Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-06, 08:18   #226
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av luringen

Så flink du er med maten!! Er imponert over hvor strukturert du er...
klarte hun grønt kort eller??

Lykke til i konkurranse da..hvilken klasse stiller du i?

Joda det ble Grønt Kort til frøkenen, så nå har hun både sett video, lært konkurranse reglemanget OG ridd til over 50% i LC pluss at hun har hoppet 2 hinder.... Så hun er kjempeflink....

Selv rir jeg MB og har tenkt å ri St. Georg til høsten håper jeg

Jeg er en grad IIV rytter, så internasjonale stevner og NM rir jeg program lagd for funksjonshemmede i den graden.... De er lettere enn de programmene jeg rir mot funksjonsfriske..... Men i NM og internasjonalt rir jeg også Kür, et program jeg lager selv hvor vi kan ha litt vanskeligere grad på øvelsene som ris til musikk..... Så det skal bli en spennende sesong

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 09:34   #227
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hei Caxa, bare innom for å rapportere om 1 stk. god natts søvn!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 09:39   #228
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hei Caxa, bare innom for å rapportere om 1 stk. god natts søvn!

Så da er du skikkelig opplagt for en tur i Oslo's byliv?

Mofe på tur aldri sur

Håper du får en mega, strålende solskinnsdag, ettermiddag og kveld Mofe.... Kos deg litt for meg også da

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 09:41   #229
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Caxa

Så da er du skikkelig opplagt for en tur i Oslo's byliv?

Mofe på tur aldri sur

Håper du får en mega, strålende solskinnsdag, ettermiddag og kveld Mofe.... Kos deg litt for meg også da

Will do

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 10:51   #230
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Her var det jammen...

.... høy aktivitet og jeg ble ekstremt sulten og fysen av å lese gjennom menyen din !!!

Jeg har sagt det før, og sier det igjen - du er kjempededikert og flink!! En stor kilde til inspirasjon for meg !

  Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 21:57   #231
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Her var det jammen...

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

.... høy aktivitet og jeg ble ekstremt sulten og fysen av å lese gjennom menyen din !!!

Jeg har sagt det før, og sier det igjen - du er kjempededikert og flink!! En stor kilde til inspirasjon for meg !


Så fint jeg kan brukes til noe da Men jeg må si at dine menyer ofte virker på samme måte på meg, spesielt de løkene dine du vet

STOOOOOOOOR til min favoritt struts

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 00:41   #232
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg liker dette med...

.. å være noens favorittstruts

Er innom for å danse noen ekstra soldanstrinn i din dagbok i håp om at du våkner i morgen tidlig med solskinn på nesetippen, påskestemning i kroppen og at du får en superduper dag !!!

  Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 10:08   #233
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg liker dette med...

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

.. å være noens favorittstruts

Er innom for å danse noen ekstra soldanstrinn i din dagbok i håp om at du våkner i morgen tidlig med solskinn på nesetippen, påskestemning i kroppen og at du får en superduper dag !!!

Ja med mitt forhold til andre strutser, må jeg jaggu si du har overbevist meg om at det finns en og annen struts som ikke skal skues på fjærene

Vet ikke hva du har gjort med den dansen, men er du sikker på at det var sol dans ikke snødans du stampet? Det er nemlig det som daler ned her

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 18:37   #234
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Nå har jeg lest igjennom boka di og det du skriver om sukkeralkoholer er veldig interessant.. Sliter med kronisk betennelse i sener og muskler i bekkenet og er delvis lammet i flere muskler i hoften. Din erfaring i forhold til sukkeralkoholer skal jeg nå dra nytte av og prøve å kutte ut disse... så kanskje jeg opplever en stor bedring!!

Si gjerne i fra om du får flere slike opplevelser i forhold til fibromyalgien.. de erfaringene kan jeg mest sannsynlig overføre og bruke for meg selv

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 20:04   #235
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Kur og st. Georgs??!!! *Bøyer seg i støvet* DET er mye trening det!!

Flotters.

Ha en fin påske!!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 21:42   #236
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Nå har jeg lest igjennom boka di og det du skriver om sukkeralkoholer er veldig interessant.. Sliter med kronisk betennelse i sener og muskler i bekkenet og er delvis lammet i flere muskler i hoften. Din erfaring i forhold til sukkeralkoholer skal jeg nå dra nytte av og prøve å kutte ut disse... så kanskje jeg opplever en stor bedring!!

