Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Farris med smak

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-10, 13:07   #1
Mummimamma
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skien
Alder: 47
Innlegg: 8
Mummimamma er på en erverdig vei

Farris med smak

Hei

Jeg er ny her og ny på Ketolysekur ( er på 4. dagen!). Tok stix'n igår kveld og fikk bekreftet at jeg er i ketose yeeeiii!!!

Lurer på om det går an å drikke de Farrisene med smak, eller er det for mange karber i? Det står ikke no innholdsfortegnelse på. Anyone??

Mummimamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 13:34   #2
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Farris med smak

Dersom du scroller deg ned til bunnen av siden her nå så ser du andre innlegg der folk har lurt på det samme Jeg husker nemlig ikke, men jeg må si jeg unner meg litt farris innimellom jeg da

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:57   #3
Mummimamma
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skien
Alder: 47
Innlegg: 8
Mummimamma er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Farris med smak

Supert, tusen takk

Mummimamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:49   #4
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Farris med smak

Hvis du har mulighet til å reise til sverige, ville jeg kjøpt Keld. De har tre forskjellige smaker, Kiwi/lime, jordbær/bringebær/ og Bjørnebær.

Og de er kjempe gode!
Litt mye smak i forhold til Farris! Men for meg er det heeeelt genialt!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 10:02   #5
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Farris med smak

Farris med smak skal gå greit
Med Bonaqua SILVER (ikke naturell, det er bare vann ) inneholder rundt 2,5 kh per dl (?)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 23:24   #6
Mummimamma
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skien
Alder: 47
Innlegg: 8
Mummimamma er på en erverdig vei

Sv: Farris med smak

Hjertlig takk for svar Jeg er faktisk ganske ofte i Sverige og handler. Er laktoseintolerang og MÅ til "søta bror" for å få tak i fløte, rømme, melk osv... Tine har jo endelig kommet med laktosefri melk her i Norge, men den koster jo 33kr pr. liter!!! Det er jo RAN...1 liter koster ca 12 svenske kr i Sverige!!
Skal huske på å kjøpe Keld neste gang, mer smak er bare bra for meg også Supert tips!

Thanks a lot!

Mummimamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:00   #7
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Farris med smak

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

Hvis du har mulighet til å reise til sverige, ville jeg kjøpt Keld. De har tre forskjellige smaker, Kiwi/lime, jordbær/bringebær/ og Bjørnebær.
Og de er kjempe gode!
Litt mye smak i forhold til Farris! Men for meg er det heeeelt genialt!

Vil bare gjøre oppmerksom på, for de som ikke vet det, at Keld er en slags brus. Det inneholder to forskjellige søtstoffer, aspartam og acesulfam K. Så det blir annerledes enn farris med smak.

Syns dette hørtes godt ut, så jeg ba mamma kjøpe med et par, men ble veldig skuffet når jeg så hva det virkelig var, jeg var ikke interessert i brus ...

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:02   #8
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Farris med smak

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Farris med smak skal gå greit
Med Bonaqua SILVER (ikke naturell, det er bare vann ) inneholder rundt 2,5 kh per dl (?)

Jeg har Bonaqua Silver, står 0 kh på den.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:04   #9
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Farris med smak

Jeg liker ikke Farris, men derimot Bonaqua Silver med tranebær og grapefrukt! - eller Bonaqua med sitron
Det er 0 karboer i begge. MEN - viktig å lese på flaskene, for det virker som det er stor forskjell på denne type drikke vedr karboer!

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:16   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Farris med smak

Trooor det står innholdsfortegnelse på de som inneholder endel karber, mens de det ikke står noe på inneholder under 1 (at det står 0 betyr ikke nødvendigvis null.)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 11:02   #11
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Farris med smak

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Jeg har Bonaqua Silver, står 0 kh på den.

Men var det uten smak?
Det var de med smak jeg mente
http://www.coca-cola.no/contentstore...uasilver.html#

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 11:10   #12
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Farris med smak

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Men var det uten smak?
Det var de med smak jeg mente
http://www.coca-cola.no/contentstore...uasilver.html#

min har altså tranebær og grapefrukt smak, det er Silver, og det står 0 karbo på flaska.

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 11:18   #13
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Farris med smak

Greit, da modererer jeg meg litt; Ifølge Coca Cola er det 2,5 karber per 100 ml i Silver Lemon og Silver Forest Berries. (mest sannsynlig pga fruktosen)

Jeg var ikke klar over at det finnes flere smaker

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 11:22   #14
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Farris med smak

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Men var det uten smak?
Det var de med smak jeg mente
http://www.coca-cola.no/contentstore...uasilver.html#

Det var med smak jeg mente ja.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 11:28   #15
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Farris med smak

Hm, vi snakker visst om forskjellige bonaqua silver ja, gjorde et søk på nett nå, og der står ikke de smakene jeg har vært borti oppført i det hele tatt. Det er bringebær og tranebær/grapefrukt jeg har smakt, og de inneholder ikke fruktose, sånn som de jeg så på nett.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 12:24   #16
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Farris med smak

Det kan være at det er helt nytt og selv ikke cola selv har fått tid til å oppdatere seg
Det kan vel også tenkes at de går bort fra fruktose igjen, det er vel dyrere en aspartam og slikt, og kanskje ikke like stort hypa som man kanskje trodde det skulle bli

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 14:14   #17
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Farris med smak

Det er nok helt nytt ja. Og helt uten søtstoff.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Farris og slikt Moses Spørsmål og svar 3 02-09-09 01:30
Farris Bris tommygutt Spørsmål og svar 10 27-01-08 17:21
Farris Pluss Titti Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 30-01-07 22:50
Farris Miriel Induksjonen 3 27-07-05 11:01
Farris Bris Tingeling Lavkarbo generelt 4 21-05-05 21:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no