg ENDELIG har en BMI under 30 Enda mer HURRAAAAAAAAA

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 08:17   #177
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: November-13-starterne

Gratulerer så mye Fullfres

Her har eg hatt den verste høgkarbo-helga på leeeenge... Og eg som skulle skjerpe meg... Men i dag, i dag er dagen
Vond hals og lite energi i dag, men det skal det bli slutt på no. For no skal sukkeret vekk og hvetemelet skal ikkje få komma i nærheten av denna kroppen på lenge!!
Eg skal planlegga ein utskeielse når det kommer til julefrokosten på 1. juledag (må ha rundstykker til røykelaksen og rekesalaten) men utenom det skal eg bli "frisk" igjen

Ha ei fin førjulsveke alle sammen! Også stikker eg innom for litt inspirasjon seinere

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 21:22   #178
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Mandag og veiedag og HURRAAAAAAA!!!!!!! Jeg er ned 1.1 kilo denne uka!

Er så lettet nå at jeg får ikke sagt det altså! Jeg har vært så sikker på at jeg gjør et eller annet galt siden jeg nesten ikke gikk ned forrige uke, men nå er jeg direkte lykkelig

Oooohhh!! Oppdaterte tickeren også, og ser at jeg ENDELIG har en BMI under 30 Enda mer HURRAAAAAAAAA


Ser man det ja!! FLott Fullfres, gratulerer med begge deler

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 22:10   #179
sivmaria
Medlem
 
sivmaria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Telemark
Alder: 44
Innlegg: 80
sivmaria er ny på veien

Sv: November-13-starterne

Yey, grattis Fullfres!! Så moro med sånne veiinger da.

Jeg glemte faktisk å veie meg idag. Får gjøre det i morgen tidlig istedenfor. Men hadde en planlagt liten sprekk i helga. Hadde familien på førjulsgløgg. Laget hjemmelaget gløgg, med pepperkaker og andre julekaker, samt tørket frukt. Kostet på meg et krus (übersøt) gløgg, et par pekkerkaker, en brun pinne (hva nå det enn er) og tre-fire tørket frukt (fiken, dadler). Så var nå ikke den verste sprekken, men dog. Har gått helt greit idag.

God bedring MayaKr. Jeg planlegger også en liten sprekk, men det er på julaften, og den består nok helst av kjøpe-julepølser og kjøpe-medisterkaker. Snille mammaen min skal bake et par lavkarbovennlige kaker til meg. Teller det også med i sprekken, for selv med kunstig søtning, så trigger det muligens søtsug.

__________________
*** Min Dagbok ***


sivmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 00:16   #180
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Høres ut som en fin plan for jula SivMaria!

Jeg har jo mange store planer, men rekker dem ikke...så da får jeg nøye meg med å lage en delfiakake, bountysjokolade og nyte de småkakene som mamma sendte meg Litt er bedre enn de mengdene jeg fortærte før ja

Vi skal ha pinnekjøtt, men kjører kålrabistappe med 50% blomkål i, à la Torkil, og så tenkte jeg å lage noen små Torkil-brød til å ha ved siden av om det trengs. Det må jo bli lekkert!

Noen som har funnet en lur måte å fikse riskrem på?

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 00:39   #181
sivmaria
Medlem
 
sivmaria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Telemark
Alder: 44
Innlegg: 80
sivmaria er ny på veien

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av Mimou, her.

Høres ut som en fin plan for jula SivMaria!

Jeg har jo mange store planer, men rekker dem ikke...så da får jeg nøye meg med å lage en delfiakake, bountysjokolade og nyte de småkakene som mamma sendte meg Litt er bedre enn de mengdene jeg fortærte før ja

Vi skal ha pinnekjøtt, men kjører kålrabistappe med 50% blomkål i, à la Torkil, og så tenkte jeg å lage noen små Torkil-brød til å ha ved siden av om det trengs. Det må jo bli lekkert!

Noen som har funnet en lur måte å fikse riskrem på?

Åhåhå!! Du burde sjekke ut fløtegratinert sellerirot!!! Fantastisk godt, myyye bedre enn all slags potet, inkl fløtegratinert potet! Og jeg er glad i poteter!

