Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Om begrensning av tilgang til blogg.

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-07, 15:50   #1
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs
Thumbs down

Om begrensning av tilgang til blogg.

Jeg klikket på blogglinkene i noen av innleggene rundt omkring i forumet i dag. Samme skjedde på flere.

Ja vel, jeg får ta det til etterretning.


Dilly, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

  1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
  2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 15:56   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Om det er en nøkkel på bloggen er den begrenset til de som står på vennelisten.

Blogger uten nøkkel er åpen for alle.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 16:32   #3
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Om det er en nøkkel på bloggen er den begrenset til de som står på vennelisten.

Blogger uten nøkkel er åpen for alle.


Hvilken nøkkel?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 16:50   #4
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Hvilken nøkkel?

Den som eier bloggen kan bestemme om alle som vil kan lese, eller om han/hun vil begrense innsyn til et utvalg av medlemmer. Da setter man en "lås" på bloggen, så ingen andre enn de man har satt på vennelisten sin får lese.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 16:53   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Den som eier bloggen kan bestemme om alle som vil kan lese, eller om han/hun vil begrense innsyn til et utvalg av medlemmer. Da setter man en "lås" på bloggen, så ingen andre enn de man har satt på vennelisten sin får lese.

Fikk i dag lese blogger, men ikke skrive til dem???

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 17:09   #6
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Fikk i dag lese blogger, men ikke skrive til dem???

Hvis du kan lese, ville jeg jo tro du kan skrive også? Hva skjedde? Du trykka på skriv en kommentar under innlegget? Fikk du feilmelding eller skjedde ingenting?

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 17:26   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Må være noe feil i dette systemet. Jeg har begrensa tilgang på min blogg, men ikke engang de som står på vennelista kommer inn!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 17:33   #8
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Må være noe feil i dette systemet. Jeg har begrensa tilgang på min blogg, men ikke engang de som står på vennelista kommer inn!!!

Så rart!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 17:50   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Så rart!

Ja det syns jeg også. Det har skjedd mange ganger... Og viss jeg har tatt bort vedkommende og lagt til på nytt så har de kommet inn. Men det hjalp ikke i dag

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:03   #10
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja det syns jeg også. Det har skjedd mange ganger... Og viss jeg har tatt bort vedkommende og lagt til på nytt så har de kommet inn. Men det hjalp ikke i dag

Hmm... Mystifistisk!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:10   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Hmm... Mystifistisk!


Jupp....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:25   #12
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Den som eier bloggen kan bestemme om alle som vil kan lese, eller om han/hun vil begrense innsyn til et utvalg av medlemmer. Da setter man en "lås" på bloggen, så ingen andre enn de man har satt på vennelisten sin får lese.


Jeg vet det. Det er ikke det jeg sier.

Det finnes ingen liste over blogger, med eller uten nøkkel. På der det står Blogger totalt 54 stk. vises ikke de bloggene som har stengt meg ute. Hvis jeg leser innleggene rundt omkring på forumet så vises det at den og den har blogg. OK, man klikker og vil inn og se, men da kommer denne utestengelsesmeldinga opp på skjermen. Selvsagt pga. de innstillingene som bloggeren har gjort i sitt bloggkontrollpanel.

Det måtte da vel være mye bedre om det hadde stått en nøkkel eller noe slik at man slapp å vente på utestengelsesbeskjeden hver gang man trykket? Så man slapp å trykke mener jeg.

Og så synes jeg faktisk at folk som stenger ute andre, selv bør utestenges fra alle andre.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:30   #13
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Og så synes jeg faktisk at folk som stenger ute andre, selv bør utestenges fra alle andre.

Hvorfor det?

F.eks om du ikke har tilgang til en som heter "Kari" sin blogg (aner ikke om det er noen her som heter det..), så kan du vel begrense tilgangen til din egen blogg selv - og blokkere ute "Kari"?

Jeg går utifra at denne funksjonen er her...? (Jeg har ikke sjekket ut dette med blogg så mye.)

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:43   #14
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs
Post

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Hvorfor det?

