Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

3 kg opp på like mange dager!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-11, 23:31   #1
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

3 kg opp på like mange dager!

Er det mulig???? Fysisk mulig???
Etter ha gått ned 17 kg fant jeg ut at nå skal jeg "kose" meg i de tre juledagene. Utskeielsene siden mai har vært svært få så nå tenkte jeg at det må jo gå men OMG???

Buksene sitter faktisk mye trangere!!!! Dette er helt grusomt og jeg er kjempesint på meg selv.

Flere som har fått sjokk i disse dager eller som har ett trøstende ord?

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:34   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 3 kg opp på like mange dager!!!!

Det er mest vann og litt fett

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:37   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: 3 kg opp på like mange dager!!!!

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Er det mulig???? Fysisk mulig???
Etter ha gått ned 17 kg fant jeg ut at nå skal jeg "kose" meg i de tre juledagene. Utskeielsene siden mai har vært svært få så nå tenkte jeg at det må jo gå men OMG???

Buksene sitter faktisk mye trangere!!!! Dette er helt grusomt og jeg er kjempesint på meg selv.

Flere som har fått sjokk i disse dager eller som har ett trøstende ord?

Ta det med ro, dette er vannvekt! Har du spist mye karbohydrater, så samler du vann Om noen dager, er du tilbake til normalen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:43   #4
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!!!!

Må si jeg gleder meg. Dette gjør meg bare enda mer lavkarboholiker enn før!!! ��

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:44   #5
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!!!!

Ja og tusen takk for god klem!!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:13   #6
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.


Flere som har fått sjokk i disse dager eller som har ett trøstende ord?

Nei.
Stakkars deg, det er virkelig synd at du har gått opp 3 kg på like mange dager. Jeg føler virkelig med deg i denne sorgens tid. Livet er så urettferdig enkelte ganger. Mens andre kan spise hva de vil uten å legge på seg, så er det blodig urettferdig at ikke du kan det.

Ikke gi opp, og snu i tide.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:19   #7
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nei.
Stakkars deg, det er virkelig synd at du har gått opp 3 kg på like mange dager. Jeg føler virkelig med deg i denne sorgens tid. Livet er så urettferdig enkelte ganger. Mens andre kan spise hva de vil uten å legge på seg, så er det blodig urettferdig at ikke du kan det.

Ikke gi opp, og snu i tide.

Hypha, nå må du gi deg! Er ikke alle som skjønner "humoren" din!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:22   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hypha, nå må du gi deg! Er ikke alle som skjønner "humoren" din!

Kjære deg, hun ba om tilbakemelding og noen trøstens ord. Mente ikke det humoristisk, men som en liten blomst fra meg til henne i en stund hvor hun ber om trøstende ord.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:25   #9
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Kjære deg, hun ba om tilbakemelding og noen trøstens ord. Mente ikke det humoristisk, men som en liten blomst fra meg til henne i en stund hvor hun ber om trøstende ord.

Kaller du det trøstens ord ( en liten blomst fra deg? jo takk)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:29   #10
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Shit happens!

Du går de fort ned igjen, er nok mye vann

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:36   #11
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Flere som har fått sjokk i disse dager eller som har ett trøstende ord?

Å jada. Det er kjipt, eg går rundt full av vatn eg også (og det er like ubehageleg no som alltid). Men vi snur det, sant?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:40   #12
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Kaller du det trøstens ord ( en liten blomst fra deg? jo takk)

Eh, ja?

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 01:08   #13
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nei.
Stakkars deg, det er virkelig synd at du har gått opp 3 kg på like mange dager. Jeg føler virkelig med deg i denne sorgens tid. Livet er så urettferdig enkelte ganger. Mens andre kan spise hva de vil uten å legge på seg, så er det blodig urettferdig at ikke du kan det.

Ikke gi opp, og snu i tide.

Hi, hi! Du go! Jeg visste hva jeg begikk meg ut på, men ble litt sjokkert over resultatet da jeg på ingen måte stappet i meg. Snakker om dessert og ett stykke kake liksom, ikke alle sju slagene samt resten liksom. Huff...

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 01:09   #14
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel
Wink

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Å jada. Det er kjipt, eg går rundt full av vatn eg også (og det er like ubehageleg no som alltid). Men vi snur det, sant?

Klart vi snur det! Jeg har allerede snudd og nå er det på med jernviljen og kjøleskapet er ryddet!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 01:10   #15
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Egentlig burde du bare kjørt på med alle sju slagene, så hadde du liksom gått inn for det om ikke annet

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 01:13   #16
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: 3 kg opp på like mange dager!

