Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Veiedag fredag

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-01-09, 09:35   #1
karboking
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 23
karboking er på en erverdig vei

Veiedag fredag

Jeg skal veie meg hver Fredag en stund fremover. Begynte paa 121,5KG den 5 januar 2009. Maalet mitt er -10kg den 5 februar 2009.

Alle og enhver kan slenge seg paa her

karboking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 06:16   #2
karboking
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 23
karboking er på en erverdig vei

Sv: Veiedag Fredag

Satt klokka paa 06.00 for aa faa tid til en kjapp joggetur f0r frokost. Gikk en tur paa vekta, og den kunne vise til fra 121.5 til 117.10 KG, altsaa en nedgang paa 4.40 KG, paa 4 dager. Mye vann og andre stoffer som har rent ut med andre ord. Naa er det en kjapp joggetur rundt feltet f0r jeg skal hive i meg en nydelig frokost bestaanede av omelett med skinke,ost :]

God helg!

karboking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:18   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Veiedag Fredag

Jeg har også fredag som veiedag på fredag

I dag viste den 72.2kg. Den var 73 for noen dager siden men har også vært nede i 71kg... Opp og ned og opp og ned....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 13:12   #4
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Veiedag Fredag

Startet 30.desember med 89 kilo. Idag er vekta på 85.5.
Går da nedover!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 14:07   #5
karboking
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 23
karboking er på en erverdig vei

Sv: Veiedag Fredag

Var sikker paa jeg hadde skrevet her, men vekta sto paa 116.40 paa fredag, og som jeg skrev var jeg fornoyd med det i og med at uken var preget av unoyaktigheter og en spisedag paa torsdag.

karboking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 14:11   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veiedag fredag

Det finnes alt en tråd for de som veier seg på fredager
http://forum.lavkarbo.no/showthread....fredagsklubben

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veiedag igjen... Elephanta Ketolysekuren 1 15-12-08 21:50
Hvorfor er det bedre å ha veiedag f.eks fredag? Lisekir Spørsmål og svar 10 17-04-08 22:36
Ny uke over og ny veiedag Livsglede Ketolysekuren 14 15-04-08 21:29
Veiedag ..... Nille Livets lyse side 7 13-09-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no