F.eks om du ikke har tilgang til en som heter "Kari" sin blogg (aner ikke om det er noen her som heter det..), så kan du vel begrense tilgangen til din egen blogg selv - og blokkere ute "Kari"?

Jeg går utifra at denne funksjonen er her...? (Jeg har ikke sjekket ut dette med blogg så mye.)

Ja, det finnes en mulighet for å gjøre det slik, men jeg synes ikke at en som stenger andre ute på generell basis, skal ha mulighet for å komme inn til noen andre heller. Dvs, i så fall burde de bare komme inn der de selv sto på "vennelistene" og ikke til andre som de selv har valgt bort.

Jeg snakker ikke om de som av en eller annen grunn har brukt ignorereliste, det blir noe annet.

Litt vanskelig å forklare dette, og det er meg revnende likegyldig hvordan dere styrer videre

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:47   #15
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Høres ut som det er ett problem her, jeg trodde du mente at du ikke fikk lest i alle bloggene og trodde du ikke visste at det finnes blogger som er begrenset.

Høres ut som HP må sjekke ut eventuelle feil i bloggsystemet.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:20   #16
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har laget min venneliste mest ut fra et premiss om at jeg "kjenner" personene, at vi har snakket sammen eller at jeg har sett nok av dem til at jeg føler jeg vil ha dem med. Jeg skriver om ting jeg ikke føler meg komfortabel med å dele med alle.

I tillegg har jeg ikke tatt med folk jeg tror ikke vil være interesserte i å lese min blogg. Jeg regner med at de fleste som aldri har skrevet i min journal heller ikke er interesserte i å se bloggen min. I motsatt fall kan de bare spørre! Og hvis jeg finner ut at det er flere jeg skulle lagt til, så gjør jeg det. Det er f eks godt mulig jeg har glemt noen. Det er så ferskt dette.

Det er egentlig mer snakk om å invitere folk inn enn å stenge noen ute. For bloggen er mitt rom. Så kan man si at det er urettferdig at vi med lukkede blogger kan se de åpne - men på den annen side, det kan jo være ok å bli sett av flest mulig også? Og det er som nevnt lenger her oppe lov å begrense tilgangen selv også.

Beklager veldig hvis du føler deg satt utenfor!


Sist redigert av Huldr : 30-09-07 kl 20:39.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:28   #17
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Det kan være mange grunne rtil at du ikke har kommet inn der du før har komme tinn. Det kan være mange grunner til at folk velger å lukke bloggen annet enn for noen utvalgte. Mange har både blogg og journal. Når en blogg blir lukket for andre enn de på vennelista er det noe vi bare må respektere, ikke alle vil dele alt med alle, og det at man ikke står på venneliste er ikke det samme osm at men er en uvenn - og derfor havner på en ignoreringsliste.

Limer inn noe jeg har skrevet i en annen tråd som jeg menner belyser hvorfor folk gjør slike valg og hvorfor vi repspektere det uten å tenke at det handler om at den som har luykka bloggen (om det nå er det som har skjedd) "har noe imot" meg:

"Jeg vaklet lenge før jeg la inn bilde og bosted i min profil, Tromsø e ren liten by, Troms et lite fylke. Jeg vaklet enda me ri fht å begynne å skrive om de tingene som ligger tett opp til vekttapet, men som ikke handle rom hva og hvor mye jeg spiser og veier. Det jeg tenker på er følelsene knytta til mat, kropp og valg. Det er intimt for meg, og dmye av et jeg har skrevet her inne har jeg ikke snakka med noen av venninne mine om en gang, heller ikke legen eller andre støttepersoner.

