Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-06-12, 14:26   #15251
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vi skal ikke ha med oss så mye, så det blir jo litt overflødig. Størrelsen på håndbagasjen man kan ha med seg er ganske romslig!

Jeg vet du ikke har spurt om dette, men det går jo an å teste før man drar og så finne ut om det er brukandes. Pulver går i håndbagasjen. Sikkert en saltbøsse også.
http://www.skin-care-recipes-and-rem...y-shampoo.html
http://www.crunchybetty.com/store-bo...n-this-instead

Corn starch = maizena

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 12-06-12, 14:30   #15252
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg vet du ikke har spurt om dette, men det går jo an å teste før man drar og så finne ut om det er brukandes. Pulver går i håndbagasjen. Sikkert en saltbøsse også.
http://www.skin-care-recipes-and-rem...y-shampoo.html
http://www.crunchybetty.com/store-bo...n-this-instead

Corn starch = maizena

Hoi! Mazena, faktisk. Det må jeg teste!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-06-12, 14:42   #15253
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg tenkte å lage fiskekaker til middag, men hva skal jeg ha som tilbehør? sellerirot er utelukket, da jeg er gørrlei av det

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-06-12, 15:58   #15254
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg tenkte å lage fiskekaker til middag, men hva skal jeg ha som tilbehør? sellerirot er utelukket, da jeg er gørrlei av det


Hva med å lage surkål?

Man tager en kål og finsnitter denne. Brun den finsnittede kålen i en passe mengde smør med noget løk.
Efter bruningen tilsette vand og æddik efter behov. Tørr rødvin ev. en skvett sherry er ikke å forakte. Tilsett rikelig med karve og gjenre nogle frø fra fenikkel.

Kålen skal koke til den er meget mør.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 12-06-12, 18:07   #15255
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, og så lurer jeg på om det finnes noen typisk ekvivalens for norske Vita i Praha? Jeg er helt avhengig av tørrshampoo, men det får man jo ikke ta med seg på flyet ... (Sprayboks).



Tørrsjampoen fra LUSH jeg anbefalte deg, baby! Den er i pulverform!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
Gammel 12-06-12, 19:20   #15256
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vi skal ikke ha med oss så mye, så det blir jo litt overflødig. Størrelsen på håndbagasjen man kan ha med seg er ganske romslig!

Men gud så mye styr! Alt må jo ut og oppi egne poser... Tannkrem, deo osv. Jeg virkelig HATER sikkerhetskontrollen og hyperventilerer og blir mannevond lenge før jeg skal dit (holder på å bli arrestert ca annenhver gang fordi jeg havner i håndgemeng... ). I tillegg begynner jo sommerferiekøene nå... Om man ikke må ville jeg definitivt anbefalt å sende bagasjen altså.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-06-12, 19:29   #15257
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men gud så mye styr! Alt må jo ut og oppi egne poser... Tannkrem, deo osv. Jeg virkelig HATER sikkerhetskontrollen og hyperventilerer og blir mannevond lenge før jeg skal dit (holder på å bli arrestert ca annenhver gang fordi jeg havner i håndgemeng... ). I tillegg begynner jo sommerferiekøene nå... Om man ikke må ville jeg definitivt anbefalt å sende bagasjen altså.

Styr? det er nå bare å putte det i en pose (som er like stor som er tillatt) på forhånd, så har du avverga det. Eventuelt helle det fra nevnte pose (om den er for stor) og opp i en som er i den tillatte størrelsen. Alle metalldingser man måtte ha i lommene/på seg kan man putte i sekk/veske/jakke på forhånd, man kan også ta av seg jakken på forhånd. Og har man med seg en pc kan man ta ut den også på forhånd, så er det bare å legge ting i boksene og gå igjennom.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-06-12, 20:08   #15258
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Styr? det er nå bare å putte det i en pose (som er like stor som er tillatt) på forhånd, så har du avverga det. Eventuelt helle det fra nevnte pose (om den er for stor) og opp i en som er i den tillatte størrelsen. Alle metalldingser man måtte ha i lommene/på seg kan man putte i sekk/veske/jakke på forhånd, man kan også ta av seg jakken på forhånd. Og har man med seg en pc kan man ta ut den også på forhånd, så er det bare å legge ting i boksene og gå igjennom.