Si gjerne i fra om du får flere slike opplevelser i forhold til fibromyalgien.. de erfaringene kan jeg mest sannsynlig overføre og bruke for meg selv

Hei Georgine

Jeg har spist sukker også uten å få den reaksjonene jeg fikk av sukkeralkoholer, så for meg er nok de den verste giften....

For meg har Lactovitale vært det som har hjulpet kroppen best mot fibromyalgien, sammen med L-Glutamin.... Dette var noe jeg fikk råd om når jeg var hos Karin på Næringsvett http://www.naeringsvett.no Hun har også skrevet boken jentemat, der kan det være du finner litt om nettopp mat kontra endel "jentesykdommer"

Håper noen av mine opplevelser med diverse matvarer kan være til hjelp....

Lykke Til

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 21:44   #237
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av luringen

Kur og st. Georgs??!!! *Bøyer seg i støvet* DET er mye trening det!!

Flotters.

Ha en fin påske!!

KJEMPEMASSE

Mange timers terping på øvelser, rideveier og for å få musikken til å passe, men det er SÅÅÅÅÅÅ morsomt når alt fungerer

Håper påskeharen kommer med masse fint vær til deg også!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 21:47   #238
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Lactovitale står faktisk på menyen min

Men hva er L-glutamin?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 22:57   #239
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Lactovitale står faktisk på menyen min

Men hva er L-glutamin?

Glutamin er løse aminosyrer, det skal finnes i muskler og blodet... Kroppens byggesteiner kan man vel kalle det, hjelper til å bygge opp muskler og hjelper å holde imunforsvaret ved like....

En kropp som har et høyt stress nivå, smerter, psykiske plager, operative inngrep eller andre former for kroppslig stress tappes for glutamin..... Da vil dette påvirke imunforsvaret og kroppen vil ha problemer med å behandle smerte bl.a.....

Dette var hva jeg fant om det på nettet akkurat nå


Sitat:


There are many benefits of l glutamine, which is an essential amino acid found concentrated in your muscle.
In fact, it is the most prevalent amino acid in your muscles. Essential simply means that you must obtain it from dietary souces (or supplements), because your body either cannot produce it on its own, or it cannot produce it in sufficient quantities.
Having clarified that, let's talk about l-glutamine benefits:

  • prevents muscle breakdown (which is a process known as catabolizing)
  • helps produce new muscle via protein synthesis (muscle is created from proteins)
  • may enhance immune system function
  • it may improve mental sharpness (one of the l-glutamine benefits is that it is converted to glutamic acid in the brain, which in turn promotes the synthesis of GABA, which is a crucial neurotransmitter).
  • it may expedite wound healing
  • it may boost your body's production of growth hormones
  • it helps promote a healthy intestinal tract, and, as such, may also benefit gastrointestinal disorders
Who should think about taking L-Glutamine?
Well, athletes and bodybuilders especially should consider the benefits of l glutamine. In fact, intense workouts will rapdily deplete this important amino acid, which is why supplementation for such people may make sense.

However, even non-athletes may find other l-glutamine benefits (such as its ability to promote a healthy digestive tract) important to them.
Even though l glutamin is a naturally present amino acid in the body and no serious side effects are known, exercise commonsense and don't take mega-doses of this nutrient. To get the benefites of l glutamine, more is not necessarily better.

Sitat:

Hva er L-GLUTAMIN?

L-Glutamin er kroppens vanligste aminosyre, og den er livsviktig for svært mange kjemiske prosesser i kroppen.

Dagens livsstil med stress og dårlig ernæring gjør at kroppen ikke får i seg nok byggestoffer og ikke klarer å produsere nok L-Glutamin. Stresshormoner forbruker også L-Glutamin. Dette forårsaker muskeltap og nedsatt immunforsvar. Tarmene og immunforsvaret “lever” så å si av Glutamin.

