Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Stopp i vekttap

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-07, 17:51   #1
solungen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rælingen
Alder: 56
Innlegg: 17
solungen er på en erverdig vei

Stopp i vekttap

Ny her..har gått på lavkarbo 2 uker i morgen,raste ned 3 kg første uke,så har det stoppet litt noen dager..Er i flg.ketostix i ketose da..Er det vanlig at det stopper litt etter 1.uken...ü

solungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spisdegslank.no Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:19   #2
pepsimax
Seniormedlem
 
pepsimax sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trondheim, Heimdal området... :o)
Alder: 41
Innlegg: 546
pepsimax er ny på veien

Sv: Stopp i vekttap

Ja det er vanlig at det stopper på den 2.-3. uke i følge boka ketolysekuren

__________________
Oppstart: 3 mars 2007 - Vekt: 92kg.
Delmål: 1# 80Kg 2# 75Kg 3# 70Kg 4# 65Kg
Drømmen min: Å få velporsjonert figur og velge & vrake klær på klesbutikkene...... *drømme*
01.06.07 - 79,9kg

Bloggen min - Journalen min

pepsimax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lokkebiff/Skaldemann - litt sånn selvkomponert :P Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 21:11   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Stopp i vekttap

helt sant det pepsimax sier... det samme skjedde meg også- er klar over det er demotiverende, men det kommer seg

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 23:15   #4
solungen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rælingen
Alder: 56
Innlegg: 17
solungen er på en erverdig vei

Sv: Stopp i vekttap

ok i morgen har jeg vært lavkarbo i 3 uker-vekttap 4,5 kg...men det går svært så sakte nå om dagen...)

solungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spisdegslank.no Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 23:17   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Stopp i vekttap

"Det stoppet litt i noen dager"? Forventer du virkelig å gå ned i vekt HVER eneste dag? Husk at kroppen ikke kan kvitte seg med mer enn ca. 1 kg FETT i uka, mer enn det vil gå utover muskelmassen, som regel. 4,5 kilo på 3 uker er fantastisk bra. Folk har altfor urealistiske forventninger til vekttap, synes jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 23:20   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Stopp i vekttap

Opprinnelig lagt inn av solungen, her.

ok i morgen har jeg vært lavkarbo i 3 uker-vekttap 4,5 kg...men det går svært så sakte nå om dagen...)

Først: Grattis med vekttapet. Kjempebra. 1,5 kg i uka det...

Det vil gå treigere etterhvert ja... Kroppen omstiller seg og dette kan gå litt i bølgedaler... Måler du cm??? Det er lurt, for man kan minke i cm selv om vekta står stille...
Hvordan ser en matdag ut for deg? Greit å se hva du spiser, kanskje det kan være noe som bremser litt...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 23:23   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Stopp i vekttap

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Først: Grattis med vekttapet. Kjempebra. 1,5 kg i uka det...

Det vil gå treigere etterhvert ja... Kroppen omstiller seg og dette kan gå litt i bølgedaler... Måler du cm??? Det er lurt, for man kan minke i cm selv om vekta står stille...
Hvordan ser en matdag ut for deg? Greit å se hva du spiser, kanskje det kan være noe som bremser litt...

Nå tenkte jeg ketolysekur jeg da... Ser at du har en annen filosofi. Den kan jeg ikke noe om, og kan ikke uttale meg der...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 01:31   #8
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Stopp i vekttap

1,5 kg i uken er NOK!

det er som regel bare væske som forsvinner første tiden... men etterhvert så starter det for fult... og du kan ikke forvente så store vekttap hver uke...

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 01:33   #9
pepsimax
Seniormedlem
 
pepsimax sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trondheim, Heimdal området... :o)
Alder: 41
Innlegg: 546
pepsimax er ny på veien

Sv: Stopp i vekttap

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

1,5 kg i uken er NOK!

det er som regel bare væske som forsvinner første tiden... men etterhvert så starter det for fult... og du kan ikke forvente så store vekttap hver uke...

Sier meg veldig enig der..
Også må jo huden din følge med vekttapet ditt Ellers ville du få masse overflødige og slappe hud fordi du går ned for fort

Jeg går på ketolyse - og det står i boka at anbefalt er max 2 kg/uka.. Men at det er vanlig å gå ned mellom 0,5 - 2 kg pr uke.. Også stille inni mellom (vektstagnering) . Men ikke mist motet!

__________________
Oppstart: 3 mars 2007 - Vekt: 92kg.
Delmål: 1# 80Kg 2# 75Kg 3# 70Kg 4# 65Kg
Drømmen min: Å få velporsjonert figur og velge & vrake klær på klesbutikkene...... *drømme*
01.06.07 - 79,9kg

Bloggen min - Journalen min

pepsimax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lokkebiff/Skaldemann - litt sånn selvkomponert :P Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:14   #10
solungen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rælingen
Alder: 56
Innlegg: 17
solungen er på en erverdig vei
Talking

Sv: Stopp i vekttap

jeg syns jo selvfølgelig jeg har gått ned masse,klager ikke-lurte jo egentlig bare på andres erfaringer om hvor lenge man står stille på dette punktet..Har akkurat fått vite i dag,hos spisdegslank-folka at det kan stå stille i opptil 3 uker..Jeg spiser max 25 g.karber om dagen..5 måltiden,1,5-2 l vann..

solungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spisdegslank.no Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:17   #11
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Stopp i vekttap

jeg har stått stille i tre perioder

siste perioden var frem til i dag- da sto jeg still i fem og halv uke...

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:37   #12
solungen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rælingen
Alder: 56
Innlegg: 17
solungen er på en erverdig vei

Sv: Stopp i vekttap

Å faen-da er det bare å bite tennene sammen til det går over ))

solungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spisdegslank.no Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:33   #13
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Stopp i vekttap

jupp, du har egentlig ikke anna valg....

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 18:21   #14
solungen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rælingen
Alder: 56
Innlegg: 17
solungen er på en erverdig vei

Sv: Stopp i vekttap

men huiii nå ser det ut til å ha løsnet-ble nesten litt skeptisk-plutselig viste vekten halvannen kg mindre..og jeg veier meg hver dag )
Vi får se-akkurat nå har jeg jo rotet til litt med en fyllekule tjihi

solungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spisdegslank.no Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 19:20   #15
Pusemor
Medlem
 
Pusemor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 184
Pusemor er på en erverdig vei

Sv: Stopp i vekttap

TUPPEN...

Jeg er i min 4 uke nå og i min 1 uke gikk jeg ned 2.3 kg men etter et har

jeg bare gått opp igjen;( Men jeg har ikke spist noe galt.. Jeg vet bare

ikke hva som skjer. Vet du hvor lenge dette kan vare Tuppen? Hvor lenge

har dine 3 perioder vart?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w8x44Bk/]
Pusemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat som fremmer/hemmer stoffskifte og vekttap for Type O Nille Type O 15 29-11-09 12:36
Ketose og vekttap Katrine Atkins kosthold 7 23-09-07 12:03
Protein og fett alene fører til raskt vekttap Trolljenta Nyheter / media 1 11-12-06 23:04
Kan "funlight gele" hindre vekttap? nita58 Ketolysekuren 11 01-10-06 14:01
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no