Jeg bruker alltid en godkjent gjennomsiktig toalettmappe. Jeg får plass til alt oppi den, og jeg reiser alltid med kun håndbagasje. Praktisk!

Men har også alltid en stor håndveske i tillegg når jeg reiser.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-06-12, 20:20   #15259
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Styr? det er nå bare å putte det i en pose (som er like stor som er tillatt) på forhånd, så har du avverga det. Eventuelt helle det fra nevnte pose (om den er for stor) og opp i en som er i den tillatte størrelsen. Alle metalldingser man måtte ha i lommene/på seg kan man putte i sekk/veske/jakke på forhånd, man kan også ta av seg jakken på forhånd. Og har man med seg en pc kan man ta ut den også på forhånd, så er det bare å legge ting i boksene og gå igjennom.

Ja, men det gjør jo 90% av de som skal gjennom der ikke. Om alle bare hadde sendt bagasjen hadde det gått mye glattere. (kjenner jeg begynner å få høy puls allerede nå av tanken på at jeg skal fly om 3uker ) dessuten piper den jævla maskinen på meg uansett f*** enten jeg har metall med eller ikke. Tror jeg er svartelistet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-06-12, 20:21   #15260
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Alle metalldingser man måtte ha i lommene/på seg kan man putte i sekk/veske/jakke på forhånd, man kan også ta av seg jakken på forhånd.

Og for damer som meg som ikkje har vore ute på flyreise på laaaang lang tid, så kan det bli lett ubekvemt å pipe på alle baugar og kantar i kontrollen fordi dei har gløymd at spilene i det sexy korsettet er av metall.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 12-06-12, 20:28   #15261
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, men det gjør jo 90% av de som skal gjennom der ikke. Om alle bare hadde sendt bagasjen hadde det gått mye glattere. (kjenner jeg begynner å få høy puls allerede nå av tanken på at jeg skal fly om 3uker ) dessuten piper den jævla maskinen på meg uansett f*** enten jeg har metall med eller ikke. Tror jeg er svartelistet.

Går neppe kjappere om man sende bagasjen. Det tar meg to sek å legge kofferten på bandet ved sjekken. Sko, belter, smykker etc må jo av likavel.

Det piper alltid på meg også!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-06-12, 20:48   #15262
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi blir påspandert cruise i Middelhavet om 3uker. Noen gode tips på does and donts på cruise? Reiser for øvrig med redieriet MSC så erfaring med disse tas gjerne i mot?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-06-12, 20:49   #15263
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men gud så mye styr! Alt må jo ut og oppi egne poser... Tannkrem, deo osv. Jeg virkelig HATER sikkerhetskontrollen og hyperventilerer og blir mannevond lenge før jeg skal dit (holder på å bli arrestert ca annenhver gang fordi jeg havner i håndgemeng... ). I tillegg begynner jo sommerferiekøene nå... Om man ikke må ville jeg definitivt anbefalt å sende bagasjen altså.

Oioi, kjære vene, det er bra jeg skal reise og ikke du! Jeg er en temmelig tålmodig sjel, det går så bra atte!
(Jeg kommer uansett ikke til å ha med mer enn håndbagasje, og her skal en hver krone spares som spares kan! )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-06-12, 20:57   #15264
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Oioi, kjære vene, det er bra jeg skal reise og ikke du! Jeg er en temmelig tålmodig sjel, det går så bra atte!
(Jeg kommer uansett ikke til å ha med mer enn håndbagasje, og her skal en hver krone spares som spares kan! )

Med mindre dere flyr ryan air er vel bagasje inkludert?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-06-12, 21:00   #15265
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Med mindre dere flyr ryan air er vel bagasje inkludert?