Med lite L-Glutamin vil tarmene atrofiere/skrumpe og særlig de minste tarmtottene blir kortere og lite effektive. De får ikke gjort jobben sin skikkelig, og det medfører generelt dårlig næringsopptak/feilernæring, Leaky Gut Syndrom (ufordøyd mat lekker fra tarmene og inn i blodet) som er årsak til mange matallergier. Det øker også oppblomstring av patogene/uvennlige mikroorganismer. Dette igjen gir mange plager og trigger autoimmune sykdommer.

  • Bra for fettforbrenning og muskeloppbygging. Sterk antikatabol effekt.
  • Bra ved stress, sykdom, rekonvalesens og trening.
  • Bra for tarmene og stimulerer til heling av tarmtottene. Dermed bedres næringsopptaket og tarmene tettes. Dette har meget stor effekt på immunforsvaret
  • I leveren omdannes L-Glutamin til Glutathion, kroppens mest effektive antioksydant.
  • uten Glutathion er heller ikke antioksidanter som vitamin E og C og betakaroten effektive.
  • Bra for immunforsvarets evne til å produsere hvite blodlegmer og øker motstanden mot patogene/fiendtlige mikroorganismer.
  • Går gjennom blod/hjernebarrieren.
  • Bra for dannelse av essensielle signalstoffer i hjernen. Bra for hukommelsen, orienteringsevne og problemløsning.
  • Bra for stabilisering av blodsukkernivået
  • Anbefales på det sterkeste.


Den har ihvertfall hjulpet meg, men man må jo som sagt tidligere teste seg frem til hva som passer en selv.....

Lykke til!!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 09-04-06, 08:42   #240
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Tusen hjertelig takk for hjelpen

Da kommer et lite spørsmål til.. dette fås på apoteket?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-04-06, 10:10   #241
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Tusen hjertelig takk for hjelpen

Da kommer et lite spørsmål til.. dette fås på apoteket?

Nei dessverre..... L-Glutamin kan være vanskelig å få tak på, men ettersom jeg har skjønt er det enklest å finne der treningsstudioene er bra utvalg, da gjerne som Glutamin Peptid.... Jeg har kjøpt mitt i Sverige da det er halve prisen nesten, og første gangen fikk jeg det av Karin på Næringsvett.... Ellers har jeg sett endel steder på nett hvor de selger det, spesielt der de selger kosttilskudd til muskelbyggere.....

Skal se om jeg finner en link....

http://www.fitness24.no/pmglutamin.php

Den var ihvertfall norsk

Noen helsekost butikker selger det nok også men jeg vet ikke hvilke.....

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 10:53   #242
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Er det rart vi bør være stolt av å være kvinner ;)

En feil ved Kvinner!!!!!

Da Gud skapte kvinnen, var han kommet til sin sjette dag på overtidsarbeid.
En engel dukket opp og spurte: "Hvorfor bruker du så lang tid på denne?"

Og Herren svarte: "Har du sett alle spesifikasjonene jeg må ha for å forme henne?"

"Hun må kunne vaskes, men skal ikke være laget av plast, ha mer enn 200 bevegelige ledd, alle må kunne byttes ut og hun må være kapabel til å fungere på hvilken som helst diett, hun må ha et fang som kan ha plass til fire barn samtidig, et kyss som kan hele alt fra et oppskrapet kne til et knust hjerte og alt dette skal hun gjøre med bare to hender"

Engelen ble forundret over alle disse egenskapene.

"Bare to hender?......Umulig"

"Og dette er bare standardmodellen?"

"Det er for mye arbeid for en dag... Vent til i morgen og gjør henne ferdig da."

Det vil jeg ikke protesterte Herren. Jeg er så nær ved å fullføre denne skapelsen som er mitt hjertes favoritt.

Hun heler seg selv når hun er syk, og kan jobbe 18 timer i døgnet.

Engelen nærmet seg og tok på kvinnen.

"Men du har laget henne så myk, Herre"

"Hun er myk",sa Gud, "men jeg har også laget henne sterk. Du vil ikke tro hva hun kan utholde og klare."

"Kan hun tenke?" spurte engelen.

Gud svarte: "Ikke bare kan hun tenke men også ressonere og forhandle"

Engelen ble obs på noe, strakte frem hånden og rørte ved kvinnens kinn....
"Herre, det ser ut som om denne modellen har en lekkasje. Jeg sa at du prøvde å legge for mye ting på henne"

"Det er ikke noen lekkasje... Det er en tåre," rettet Herren ham.

