Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Vitalas?

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-12-05, 18:58   #1
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Vitalas?

Noen som vet hva dette er? Så en annonse på vg.no tror jeg det var.. Overskriften var kos deg i desmeber, begynn på slankekuren i januar. Nå kan du spise så mye karbohydrater du vil!

http://www.vitalas.no/15/default.asp...101&id=188&vg2

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-12-05, 19:00   #2
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Vitalas?

Nå kan du spise stivelsesrik mat som poteter, ris, brød og pasta uten å gå opp i vekt!

Vi spiser stadig mer stivelsesrik mat, for eksempel poteter, ris, brød og pasta, som ofte består av raske kullhydrater. Kroppen bryter ned disse til sukker som deretter brukes som energikilde eller lagres som fett for senere behov. Vi lagrer dessverre ofte mer enn vi kvitter oss med – og derfor går vi opp i vekt.

VitalForm™ inneholder Phaseolamin 2250, et naturlig brekkbønneekstrakt, som hindrer kroppen fra å omdanne stivelsen til sukker og fett! Dette er klinisk bevist.

Du kan ta en tablett om dagen i forbindelse med et stivelsesrikt måltid. Ved dårlig effekt kan doseringen økes til 1 tablett 1-2 ganger daglig i forbindelse med et stivelsesrikt måltid. Det er viktig å se på VitalForm™ som et supplement til mosjon og et sunt kosthold.

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-12-05, 22:25   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Vitalas?

da spiser jeg heller brekkbønner jeg kjøpte et lignene produkt prøvde det en dag og siden har det ligget i skuffen

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 20-12-05, 22:51   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Vitalas?

Enda et middel !! Er det ingen andre enn meg som finner det betenkelig at slike "blockers" produkter blir annonsert så veldig rett før jul ?? "Spis så mye dittmat du vil og bli tynn ???"

Skjønner ikke helt vitsen med å kjøre i seg piller for å kunne spise karber/stivelse. Om man spiser lavkarbo (eller rundt 50 karber (++) pr dag, så inntar man allerede så lite karber i forhold til de pillene er beregnet på at det ikke er vits i uansett. Det finnes mange av disse midlene på markedet. Kjenner flere som har prøvd og har ikke møtt eller hørt om en eneste som har fått noen effekt av det eller vil anbefale produktene til andre. Etter min mening er dette og andre såkalte "carb blockers" bortkastede penger. Det er kun en varig kostomlegging som hjelper i lengden. DET FINNES INGEN SNARVEIER !!

Cluet med lavkarbo er ikke bare vekttap, men at man legger opp til en varig kostholdsendring uten piller og kunstige midler. Et varig kosthold som gir helsegevist på mange plan, - og jeg gjentar - ikke bare vekttap.

Men for min del må folk gjerne hive pengene ut vinduet om de har så mange å kvitte seg med. Jeg ville nå heller ha investert pengene i et skikkelig kosthold med mat av god kvalitet !

...... men det er meg da... og jeg er jo litt sær

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-12-05, 00:11   #5
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vitalas?

knis- sær og sær frublom... er nok mer fornuftig spør du meg
flink er du!!!!

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no