Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Skryte av seg selv

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-10, 10:30   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skryte av seg selv

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Altså.. Nå må jeg forsette med litt skryting.. :-D Idag viste vekta 86,8. Men greia er at jeg egentlig har sluttet å veie meg for jeg ble jo besatt.. :-P så tar vektnedgang via klær og der går det ihvertfall unna.. Kjøpte ei bukse den 20 august med str 32 i livet og den satt som støpt, fikk flotte lår fantastisk rumpe osv i den (32 inches tror jeg) men idag passer den ikke den ser ut som ei "zæggebukse" Fornøyd.. Hmm ja VELDIG, men jeg har ikke råd til å kjøpe nye bukser hver mnd.. Lurer på hvordan jeg ser ut i buksa mi fra da jeg var på mitt største (veide 127kg som 17åring i 2005, snakk om tungt belastet ungdomstid).. Det var str 40..

Dere andre?? Har dere det bra med buksene deres??? Go `søndag!

Wohooo! Herlig! Grattis!
Jeg går aldr i bukser, men sist jeg hadde en olabukse så måtte jeg opp i 36 tommer, og den satt fortsatt rimelig godt. Da var jeg vel femten, og jeg har vært mye større enn det senere.
Sist jeg fristet en olabukse så var det i sommer da venninna mi var på besøk og hadde med seg et par flunk nye som hun absolutt ville ha meg til å prøve, ettersom hun ikke hadde sett meg i olabukser på sikkert femten år, og de gikk rett på! Hvilken størrelse? 30 tommer! .
Dæven. Og fortsatt har jeg litt å gå ned. Hvor skal dette ende?
(Jeg har nemlig en drøm om et par Dr Denim eller Cheap Mondays da jeg har gått ned det jeg skal gå ned, ingen vits i å kjøpe før det, tenker jeg).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:36   #27
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skryte av seg selv

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Wohooo! Herlig! Grattis!
Jeg går aldr i bukser, men sist jeg hadde en olabukse så måtte jeg opp i 36 tommer, og den satt fortsatt rimelig godt. Da var jeg vel femten, og jeg har vært mye større enn det senere.
Sist jeg fristet en olabukse så var det i sommer da venninna mi var på besøk og hadde med seg et par flunk nye som hun absolutt ville ha meg til å prøve, ettersom hun ikke hadde sett meg i olabukser på sikkert femten år, og de gikk rett på! Hvilken størrelse? 30 tommer! .
Dæven. Og fortsatt har jeg litt å gå ned. Hvor skal dette ende?
(Jeg har nemlig en drøm om et par Dr Denim eller Cheap Mondays da jeg har gått ned det jeg skal gå ned, ingen vits i å kjøpe før det, tenker jeg).

Takker.. :-D er superfornøyd men alikevel en smule frustrert da med tanke på at jeg bare går i bukser og jeg liker at de sitter litt tight, litt ambivalent rett å slett.. :-P

Historien din er jo helt fantastisk <3 favorittmoddissen min <3 dette kommer til å ende bra.. Buksene fra DR denim var jo RÅKULE, måtte google jeg for hadde ikke hørt om merket, men helt enig med deg, ikke noe vits å kjøpe dyre bukser når man er midt i en vektnedgang..

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:39   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skryte av seg selv

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Takker.. :-D er superfornøyd men alikevel en smule frustrert da med tanke på at jeg bare går i bukser og jeg liker at de sitter litt tight, litt ambivalent rett å slett.. :-P

Historien din er jo helt fantastisk <3 favorittmoddissen min <3 dette kommer til å ende bra.. Buksene fra DR denim var jo RÅKULE, måtte google jeg for hadde ikke hørt om merket, men helt enig med deg, ikke noe vits å kjøpe dyre bukser når man er midt i en vektnedgang..

Aaaaw, takk! Det skal sies også da, at jeg er veldig smal om hoftene, så tommestørrelsen i seg selv sier kanskje ikke så mye i det store og hele, men forskjellen fra å så vidt komme inn i 36 til å skli inn i 30 sier mye! Ikke minst så har jeg noen gamle olabukser fra eksen min som var på den magre siden av tynn (typ 183 cm høy og såvidt 70 kg) som jeg plutselig får på meg! Jeg har ertet han og sagt at nå kommer jeg ned i buksene på han. Hahaha. Morsom.
Dr Denim-buksene er dødsfine! Jeg vil ha et par skinnyjeans i gråsvart. "Drømme"!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:44   #29
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skryte av seg selv

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Aaaaw, takk! Det skal sies også da, at jeg er veldig smal om hoftene, så tommestørrelsen i seg selv sier kanskje ikke så mye i det store og hele, men forskjellen fra å så vidt komme inn i 36 til å skli inn i 30 sier mye! Ikke minst så har jeg noen gamle olabukser fra eksen min som var på den magre siden av tynn (typ 183 cm høy og såvidt 70 kg) som jeg plutselig får på meg! Jeg har ertet han og sagt at nå kommer jeg ned i buksene på han. Hahaha. Morsom.
Dr Denim-buksene er dødsfine! Jeg vil ha et par skinnyjeans i gråsvart. "Drømme"!

*ønsker seg også smale hofter* hi hi... Det er jo virkelig en prestasjon da, fra 36 til 30.. Ja jeg har prøvd noen av jeansene til kjæresten, han er type kleshenger 65 kg og 188 høy, men der kommer jeg ikke inn gitt.. Kanskje like greit, for da hadde han ikke fått beholde buksene alene.. :-D

*drømmer om gråsvarte skinnyjeans sammen med*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:56   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skryte av seg selv

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

*ønsker seg også smale hofter* hi hi... Det er jo virkelig en prestasjon da, fra 36 til 30.. Ja jeg har prøvd noen av jeansene til kjæresten, han er type kleshenger 65 kg og 188 høy, men der kommer jeg ikke inn gitt.. Kanskje like greit, for da hadde han ikke fått beholde buksene alene.. :-D

*drømmer om gråsvarte skinnyjeans sammen med*

Og jeg drømmer om litt bredere hofter ... . Men jeg må nok bare leve med at jeg ikke er av de som kan strutte med überfeminine former. Jeg får trøste meg med at jeg kanskje kommer til å ende opp med å komme inn i den størrelsen som "alle" mine medfjortiser helst skulle ha i sine Levi's 501 i 1994 .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 18:02   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skryte av seg selv

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Har dere det bra med buksene deres???

Nei, ikke i det hele tatt faktisk.... Alt detter jo rett av snart!
Jeg begynner å bli litt lei av at alt forsvinner på nedre del av kroppen, og venter i spenning på at overdelen følger etter.... Men, jeg fikk i det minste kjøpt med nye støvletter som garantert ikke hadde passet i fjor!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 17:42   #32
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Skryte av seg selv

Så inspirerende det er å høre på glad-historiene deres
Jeg er helt imponert over restultatet til alle sammen

Jeg kjøpte en bukse i mai-10, en såkalt "mål-bukse". Jeg fikk den ikke over hoftene i mai, nå får jeg den over rumpa og hoftene men ikke igjen knappen. Så nå har jeg ekstra motivasjon til de neste 5 cm.

Gleder meg

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skryte- og takketråd! cmh Livets lyse side 9 19-03-10 15:26
Skryte litt mette_moj Ketolysekuren 29 12-10-09 23:21
Nå må jeg skryte litt av meg selv :) Tagimpo Mer enn 30 kg overvekt 10 06-07-09 18:12
Skryte-tråd! linnipinni Ketolysekuren 25 24-10-07 09:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no