"Hva er den til?" spurte engelen.

Og Gud sa:

"Tårene er hennes måte å uttrykke seg på, hennes sorg, hennes villedelse, hennes kjærlighet, hennes ensomhet, hennes lidelse og hennes stolthet."

Dette gjorde stort inntrykk på engelen; " Du er et geni, Herre. Du har tenkt på alt. Kvinnen er VIDUNDERLIG!"

Det er hun!

Kvinnen har styrker som forundrer mannen.

De tåler vanskeligheter, de bærer tunge byrder.
Men de har lykke, kjærlighet og meninger.
De smiler når de vil skrike. De synger når de vil gråte.
Gråter når de er lykkelige og ler når de er nervøse.

De sloss for det de tror på.
De står imot urettferdighet.
De tar ikke et "nei" for svar når de tror at der finns en bedre løsning. De gir av seg selv for at familien skal ha det godt.
De følger en venninne til legen fordi hun har legeskrekk.
De elsker betingelsesløst.

De gråter når barna deres oppnår noe, og gleder seg over at vennene oppnår premier.
De blir glade når de hører om fødsel eller bryllup.

Hjertene deres blir knust når en venninne dør.
De lider ved tapet av en kjær, men de er sterke når de tror at der ikke finnes mer styrke.
De vet at et kyss og en klem kan hele et knust hjerte.

MEN, der finnes en feil med kvinnen:

HUN GLEMMER HVA HUN ER VERDT!

Jeg fikk denne av min datter, for hun ville minne meg på hva jeg er verdt, jeg følte for å dele den med dere her inne, for at dere skal huske hvor spesielle dere alle er, og til dere menn for at dere iblandt trenger å minnes på hvor flotte kvinnene i deres liv faktisk er

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 19:55   #243
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hopper inn bare for å ønske alle en riktig god påske.....

Her skal påsken gå med til trening, og litt mere trening, siden konkurranse sesongen's første stevne kommer første helgen etter påske

Kos dere og nyt fridagene, må dere alle få nyte solen

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 19:59   #244
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Lykke til, Tone

Fine ord du har lagt inn til oss. Takk.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 21:56   #245
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Anne

Lykke til, Tone

Fine ord du har lagt inn til oss. Takk.

Takk for det Alltid spennende de første stevnene i året, før man kommer inn i rutinene.....

De ordene er jo veldig sanne da, vi er ikke så flinke til å se hvor flinke vi er vi jenter

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 01:38   #246
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

God Påske...!!!
Klemmer...

  Svar med sitat
Gammel 05-06-06, 20:38   #247
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hei Tone

Lenge siden vi har hørt fra deg, og jeg lurer på om alt går bra - og etter planen?

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-06, 20:52   #248
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Ja, hvordan går det med deg og Rocky !?!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-06-06, 22:17   #249
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hei alle glade

Det går bra med oss, står nesten på vei til Danmark for å konkurrere noe som blir kjempespennende. Prøver å oppdatere hjemmesiden på dressurhesten.com, og da blir det andre ting som blir litt på vent dessverre.

Vekten blir ikke like fort borte nå som tidligere, men det har nok litt med at jeg nå spiser frukt og knekkebrød av rug. Det ble ikke mulig å holde den treningsmengden på lavkarbo som jeg gjorde en stund. Kroppen trekker seg derimot sammen, for det ble mye nytt under turen til mamma i Tyrkia, og det var 3 størrelser ned noe jeg er godt fornøyd med.

Så tusen takk for omtanken, jeg ramler nok innom igjen men akkurat nå er det mange jern i ilden, og siden det er en billett til prøve VM i enden, om det går bra i Danmark, ligger det veldig høyt på prioriteringslisten

Det finns masse flotte bilder av "den vakreste firbente i verden" på dressurhesten.com, de ble lagt inn etter at vi vant alt vi startet på Hamar for noen uker siden

Så jeg håper dere alle har en fantastisk sommer, ta vare på hver dag de blir det vi gjør dem til

En stor sommer til dere alle!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 05-06-06, 22:24   #250
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hei Tone

Flott å høre at det går så bra med dere begge
3 størrelser ned er fantastisk

Skal følge med på dressurhesten

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no