Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-09, 13:23   #1
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Satt og så på slankekrigen i går. Han ene deltageren hadde gått ned 13 kg på en uke!!! Trodde nesten at det ikke var mulig. Sikkert mye vann, men allikevel

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 13:44   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Ja og enda mer

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 13:49   #3
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

Ja og enda mer


Det er vel umulig for feks meg å gå ned så mye på en uke. Uansett hvor mye jeg hadde trent og sultet meg. Helt syyyykt! Ho som måtte ut hadde jo "bare" gått ned 4 kg!!

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 14:00   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Tenker vedkommende hadde vannvittig mye vann i kroppen i tillegg til at de blir drevet umenskelig hardt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 14:54   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Nå så ikke jeg denne tv-greia, men en bekjent av meg ble liggende syk og gikk ned 11 kilo på ei uke. Mannen var mager fra før av... nå ble han skikkelig mager..
Bror min brukte i mange år å "rense" kroppen ved å bare drikke ymse utvalgte drikker i ti dager. Han gikk på det meste ned 12 kilo, også han tynn fra før av. Han gjorde det for helsens skyld; mente han ble myyyyyye sprekere og renere etterpå. (Nå går han på lavkarbo for det renser likegodt, sier han )

MEN, hvordan går det an å oppnå et så stort vekttap på så kort tid?? Uavhengig om man er med i slankekrigen, syk eller faster???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 15:45   #6
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

De går så fort ned den første uken av to grunner
1)Maten deres er tusen ganger sunnere før, den kommer oftere og i mindre rasjoner. Man kan si hva man vil, men omtrent alle "slankekurer" baseres på å kutte mye av karbohydratene og usunt fett. At vi her velger å si at vi går på lavkarbo er bare en annen måte å si at vi spiser sunnere på.

2)De trener hardt og de trener mye. Etter min mening, som både er feit og trener ekstremt mye, så går de for hardt ut med treningen til å begynne med. Folk spyr jo av det. Riktignok er dette mennesker som blir andpusten av å gå to trappetrinn, men herrejessus, man trenger ikke sette dem til å SPRINGE en halvtime den aller første dagen. Og det er det de gjør, de trener dem i timesvis hver dag, flere ganger om dagen. Jeg kunne jo godt vært med på slankekrigen og sprunget på tredemølla i en time, for jeg klarer det, men det gjør ikke de fleste av deltakeren og det er vel akkurat derfor de er valgt til å være med.

Og det er klart, mannfolk som veier 160 kg går veldig fort ned da, når maten er redusert til ingenting i forhold til hva det har vært, og aktivitetsnivået har øket i forhold til hva det har vært

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 16:20   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Dessuten tror jeg de har spist før første veiinga... For å få det til å se enda mer imponerende ut.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 16:41   #8
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Et triks i slike situasjoner er å drikke 4 liter vann rett før første veiing, for deretter å dehydrere seg det siste døgnet før veiing. Da er det fullt mulig å få til 5-6 bonuskilo. (noe som selvsagt er idiotisk)

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 16:49   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Et triks i slike situasjoner er å drikke 4 liter vann rett før første veiing, for deretter å dehydrere seg det siste døgnet før veiing. Da er det fullt mulig å få til 5-6 bonuskilo. (noe som selvsagt er idiotisk)

Jeg vet at hverken bror min eller naboen min drakk vann bevist bare for å ha høyest mulig vekt FØR både sykdom og faste... Hva de i slankekrigen har gjort vet jeg seff ikke... Jeg HAR fasta 10 dager jeg også og gikk da ned 8 kilo, 2-3 kg kom på igjen. Men er det sunt???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 15:10   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Et triks i slike situasjoner er å drikke 4 liter vann rett før første veiing, for deretter å dehydrere seg det siste døgnet før veiing. Da er det fullt mulig å få til 5-6 bonuskilo. (noe som selvsagt er idiotisk)

Dette fungerer bare på de to første veiingene. Dehydrerer de seg på andre veiing, må de gjøre det på veiing nr 3 også, for å få riktig resultat, så noe slikt ville jo være idiotisk.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 22:13   #11
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Om det var det samme programmet jeg så for en tid tilbake hadde vedkommede lagt på seg med vilje uken før. Han hadde spist masse salt(!) nettopp for å legge på seg vannvekt,- altså en del av spillet.

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oh my....sjokkert! (syltetøy) Aphrodithe Lavkarbo generelt 8 02-02-09 12:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no