Hvorfor valgte jeg like vel å skrive om det? Jo, fordi jeg ikke tror et jeg skille rmeg så mye fra alle andre annet enn at det kan være en eller flere som kunne ha nytte av å lese mine tanker, og at jeg ville ha utbytte av de innspill jeg fikk i journalen min fra andre som våger å dele. Ukentlig kjenner jeg på frykten for å bli konfrontert med det jeg skriver når jeg "utleverer" meg selv slik, men på samme måte som jeg jobber for å bryte ned tabuer i fht psykisk elidelser, vil jeg gjennom journalen min kjempe for å fjerne tabuer og vrangforestillinger knytta til overvektige. Kanskje en stor ambisjon, men jeg tror på mulighetene som ligger i den enkelte av oss. Gjennom min egen journal får jeg så mange innspill som bidrar til at min forståelse av ulike mekanismer og sammenhenger i fht et bredt spekter av temaer knyttta til mat og kropp gjør meg til en bedre ambassadør for økt forståelse for temaet.

Det er derfor synd at folk føler de må pålegge seg en form for sensur på områder som dette pga misbruk av informasjon. Jeg - og de aller, aller fleste vil jeg tro, har ingen forventning om at det vi legger ut her er å anse som og blir behandla som sensitiv informasjon av andre. Men, vi forventer å bli møtt med respekt i form av at vi ikke blir "outet" uten at vi selv tar initiativ til det.

Jeg setter stor pris på initiativene for å ha et godt forum kjennetegne av gjensidig respekt "

"Ja takk begge deler.
Journalen fordi den fyller en funksjon godt beskrevet av andre allerede, blogg fordi den kan lukkes og forbeholdes de skikkelig vanskelige tingene og hvord det er jeg og ingen andre som styrer hvem som har tilgang. Er i utgangspunktet mot eksludering, men kjenner behovet for en plass der jeg kan gå inn i de mørkeste hjørnene uten frykt for hva jeg får tilbake.

"

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:59   #18
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Det som hadde vært fint var hvis man kunne begrense tilgangen til bestemte kategorier i bloggen istedenfor hele bloggen.
Vet ikke om dette passer helt inn med resten av temaet her i tråden.. Er trøtt i dag og gidder ikke å lese alt

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 21:07   #19
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Det var et supert forslag synes jeg!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 21:13   #20
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Det som hadde vært fint var hvis man kunne begrense tilgangen til bestemte kategorier i bloggen istedenfor hele bloggen.
Vet ikke om dette passer helt inn med resten av temaet her i tråden.. Er trøtt i dag og gidder ikke å lese alt

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det var et supert forslag synes jeg!

Signeres fullt ut!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 21:44   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Kjære Dilly !
Ikke bry deg med om du kommer inn i bloggene eller ikke. Flere av de lukkede bloggene er lukket fordi medlemmene der har hatt dårlig erfaring med åpne journaler. Betroelser og tanker/følelser de har skrevet om i journalen har blitt spredd "på bygda" blant venner og familie. Ikke så kjekt å oppleve ! Det er mange årsaker til at folk ønsker en lukket blogg. Godt beskrevet av flere her i tråden. Det er en privatsak og ikke noe vi har noe med.

Hvis jeg skulle brydd meg om alle jeg ikke kom inn i kunne jeg hare ha slutta her. Jeg er så vidt jeg vet på vennelista til 1-EN av de lukkede bloggene. Det er ikke fordi de ikke kjenner meg, men fordi de ikke vil at jeg skal være der. Det bryr jeg meg ikke så mye om. Mister ikke nattesøvnen av den grunn ! Jeg leser ikke blogger uansett.

Heldigvis er det fremdeles et åpent forum her, som bør kunne leve med/ved siden av bloggene. Dette er fremdeles et åpent forum og ingen skal føle seg utelatt

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 11:11   #22
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Men hvor er det du klikker hen egentlig når du får frem den meldingen?
Trodde ikke du fikk frem noe å klikke på hvis du ikke var på vennelisten til de som har bloggen.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 11:16   #23
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Men hvor er det du klikker hen egentlig når du får frem den meldingen?
Trodde ikke du fikk frem noe å klikke på hvis du ikke var på vennelisten til de som har bloggen.

Til høyre i hvert innlegg, under der det står hvor mange innlegg du har, står det "Blog Entries:" og et tall. Klikker man på det tallet, får man enten se blogginnleggene til den personen, eller man får opp meldingen om at man ikke har tilgang.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no