Nei, vi flyr Norwegian, og bagasje er IKKE inkludert. Men uuuaaaanseeeett da, vi tar ikke med oss mer enn tilsvarende håndbagasje, så det er uansett ikke et problem.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-06-12, 21:50   #15266
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

For oss som har problemer med den køen så er det et stort problem... Hvis alle sendte bagasjen ville det ikke være det. og det er alltid noe man har glemt nederst i en lomme i bagforet som stopper opp hele greia.
Heller lillejulaften på Oslo city MED barnevogn enn bak en hel horde med "bare håndbagasje" i sikkerhetskontrollen

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-06-12, 21:56   #15267
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da kan jeg være sær å svare, at for meg så er problemet de som nesten aldri flyr, og ikke har peiling på hva de skal gjøre i køen.... Og jeg flyr fra Gardermoen 2 til 3 ganger i uken.
Men uansett, jeg får ikke gjort en dritt med det, så det enkleste er vel å ikke bry seg om / irritere seg over hva noen andre gjør mens de er der....

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Gammel 12-06-12, 21:56   #15268
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men sånn er det jo ikke. Mange pendler vettu. Hadde vært helt tullete om alle som bare drar på dagsturer skal sjekke inn bagasjen sin ...

(Med det sagt så hater jeg køer selv, men så lenge jeg står sammen med noen går det greit. Men det er 400 kr å spare på å ikke levere inn bagasje, dessuten så er det ikke mye man trenger på en liten uke, ikke nok til å fylle en koffert i alle fall).
Men nå var det vita-lignende butikker i Praha jeg lurte på, da.

Ja, dæven, Sugarpill, hadde glemt den. Men jeg har lyst til å teste maizena uansett, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-06-12, 22:04   #15269
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og som en sær komentar til dette, skulle jeg ha sjekket inn bagasjen min hver gang jeg skal på et fly, så hadde brukt ca 4 døgn i året på å stå å vente på kofferten min...
To timer ekstra i uken blir kjapt det på et år....

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Gammel 12-06-12, 22:05   #15270
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg bruker alltid en godkjent gjennomsiktig toalettmappe. Jeg får plass til alt oppi den, og jeg reiser alltid med kun håndbagasje. Praktisk!

Men har også alltid en stor håndveske i tillegg når jeg reiser.

Hvor har du fått tak i den godkjente toalettmappen? Har sett etter en sånn lenge så jeg slipper å styre med de der posene.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 12-06-12, 22:12   #15271
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Hvor har du fått tak i den godkjente toalettmappen? Har sett etter en sånn lenge så jeg slipper å styre med de der posene.

Vita, apotek, veskebutikk?? Jeg kjøpte min på Morris.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-06-12, 23:22   #15272
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Hvor har du fått tak i den godkjente toalettmappen? Har sett etter en sånn lenge så jeg slipper å styre med de der posene.

Tror det skal være en butikk med reisestørrelser på Kvadrat. Vil tro at du finner en slik toalettmappe der.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 12-06-12, 23:30   #15273
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vi blir påspandert cruise i Middelhavet om 3uker. Noen gode tips på does and donts på cruise? Reiser for øvrig med redieriet MSC så erfaring med disse tas gjerne i mot?

Jeg har vært ombord på en MSC-båt, men det var før jomfrureisen så det var ingen passasjerer der enda. Og det var bare en liten omvisning på ca 1 time. Så hvordan det faktisk er å være passasjer ombord vet jeg ikke, men skal vi tro kustusen de har på hovedkontoret, så vil jeg tro at det er godt organisert i alle fall.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 12-06-12, 23:52   #15274
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Trenger ikke resepter. Ta bare med deg akkurat det du trenger i orginalpakningen med "apoteklappen" på, så er du safe!
Du kan ha med inntil 3 måneder til eget forbruk i orginalpakningen!

Så å ta med medisinene ferdig i dosetten, er ikke så lurt da? Det pleier jeg gjøre

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 13-06-12, 02:41   #15275
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

forslag til gode restauranter i oslo sentrum/grei avstand fra sentrum? lavkarbo ikke nødvendig denne gang. har prøvd å se på oslopuls men det er jo så mange plasser....
gjerne et sted man ikke må reservere bord år i forveien eller må stille i gallakjole..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no