Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Svak og kraftløs i kroppen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-04-09, 13:18   #1
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Svak og kraftløs i kroppen

I dag er jeg vanvittig svak og kraftløs i hele kroppen, orker såvidt å gå opp trappa og løfte armene... begynte å ta ketolysetablettene i dag... vil de hjelpe på dette? Husker jeg ble svak forrige gang også, men det gikk over av seg selv etter en stund (2-3 uker(?)) Var ikke flink til å ta tablettene forrige gang.

Hva er det som egentlig skjer i kroppen siden jeg opplever dette??

Jeg begynte på kuren på mandag.. altså dette er min 4. dag.

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 14:18   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Svak og kraftløs i kroppen...

Kroppen skal legges om til en ny forbrenning og da er det vanlig at man blir slapp, men det går over

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 14:32   #3
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Svak og kraftløs i kroppen...

Dette er helt vanlig, du skal være slapp nå. Grunnen til overvekt er en ubalanse i forholdet mellom fettfrigjøring og fettlagring. Når du slutter å spise karbohydrater (som blir til glukose i kroppen) tømmer du først de glukoselagerne som finnes i kroppen. Det som skjer da er at kroppen begynner å bruke sine egne fettlager som energi, kjent som fettfrigjøring. Denne omstillingen tar litt tid, man sier at fettfrigjøringen ikke er optimal før etter ca 4 uker. I denne overgangen har kroppen verken karbohydrater eller mye fett tilgjengelig, så du blir slapp. Etter noen dager vil fettfrigjøringen komme igang og du får mer energi igjen. Mangel på vitaminpiller er antakelig ikke synderen i denne fasen - det handler mer om tilgjengelig energi.

Hsuk å spise nok fett for å få igang fettforbrenningen.

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 19:19   #4
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Sv: Svak og kraftløs i kroppen

Tusen takk for god info! Da forstår jeg mer hva som foregår og må bare prøve å holde ut

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 21:49   #5
candyland
Medlem
 
candyland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 42
Innlegg: 91
candyland er på en erverdig vei

Sv: Svak og kraftløs i kroppen

men kan legge til at jeg har begynt på denne kuren med og uten de ketolysepillene, og merket stor forskjell! uten fikk jeg kramper i bena masse hodepine, og var kjempetrøtt og slapp. merker jo litt i begynnelsen nå og, men stoooor forskjell. så hvis du alikevel har kjøpt de, ha de i veska hele tiden og prøv å huske på dem

__________________



candyland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slapp og kraftløs Mumse Fysisk og mental helse 1 18-03-09 23:05
Så svimmel og kraftløs, why? Babalotta Ketolysekuren 3 17-09-08 12:09
Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? Photobscura Lavkarbo generelt 26 04-05-08 22:43
Slapp og kraftløs Mumse Ketolysekuren 5 01-04-08 00:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no