Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Årets flotteste kommentar ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-09, 13:14   #1
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Årets flotteste kommentar ...

Jeg var ute å handlet julegaver i går da jeg møtte på tante og onkelen min på den ene butikken....Onkel legger merke til at jeg har gått ned masse kilo og spør hvordan det går...
Jeg svarer at det går strålende...og at jeg hadde gått ned 30 kilo.
Utrolig bra , svarer onkel....
Og da kommer årets flotteste kommentaren fra tante...
"Å ja, 30 kilo...ja,ja,men du har nå ennå masse kilo å gå ned...."
God jul til deg liksom....

__________________
The beat of your heart is the rhythm of your soul
Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 13:19   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar....

Åh herlighet..

Hva svarte du?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 13:20   #3
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar....

Uff. Noen bare er sånn. Leter etter ufullstendigheter i stedet for å være glad for det som allerede er oppnådd. Må liksom finne en feil uansett hvor bra det er ... Men seriøst: 30 kg! Det er jo helt fantastisk! Gratulerer!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 13:21   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar....

Ja herlighet - gratulerer ja! Fantastisk gjort!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 13:31   #5
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Årets flotteste kommentar....

Noen ganger er det seriøst synd at man ikke kan velge sin familie.. Du har jo oppnådd et fantastisk resultat!! All ære til deg

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 13:32   #6
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Årets flotteste kommentar....

Sånne komentarer kan folk få holde for seg selv.
Det står kjemperespet i å gått ned 30 kg.
Heier på deg jeg

Det er like dumt som når folk sier at du må ikke gå ned mere nå, og så viser vekta rundt 100 kg. Da hadde jeg lyst til å si: Hadde du latt være å slanke deg om du veide 100 kg?

Stå på videre

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 13:54   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar....

30 kilos vekttap er sånt jeg - og flere andre, er jeg sikker på - drømmer om om kvelden, helt sånn på linje med høye mørke menn og lottogevinster Du har oppnådd fantastisk mye, og det fortjener du bare skryt for!

Folk sier de utroligste ting uten å tenke seg om... tror knapt det kan finnes en familie uten minst én sånn tante.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 14:05   #8
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Årets flotteste kommentar....

Det er i sånne tilfeller "jeg er feit, du er stygg -jeg kan slanke meg " burde ligge klar på tungespissen.

Gratulerer så mye med 30 kg!

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 14:08   #9
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Hei! Og masse gratulerer med et fantastisk resultat! Si meg, hvordan ser tanta di ut? Tror jeg ville sendt henne et blikk og spurt "uskyldig" hva hun hadde tenkt å gjøre med SIN

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 14:11   #10
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Årets flotteste kommentar ...

obs - trykke på feil knapp, så her kommer fortsettelsen: ... gjøre med SIN kropp, og forespeile henne at hun hadde en stor jobb foran seg, enten med å legge på seg, fjerne rynker eller kanskje ta en neseoperasjon. Jo, stygt, kanskje, men jeg blir ganske illsint når jeg hører sånt! Det går virkelig ikke an! Vær stolt, du, for det har du simpelthen all grunn til! Jeg har stor beundring for det du har klart.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 14:26   #11
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar ...

for ett flott resultat!! Du har vært kjempeflink!

Kanskje dama har noen kilo hun vil ha bort selv, dumme folk!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 14:56   #12
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Helt enig, med 157cm at det du har klart er det vi andre drømmer om …
Noen personer er bare helt hjerteskjærende i sine kommentarer, godt at de ikke er i flertall da.Men allikevel er det sånne uttalelser som gjør så smertelig vondt.
Neste gang deres treffes kan du jo takke din onkel (i din tantes påhør) for hans støtte og oppmuntrende kommentarer og fortelle at det at han legger merke til din vektnedgang gjør at du blir glad og motivert til å fortsette. Så kan du jo håpe at din tante tar poenget.
Som de andre vil også jeg GRATULERE deg med minus 30 kg !!

