Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-11, 18:29   #826
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

DET var kult juletreteppe! *misunnelig*

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 19:12   #827
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Å supert!

Men en dævel å fjerne barnåler fra?

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 21:36   #828
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

DET var kult juletreteppe! *misunnelig*

Det gikk mye raskere å strikke det enn det jeg trodde.

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Å supert! Men en dævel å fjerne barnåler fra?

Fikk et tips om å legge gjennomsiktig plast over, skal sjekke ut det.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 08:19   #829
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Det gikk mye raskere å strikke det enn det jeg trodde.

Hvor har du funnet oppskrift hen? Spørs om jeg må prøve meg på et sånt et...

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 12:20   #830
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Trolltika, her.

Ikke noe problem, det:
http://todamer.wordpress.com/2010/03...-har-det-godt/

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 13:22   #831
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg har lyst til å lære meg å hekle. Er det noen som har en meget enkel hekleoppskrift å dele som kan være et fint førsteprosjekt?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 16:56   #832
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Hvor har du funnet oppskrift hen? Spørs om jeg må prøve meg på et sånt et...

Mønsteret er kjøpt her. Har sendt deg PM.

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg har lyst til å lære meg å hekle. Er det noen som har en meget enkel hekleoppskrift å dele som kan være et fint førsteprosjekt?

Grytekluter av bestemorruter Dropsdesign. Der finner du og instruksjonsvideoer.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 17:50   #833
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jepp! Bestemorruter er et perfekt sted å begynne!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 19:19   #834
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.



Grytekluter av bestemorruter Dropsdesign. Der finner du og instruksjonsvideoer.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jepp! Bestemorruter er et perfekt sted å begynne!

Virkelig? Jeg har alltid ansett bestemorruter for å være for de viderekommende Men det er kult da, for det er pga bestemorrutene jeg har lyst til å begynne å hekle, men jeg må bare lære meg å hekle først (jupp, starter heeeelt på scratch her)

Men angående heklepinner - Skal jeg bruke pinnestørrelse som er oppgitt på de ulike garntypen eller går man opp eller ned pinnestørrelser når man hekler i forhold til når man strikker?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:17   #835
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Virkelig? Jeg har alltid ansett bestemorruter for å være for de viderekommende Men det er kult da, for det er pga bestemorrutene jeg har lyst til å begynne å hekle, men jeg må bare lære meg å hekle først (jupp, starter heeeelt på scratch her)

Men angående heklepinner - Skal jeg bruke pinnestørrelse som er oppgitt på de ulike garntypen eller går man opp eller ned pinnestørrelser når man hekler i forhold til når man strikker?

Det er veldig avhengig av hvor fast du hekler, prøv deg fra, se hva som blir pent

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 14:05   #836
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Bestemorruter er overraskende enkelt! Da jeg lærte meg å hekle var det dét jeg begynte med.
Jeg bruker alltid tjukkere heklepinne enn anbefalt, for jeg hekler temmelig stramt. På garn hvor man skal bruke strikkepinne 3,5, bruker jeg heklepinne 5, f.eks.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 18:30   #837
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Prøvde å lære meg hekling i går, men jeg ga opp til slutt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 19:30   #838
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Prøvde å lære meg hekling i går, men jeg ga opp til slutt

Åh, synd du bor så langt borte, det er egentlig ikke vanskelig, men lettere når en får vist det. Det er sikkert strikkekafe i nærheten av deg? Eller en garnsjappe med oppegående innehavere?

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 19:35   #839
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Prøvde å lære meg hekling i går, men jeg ga opp til slutt

Har du sjekket ut videoene på www.Garnstudio.com ? Der har de ganske mange, så kanskje en kan være den du trenger. Det er helt sikkert masse på youtube også

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 19:38   #840
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

For øyeblikket holder jeg på med det fjerde settet av disse: http://www.garnstudio.com/lang/no/vi...id=739&lang=no
Som vanlig gjort litt forandring på mønsteret, så nå er snart venninnegaver i boks

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 20:27   #841
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Om du har tid en ettermiddag, Cyan, så kan jeg godt lære deg å hekle bestemorruter, jeg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 09:55   #842
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

For øyeblikket holder jeg på med det fjerde settet av disse: http://www.garnstudio.com/lang/no/vi...id=739&lang=no
Som vanlig gjort litt forandring på mønsteret, så nå er snart venninnegaver i boks

De så utrolig flotte ut, men jeg kjente at jeg mistet motet når jeg så den kjempelange oppskriften. Hadde vært veldig gøy og fått det til. Jeg sliter med betennelse i armen og skal absolutt ikke bruke den, men noe MÅ jo bare ble ferdig til jul Og armen den blir verre.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 11:03   #843
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Cyan, synes et personlig møte med Photo høres best og hyggeligst ut , men her er også en video som kanskje er grei å lære av

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 11:19   #844
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Du kan også søke på youtube, utrolig hvor mye jeg har lært der av håndarbeidsteknikker.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 11:26   #845
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Strikker min første engelske oppskrift nå - CanCans fra Ravlery. (Og har allerede rekt opp 10-20 omganger én gang.) De skal bli julegaver til hånda mi hvor to fingerbein tror de fryser hele tiden... http://www.ravelry.com/patterns/library/cancans

Og jeg har allerede tatt i bruk http://www.knittinghelp.com/videos/decreases for å skjønne de engelske forkortelsene. Fungerer kjempefint!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 11:33   #846
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Ravelry har utrolig mye fint Flotte vanter.
Jeg holder på med kællingesjalet som jeg fant oppskrift på der. Begynte på den engelske oppskriften (den danske forstod jeg ikke så mye av), men nå har noen oversatt den til norsk
Nesten ferdig med den nederste borden, så er ikke så produktiv som mange andre her
Mitt blir i sauesvart.


Sist redigert av Zincite : 11-12-11 kl 11:46.
Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 11:40   #847
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Å, det var et flott sjal

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 11:47   #848
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg håper bare mitt blir like fint og passe stort
Hadde glemt å legge inn link til oppskriften, så redigerte innlegget nå.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 12:00   #849
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Nydelig! Et skikkelig selskapssjal det der.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 14:09   #850
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Ok, for den som postet denne (fra knitty.com), har jeg forstått det riktig når jeg gjør det sånn? (Feller nå av bare med rettmasker):
Jeg lager omvendt kast, strikker en maske, drar kastet over masken, lager et nytt kast, strikker en og drar kastet over masken, sitter igjen med to masker, og dra den første over den andre. Osv. Blir dette riktig?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no