__________________
*** Min Dagbok ***


sivmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 06:20   #182
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Tusen takk, jenter! Ja jeg er strålende fornøyd jeg nå altså!

I dag er Den Store Dagen. Siste eksamen før juleferien senker seg for alvor! Jeg gleder meg faktisk til å få det gjort så jeg kan ta skikkelig ferie.

Jul ja. Jeg er glad vi ikke har tradisjon for å ha en haug med julekaker i hus. Jeg har prøvd noen ganger å lage sammen med storesøster, men de blir jo aldri spist opp, og jeg gidder ikke kaste hauger og lass.

Jeg lager medisterkaker selv, men sossisser kjøper jeg jo. Dermed blir den eneste sprekken at jeg spiser surkål til ribba, og det skal jeg overleve.

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 10:05   #183
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.


I dag er Den Store Dagen. Siste eksamen før juleferien senker seg for alvor! Jeg gleder meg faktisk til å få det gjort så jeg kan ta skikkelig ferie.

Åh, masse lykke til i dag Fullfres! Du er vel godt i gang alerede nå da...
Blir bra å få det overstått!

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 10:22   #184
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Ned 0,0 kg denne uka Hehe. Prøver å ikke ta det så tungt, ettersom det ble mye krøll i helga. Sene kvelder og bittebittelitt julepakkekaos i hodet hjelper nok heller ikke på saken

Litt av helgas "utskeielser": en frozen yoghurt fra sånn frozen yoghurt sjappe(det hadde jeg aldri prøvd før, og jeg eeeelsker alt som er nytt )

en 1/2 klementin

en kick lakris (nøtteknekkeren - 2 timers forestilling bare jeg og eldstejenta)
ett surt drops fra min datters godtepose
en cappucino som stort sett bestod av melkepulver. Haha... kleint utvalg...

I går hadde vi store lima bønner til middagen, var usikker på karbeinnholdet der...

Jo, å så en 1/2 grovskive inntil en kyllingsuppe vi fikk hos noen venner...

Og en sjakkrutejulekake ble det visst og der. Ikke noe å skrive hjem om den heller

I tillegg var det julebord lørdags kveld med min manns jobb! Middagen var grei. Men ble en liten dessertskål. Prøvde meg på å snike til meg litt ekstra fløte, men den var selfølgelig søtet, så ikke så mye hjelp der. + en nøttetwist. Fant ut at den ikke var savnet, greit å vite inn mot jula.

Alt i alt en koselig helg, og 0,0 kg hverken opp eller ned, er igrunnen helt ok

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 12:19   #185
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av sivmaria, her.

Åhåhå!! Du burde sjekke ut fløtegratinert sellerirot!!! Fantastisk godt, myyye bedre enn all slags potet, inkl fløtegratinert potet! Og jeg er glad i poteter!

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

I dag er Den Store Dagen. Siste eksamen før juleferien senker seg for alvor! Jeg gleder meg faktisk til å få det gjort så jeg kan ta skikkelig ferie.

Jeg lager medisterkaker selv, men sossisser kjøper jeg jo. Dermed blir den eneste sprekken at jeg spiser surkål til ribba, og det skal jeg overleve.

Krysser fingrene for deg i dag Fullfres!!!

Jula blir nok bra uansett

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 12:24   #186
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Så bra at det ikke viste + kg da Wirow! Jeg må innrømme at jeg egentlig forventer -kg når jeg veier meg.....selv om det er snikveiing..... Og så tenker jeg at selv om jeg skulle spise noe mer enn jeg burde, så går nok vekta ned for det Jada, greit å være i fornektelse....

Selv viste vekta en opp i går, men det er vel vanlig på denne tiden av måneden, blir verst å holde ut magevondten, søtsuget er ikke der egentlig. I går måtte jeg derimot spise en mandarin, den ropte på meg

God tirsdag jenter!

