Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Skaff Meg Stevia!!!!!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-04, 09:00   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Skaff Meg Stevia!!!!!

Jeg har kjøpt en bitteliten, brun flaske m/ gul lapp. Dråpene smaker PYTON!!!

Men jeg leser her inne at pulveret er aldeles nydelig! Hvor kan jeg få tak i det? Går det ann å bestille på nettet?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 19-08-04, 12:50   #2
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Post

Hei!
Jeg har prøvd dråpene jeg også..-en forfærdelig smak!!! Så da kjøpte jeg Stevia i pulverform i helsekost- butikk i Sverige. Men de sa at det kom til å bli forbudt,fordi det ikke var helt bra på noe vis....
Vet ikke om det er fler som vet noe om akkurat det?

Cathrine

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 19-08-04, 13:24   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Stevia er visst forbudt grunnet at noen får avfallstoffer i tarmen, og at enkelte menn fikk litt trøbbel med fruktbarheten... Jeg sier bare: Hva med aspartame? Det blir tresprit i tarmen... Og: Prevensjon?

Helsekosten her skal bestille inn til oss nå, han snakket om at de hadde fått dispensasjon ut året... Så så farlig kan de ikke mene at det er... Regelrytteri...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vær så snill, kan noen hjelpe meg! Miro Generell ernæringsdebatt 2 04-04-04 23:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no