Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Overdose på atkinsbarer!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-07-11, 15:46   #1
slankepia
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 69
slankepia er på en erverdig vei

Overdose på atkinsbarer!

EEh ja!! Jeg har nettopp gjort noe jeg ikke trodde jeg skulle gjøre.. næmlig å spise FIRE (yes you heard me) atkinssjokolader.. tilogmed de med 3 karb per stykk.. Har levd nærmest søtningsfritt og uten noen sprekker så lenge jeg har gått på atkins (nærmer seg vell tre uker nå?), og så gjør jeg dette.

Dumme meg kjøpte jo flere kartonger med atkins sjokolader når jeg gikk forbi en helsekost butikk bare for å prøve..

Så til spørsmålet.. Hva skjer nå? Går man opp av atkinsbarene? Ut av ketose? Stagnerer i vekttap? .... Er ihvertfall kolosalt skuffet over meg selv!! tror jeg hiver den siste eksen.. :-p

slankepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - forløbli på induksjonen :-) Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 18:49   #2
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Overdose på atkinsbarer!

Nei, ikke hiv den! Selg

Hva som skjer aner jeg ikke, jeg er lavkarbo-n00b.

  Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:03   #3
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Overdose på atkinsbarer!

Hehe, høres ut som noe jeg kunne ha gjort :P

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 10:33   #4
ibsan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 38
ibsan er på en erverdig vei

Sv: Overdose på atkinsbarer!

Jeg kjøper mine atkins barer fra iherb, og har skapet fullt!
Jeg kan spise alt fra en halv til 2 stk.... i det siste har jeg spist dem HVER dag.

Men jeg går fremdeles ned i vekt! Jeg er nå på en bmi på 27.5 og hadde aldri i verden trodd at jeg kan unne meg sjokkis OG gå ned i vekt. Men det går altså an! Så om du gir inn og spiser EN sjokkisbar en gang innimellom burde det ikke ha noe å si!
Det jeg gjør er at jeg spiser en (evt deler en med samboer) når søtningsbehovet er der. Jeg vet at om jeg motstår det over lengre tid, blir bare "sprekken" større.

Ikke vær redd for å spise atkins barer (bare ikke 4 stk på en dag).
Du vil fort finne ut om du kan fortsette å spise dem eller ikke!

ibsan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- under 40 g karbo dagen Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 12:09   #5
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Overdose på atkinsbarer!

Nå er jeg ganske ny, men jeg vil tro at dersom du har fått i deg mer karbohydrater enn nettopp din kropp tåler, så går du ut av ketose. Derfor er det bare viktig å legge dette bak deg, og fortsette med ny giv Går nok ikke så lang tid før du er inne igjen dersom du er flink. Vi kan alle ha sprekker! Test deg i kveld og se. Du kan gå ned i vekt selv om du ikke er på ketose, og vekten kan stagnere litt selv om du er på ketose. Det er vanskelig å forutse. Bare stå på og ikke gi deg! Lykke til videre!

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 16:39   #6
Tami
Medlem
 
Tami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 98
Tami er på en erverdig vei

Sv: Overdose på atkinsbarer!

Dette er ikke noe problem i det hele tatt

Jeg spiser en Atkins bar hver dag og går ned i vekt. En dag var jeg oppe i 4 stk på en dag, tror det var 17.mai......og gikk likevel ned noen gram i vekt dagen etter. Men da var jeg selvfølgelig under 20 karbo som jeg pleier totalt.

Har skapet fullt av disse barene......gjør ikke noe om du sprekker en dag på disse...men kjøp de på iherb så blir de billige

Tami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 18:03   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Overdose på atkinsbarer!

Jeg gikk ned med en om dagen, men stakkars magen. Hadde jeg noen gang spist fire hadde magen brent bort hos meg og jeg vært død av smerte. Nå holder jeg meg unna fordi tarmens bakterieflora blir i ubalanse av det og det påvirker resten av kroppen.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkinsbarer Lunia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 17-04-10 13:58
Atkinsbarer tattoogl Ketolysekuren 6 29-03-09 20:41
Hjertebank av å "overdose" karber? Borealis Lavkarbo generelt 7 09-04-07 15:31
Atkinsbarer? Ida:) Atkins kosthold 1 14-09-06 15:55
Atkinsbarer Fjonken Lavkarbo generelt 11 23-02-06 09:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no