Ikke noe å få panikk over. Minst 2 av 3 er nok bare vann og dritt, bokstavelig talt. Vent ei uke før du går på vekta igjen hvis det stresser deg

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 12:07   #17
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Føler meg skikkelig usj, men det blir vel bedre. Vekta har begynt å tikke nedover og om bare denne forbaskede stormen kan gi seg slik at jeg kan komme meg på heia vil jeg være fornøyd

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 12:37   #18
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

OM du skulle ha lagt på deg 3kg fett i jula måtte du ha spist 21.000 kcal mer enn du forbrente i samme periode. Og for å ha fått til det måtte du vel nesten ha spist i ett i disse tre dagene. Så ta det med ro, hoveddelen av dette er vann som forvinner i løpet av en ukes tid eller så. Husk at problemet ikke er det du spiser mellom jul og nyttår, men kostholdet mellom nyttår og jul...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 16:52   #19
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

OM du skulle ha lagt på deg 3kg fett i jula måtte du ha spist 21.000 kcal mer enn du forbrente i samme periode. Og for å ha fått til det måtte du vel nesten ha spist i ett i disse tre dagene. Så ta det med ro, hoveddelen av dette er vann som forvinner i løpet av en ukes tid eller så. Husk at problemet ikke er det du spiser mellom jul og nyttår, men kostholdet mellom nyttår og jul...

Veldig godt sagt!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 17:01   #20
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

OM du skulle ha lagt på deg 3kg fett i jula måtte du ha spist 21.000 kcal mer enn du forbrente i samme periode. Og for å ha fått til det måtte du vel nesten ha spist i ett i disse tre dagene. Så ta det med ro, hoveddelen av dette er vann som forvinner i løpet av en ukes tid eller så. Husk at problemet ikke er det du spiser mellom jul og nyttår, men kostholdet mellom nyttår og jul...

Enig med deg!!!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 18:06   #21
_sweetie_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: vestlande
Alder: 37
Innlegg: 18
_sweetie_ er på en erverdig vei

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

har tatt ein liten ferie fra lavkarbo no i jula og fram til igår..
har lagt på meg ein del kilo eg også...
på lavkarbo blir eg mett, men med vanlig norsk kosthold blir eg ikkje mett..
glede meg til å gå på lavkarbo igjen og ha det bra i kroppen og med meg sjøl..

_sweetie_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 18:57   #22
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Har ikke nærmet meg vekta jeg, men kjenner at også kroppen min er full av vann nå etter disse juledagene. Det er ikke spesielt behagelig altså. Fingrene er hovne og klærne er trange.
Tilbake på den smale sti, så renner det nok kjapt av igjen

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 19:26   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Er det mulig???? Fysisk mulig???
Etter ha gått ned 17 kg fant jeg ut at nå skal jeg "kose" meg i de tre juledagene. Utskeielsene siden mai har vært svært få så nå tenkte jeg at det må jo gå men OMG???

Buksene sitter faktisk mye trangere!!!! Dette er helt grusomt og jeg er kjempesint på meg selv.

Flere som har fått sjokk i disse dager eller som har ett trøstende ord?

Ikke vær sint. Nå er du en erfaring rikere og da gjør du det ikke en gang til. Karbohydratene har sugd til seg vann. Det kan du ved å være fysisk aktiv raskt kvitte deg med ved at musklne bruker sukkeret du har lagret. Mange går ned tre kg raskt ved omlegging til lavkarbo, da må også det motsatte skje ved plutselig omlegging til høykarbo. Det er nok flre enn deg som har opplevd dette i jula.Neste jul kan du planlegge ved på bake lavkarbokake og lavkarbogodis

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 19:30   #24
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Egentlig burde du bare kjørt på med alle sju slagene, så hadde du liksom gått inn for det om ikke annet

Det var en spøk håper jeg for sånn mentalitet er det mange som har på alvor og det er veldig uheldig.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 21:15   #25
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det var en spøk håper jeg for sånn mentalitet er det mange som har på alvor og det er veldig uheldig.


Ja, jeg håper virkelig det var en spøk.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta med Saphire Lavkarbo generelt 29 06-05-11 22:36
Etter hvor mange dager bør man være i ketose? smiley83 Ketolysekuren 3 01-04-11 13:34
2 dager.. men.... ninasov Lavkarbo generelt 3 27-05-10 20:00
Hvor mange dager før mens ... Fredrikke Ketolysekuren 12 01-06-07 14:18
Vondt mange dager etter trening Tingeling Trening 3 30-08-05 04:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no