__________________


Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 15:16   #13
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Herreminhatt, somme folk burde ikkje ha lov til å gå laus! Tenk å seie noko slikt?!
Eg trur eg ha blitt så paff og himmelfallen at eg ikkje hadde greidd å seie noko.. Slikt forventar ein ikkje av voksne folk!

Gratulerer med flott vekttap! For det er jo berre imponerande!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 00:35   #14
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar ...

FANTASTISK! 30 kg, ja det ER på lik linje med lottogevinst og en date med Robbie Williams liksom, men noen er fantastisk frekke når det gjelder utseendet til andre. Skulle på en opplæringsvakt på jobben for noen år tilbake, sammen med en tynn dame rundt 65 ( viste segt hun var bare rett over 50 år)Jeg hadde akkurat kommet til det 19. kg i nedgang på DEN slankekuren. Hun kjente meg litt fra før, da jeg hadde jobbet ved noen av de andre avdelingene.Nesten med det samme vakten vår startet sier hun: JØSS! Du har virkelig gått ned mye i vekt, men du har nå bra mye igjen!!! Kan bare ikke beskrive hvor lei meg jeg ble, jeg var SÅ stolt, men hun ødela det, hvertfall for en stund. Kanskje hun var missunelig pga at jeg er mye yngre og kanskje ikke har det verste utseendet????? Vet ikke jeg?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 05:40   #15
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Huff, er det mulig? Sånne folk har det ikke bra med seg selv. Har man det bra med seg selv, trenger man ikke å rakke ned på andre.

Gratulerer med fantastisk bra resultat!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 08:07   #16
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Ta kopi av denne tråden og send henne....så ser hun hva andre mener om dumme sjølgode damer.

Gratulerer med fantastisk resultat. Beundringsverdig

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 08:08   #17
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Gratulerer med fantastisk nedgang
Tror slike komentarer rett og slett bunner ut i misunnelse jeg.......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 10:06   #18
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Sv: Årets flotteste kommentar....

Hei igjen,

Takker for alle utrolig flotte tilbake meldinger. Det varmer

Denne kommentaren jeg fikk fra tanten min klarte selvfølgelig å ødelegge dagen min... Men etter mye sinne og irritasjon fant jeg ut at HUN ikke er verdt det.
Jeg skulle vel egentlig bare ha sparka henne leggen og sagt "kilo kan man bli kvitt....værre med DUMME folk!"
Det er vel en grunn til at jeg aldri har likt henne i utgangspunktet...

__________________
The beat of your heart is the rhythm of your soul
Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 12:38   #19
somaya
Medlem
 
somaya sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 159
somaya er på en erverdig vei

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Du har all grunn til å være stolt av deg selv, ikke bry deg med den frekke tanta di, hun burde ha visst bedre enn å komme med en slik kommentar, herlighet altså.

Grattis med 30kg ned, det står det respekt av!

__________________




Stolt mamma til 4
somaya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala fedon Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 17:17   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Grattis med nedgang! Tante er nok bare råmisunnelig...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:47   #21
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Utrolig bra nedgang! Det er helt topp! Stå på!

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 10:03   #22
Nynne
Medlem
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 51
Innlegg: 54
Nynne er på en erverdig vei

Sv: Årets flotteste kommentar ...

De gangene jeg har tid til å la hjernen tenke FØR jeg svarer, ville et klassisk svar fra meg vært: Nå vet jeg ikke hva du prøvde å oppnå med den kommentaren tante, men det gjorde meg skikkelig lei meg. Det var ikke noe hyggelig sagt.

hehehehe, jeg liker å spille på samvittigheten. Og tar de det ikke til seg- nei da får det bare være

__________________




Nynne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo........ Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:41   #23
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Herregud! Er det virkelig mulig?! Hva er det med folk?

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:26   #24
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Årets flotteste kommentar ...

Tanta di liker å sjå glasset halvtomt ho, ja. Ho må jo ha eit trist liv.

-30 er kjempeflott, Tonemi

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen gi en kommentar til en typisk mat-dag for meg? annama Dr Lindbergs 9 03-11-09 21:32
kan jeg få en kommentar på det jeg spiser hannahgamlem Induksjonen 11 22-12-04 04:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no