Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Store porer i ansiktet ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-10, 16:43   #26
jcg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 8
jcg er på en erverdig vei

Sv: Store porer i ansiktet ...

Opprinnelig lagt inn av Nordica, her.

Jeg har brukt ansiktsmaskinen til Nuskin i over et halvt år og AgeLoc. Har alltid hatt store grove porer, men etter at jeg begynte med dette er jeg blitt helt ny. Har prøvd de fleste merker før, som Decleor, MD Formulation, Clinique osv, men synes ikke det hjalp i det hele tatt.
Det som er litt dumt er at Nuskin-folkene skal selge deg alt mulig rart, og vil at du skal begynne å jobbe med det. Prøvde det, men det ble bare stress..... Men hvisse produkter kan jeg anbefale på det sterkeste:-)

Hei Nordica Den ansiktsmasken til Nuskin som du bruker, hva heter den? Sliter med store grove porer og er villig til å prøve alt én gang

__________________




jcg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:31   #27
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Store porer i ansiktet...

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Pore minimizer fra Clinique

Nå har jeg vært og kikket etter denne, stemmer det at det er farge på den, eller så jeg på feil? Så det blir mer som en foundation som skjuler? Jeg hadde ønsket meg noe som behandlet jeg, men den gjør kanskje det samtidig som den gjemmer bort litt?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:49   #28
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Store porer i ansiktet ...

Jeg har sånne porer på nesa, ungene sier at jeg har jordbærnese.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 13:58   #29
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Store porer i ansiktet...

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Nå har jeg vært og kikket etter denne, stemmer det at det er farge på den, eller så jeg på feil? Så det blir mer som en foundation som skjuler? Jeg hadde ønsket meg noe som behandlet jeg, men den gjør kanskje det samtidig som den gjemmer bort litt?

Det er ikke farge på den jeg bruker nei Og den skjuler ikke, den gjør at porene krymper.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utslett i ansiktet på grunn av meieriprodukter? Photobscura Lavkarbo generelt 0 10-04-10 11:33
Stikking i ansiktet og urinering om natta silvia_ Spørsmål og svar 1 27-03-10 14:13
Klør i ansiktet og nyser om morran ... mofe Fysisk og mental helse 5 24-11-09 15:52
Kan man bli mindre rosa i ansiktet etterhvert? mofe Trening 18 08-03-09 20:53
Rød i ansiktet ved trening Hege_ Trening 7 25-06-06 22:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no