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 12:44   #187
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Vanskelig det der... Frukt som rooooper på en! Slemt er det :P

Joda. Det gikk tålelig greit. Tror jeg skal få en grei karakter på denne prøven Et spørsmål som fikk meg til å stoppe opp litt, men jeg håper jeg klarte å bla-bla'e meg ut av den :P

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 12:47   #188
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Så bra Fullfres Litt blabla går nok greit! Så lenge det ikke er slem frukt som Blablaer til du spiser dem

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 13:24   #189
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Har jo hele tiden hatt et mål om å være lettere til jul, å kunne få på meg noen fine klær uten å se klumpete ut. Til nå er det jo mest min bakre del som har minsket, ikke så mye av den fæle smultringmagen som jeg liker aller minst. Men, totalen er jo absolutt blitt bedre!

Så, fortsatt noen dager å gjøre det på. Dvs. dager med NOK vann, gode måltider, leggetid Senest 23:00 ukedagene +søndag, og, sist men ikke minst: gjenerobre ketosen asap.

Noen gode råd for å kickstarte ketosen? Hjelper jo også at tanta endelig har reist, satse på at hun tar med seg litt oppsamlet vann på veien

......... ........

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 15:45   #190
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Ja, der sa du noe! Tante kan godt reise herfra også, helst nå! Lenge siden det har vært så ille som denne gang, go figure....

Har ingen supertips til ketosekickstart, men å spise mye fett, nok proteiner og lite kh må jo være det som skal til? Kanskje sjekke forholdet mellom de tre på dagsinntak? Jeg gjorde det veldig flittig på diett.no, nå er det mer innimellom.... Fett ca 73%, proteiner ca 24%, og kh ca 4% eller noe sånt

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 19:38   #191
sivmaria
Medlem
 
sivmaria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Telemark
Alder: 44
Innlegg: 80
sivmaria er ny på veien

Sv: November-13-starterne

Hadde veiing på tirsdag (tenk, glemte å veie meg på mandag! ):

17.12.13: 97,8 kg.
09.12.13: 98,0 kg

Så igjen, bare ned noen hundre gram... Men jeg ER ikke flink nok om dagen, så jeg får bare skylde meg sjøl. Holder meg totalt unna søtt og stivelse, (Hvis man ser bort fra en førjulsfest jeg hadde for familien på søndag. Da laget jeg gløgg fra bunnen av, så koste meg med et krus gløgg med rosiner og mandler i, samt tørket frukt og et par små pepperkaker), så det er ikke noe problem. Men vann! Glemmer helt å drikke, enda jeg sitter med en munn så tørr at tunga klistrer seg opp i ganen! Og jeg er heller ikke flink til å spise nok. Er dessverre ikke glad i å lage mat (og HATER å vaske opp, og det er jo MENGDER med oppvask på dette kostholdet!! ), så når man på dette kostholdet må kokkelere mer for å få seg litt mat, så går jeg heller og sulter lenge før jeg orker å starte på maten. Tar meg gjerne en kaffe med fløte for å døyve sulten. Herregud så dum man er..... Sitter også og leser til eksamen, så føler at jeg ikke har tid til så mye matlaging. Men mat må vi jo ha, både jeg og snuppelura mi, så jeg har skjerpa meg den siste halve uka. Må ha i meg mer av både kalorier, fett og proteiner.

Så, idag ble det Ziggys tomatsuppe, med skinkebiter og egg. Fantastisk god suppe!! Baker også brød fast til jentungen, og idag prøvde jeg meg frem til en ny oppskrift. Så da kosta jeg på meg en halv skive med smør på inntil suppa for å smake om oppskrifta var brukans. Og dæggær'n, brødet ble vanvittig godt!! Dessverre!! Men holdt meg til den ene halve skiva.

Lagde også Lena Beatrice sine tebrød her om dagen. Var ikke helt fornøyd med smaken denne gangen, så lurer på om det må bli sesamfrøfrie knekkebrød neste gang.

Treninga på onsdag gikk kjempebra. Nå føler jeg at jeg er ferdig med den tunge perioden som mange møter i starten av lavkarbo-kosthold. Hadde faktisk mer energi enn jeg noen gang tidligere har hatt siden jeg startet på zumbaen. Det var deilig!!

Og er også røykfri på 2 eller tredje uka nå! Yey!!

__________________
*** Min Dagbok ***


sivmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 22:47   #192
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

En meget stor fordel med å ha fjernet livmor: Tanta er permanent bortreist! De tok jo ikke eggstokkene, så hormonell blir jeg stadig, men jeg slipper den hersens tanta.

Nå har jeg laget gele og marsipan til Delfiakake a'la Gerd, så selve kaka skal jeg gi meg i kast med i morgen. Er kjempespent på åssen dette kommer til å gå. Fudge har jeg også laget i dag, og den skal smakes på i morgen. Superspent på det også

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 23:06   #193
sivmaria
Medlem
 
sivmaria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Telemark
Alder: 44
Innlegg: 80
sivmaria er ny på veien

Sv: November-13-starterne

Blæh... Kom ei tante hit også idag. Får håpe ho reiser før julaften. Og får håpe nåla på vekta detter ned litt ekstra ved neste veiing når tanta snart har reist igjen. Blir interessant å se hvordan denne runden foregår. Er visst flere som får endret karakter på tanta si på ketose.

__________________
*** Min Dagbok ***


sivmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 08:45   #194
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Kjenner meg igjen i det du sier om matlaging og oppvask SivMaria! Jeg orker ikke å lage noenting og nå har fryktelig liten matlyst også. Får kjempe meg gjennom det

Fullfres: Blir godt med snacks i huset ditt nå Jeg tror jeg lager delfiakaken med gelé og kjeks i stedet for marsipan.

God fredag jenter!

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 22:16   #195
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Sv: November-13-starterne

Jeg har veiedag på mandager Glømte helt å veie meg sist uke...hehe merkelig...

Startvekt: 81,0 kg
1 uke : 77,8 kg
2 uke : 76,9 kg
3 uke : 75,8 kg
4 uke : 74,8 kg
6 uke : 72,6 kg

Totalt - 8,4

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 22:49   #196
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Gratulerer så masse med flott nedgang, pippi!

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 21:16   #197
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Gratulerer så masse med flott nedgang, pippi!

Tusen takk, jeg er sååå fornøyd!! hehe Spesielt stolt over meg selv i disse HØYKARBO tider... Veldig flinke dere andre også

GOD JUL til allemannalle

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 00:53   #198
sivmaria
Medlem
 
sivmaria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Telemark
Alder: 44
Innlegg: 80
sivmaria er ny på veien

Sv: November-13-starterne

God jul til dere alle! Kos dere masse, uansett hva man putter i munnen. What happens in the Christmas, stays in the Christmas. Det er mitt motto.

__________________
*** Min Dagbok ***



Sist redigert av sivmaria : 23-12-13 kl 00:53. Årsak: Skriveleif
sivmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 09:47   #199
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Rapport for denne uka: Ned 500 gram. Ikke så bra som jeg hadde håpet, men det er ikke annet å vente egentlig. Jeg har ikke vært så flink. Jeg er riktignok i ketose, men jeg kunne nok vært flinkere med saltet altså. Fleskesvorpose ble fortært på lørdag. Det er jo bare såååå mye salt. Jeg vet jo egentlig veldig godt at jeg blir straffet for det altså! Jeg må jo drikke litervis for å bli kvitt det saltet...

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 10:50   #200
sivmaria
Medlem
 
sivmaria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Telemark
Alder: 44
Innlegg: 80
sivmaria er ny på veien

Sv: November-13-starterne

23.12.13: 97,2 kg
17.12.13: 97,8 kg (tirsdag)

Ned 600 gram. Endelig øker det litt.

__________________
*** Min Dagbok ***


sivmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynner- november m.f Ketolysekuren 8 27-11-13 21:46
Treningstråden for november Lich Trening 89 29-11-12 20:09
Vekttråd for april 2011-starterne! Drømmepie Ketolysekuren 167 26-01-12 20:27
Mai-starterne 2011- den store veietråden Euphita Ketolysekuren 250 06-12-11 18:23
Vekt og mål for juni-starterne søtsaka Ketolysekuren 83 04-10-09 13:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no