Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som starter mandag 4. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-09, 12:42   #26
Optimist
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 3
Optimist er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg startet også på mandag!
Kom i ketose i går (tirsdag), så det gikk rimelig raskt. Deilig å tenke på at jeg forbrenner fett "as we speek". Skal ned....hva skal jeg ned? 20 kg? Etter 4 svangerskap, og en livstil uten så mye tid til trim, er kiloene krøpet på.

Startvekt 90 kg.

Lykke til alle sammen!

__________________
Stadig optimist!



Optimist er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:30   #27
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Hvordan går det med dere? Jeg var veldig sulten i går, men i dag går det greit.
Har imidlertid fått veldige smerter i magen, men tror det er magekatarr. SIkkert middagen i går som ble for sterk for meg. Håper det går over snart.

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 18:09   #28
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Alle er så motiverte! Det er kjempe bra

Keep it up! Om det er 5 eller 10 eller 30 kg...vi kommer oss ned. Et kg av gangen. Bixen, du kommer snart inn i det med tanke på utregningen. Du lærer deg porsjonsstørrelse, og kan forholde deg til det.

Nå skal jeg gå og bare lollypopbrødet

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 00:30   #29
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Hmmm, jeg tror jeg må stå frem og innrømme at jeg har skrekkelig dårlige matvaner. Det har jeg hatt i mange år, men det er vanskelig å forandre. I dag har jeg startet veldig bra med eggerøre av to egg med litt fløte i og tre striper med bacon til frokost.

Så skar det seg. Fikk ikke tid til lunsj fordi det var noe jeg MÅTTE ordne, og vips var det tid for foreldresamtale, henting på SFO, raskt tur hjemom for å smøre et par brødskiver til SFO-barnet som måtte følges rett på fotballkamp. Jeg spiste selvsagt ikke skiver. Skulle spise etter fotballkampen, men da måtte det ene barnet bade og det andre slo seg helt vrang. Sambo laget spaghetti og kjøttdeig med kjøpesaus av ett eller annet merke mens jeg holdt på med å roe gemyttene/tørke etter badet. Så jeg fikk ikke spist middag fordi den var for lite ketolyse-vennlig men skulle lage meg noe etter at barna hadde lagt seg klokken syv. Men det ene barnet ville ikke sove, så da holdt vi på med legging til nærmere halv ti.. så måtte jeg lese av strømmen, svare på en mail, finne frem skoleting til i morgen........ og nå er det leggetid og jeg har bare spist egg og bacon. Jeg har bare spist frokost og nå er dagen over.

Jeg må skjerpe meg!!! Jeg må lage en ordentlig plan for hva og når jeg skal spise. I morgen skal jeg spise egg og bacon til frokost - som i dag. Men jeg skal også spise lunsj, middag og kvelds.

Hva skal dere ha til lunsj, middag og kvelds i morgen??
Jeg trenger hjelp til å komme igang med ordentlige rutiner.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 01:37   #30
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

jeg startet i dag.. er ikke helt sikker på hva jeg har startet på hehe men holder meg unna karbo i allefall.. kjenner ikke te de forskjellige "atkins osv" og filosofiene demmes, men prøver i første omgang bare og ungå karbo..

skal ned 26 kilo er mitt endelige mål..

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 01:40   #31
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

legge til det å da at i dag har jeg spist:

Frokost: stekte grønnsaker og laks med litt seterrømme.
Lunch: eggerøre av 3 egg med ost over og litt skinke
Mellommåltid: CC med kanel og nøtter
Middag: sovnet jeg fra ;p
Kvelds!?: jordbær bringbær og blåbær med fløte over.

og da må jeg spørre dere som kan det.. er det en okey dag?!

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 14:51   #32
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Tok en stix i dag og fant ut at jeg er i ketose! Trodde ikke det skulle være så lett. Har ikke hatt hodepine eller noe.

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 20:17   #33
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Så artig at så mange har slengt seg på. Har ikke vært pålogget siden jeg startet, så jeg fikk meg et lite sjokk med så mange innlegg. Kjempegøy!

Da er vi igang! Hvordan går det med alle som startet på mandag?

Jeg synes egentlig at det har gått veldig bra, "tjuv-tittet" på vekta i morges, og har allerede gått ned 2 kilo, men det er vel bare vann. (måtte stå opp og tisse 3 ganger i natt...)
Jeg har ikke vært så nøye med veiing av all maten, men har prøvd å holde meg til ting uten kbh. Merker at jeg går og småspiser Norvegia og kokt skinke. Er kanskje ikke så bra, men det hjelper mot søtsuget. Får de fleste kbh gjennom grønnsaker i salat.
Jeg lagde forresten den sjokolademoussen som sto i ketolyseboka igår, og den er bare helt FANTASTISK!!! Har fordelt den i 5 små plastkopper, og fryst ned, og da blir det bare ca 3 g kbh per stk.

Begynte å tisse på stixen i går, og det ble farge

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 20:34   #34
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg er forresten med på veiing på mandager

Er dere andre litt kvalme og slappe?
Jeg var på Aerobic og styrketrening idag, og merket at jeg gikk helt tom. Var så sliten, at jeg nesten ikke gadd å sykle hjem (8 minutter unna). Og treningen var egentlig ikke så hard.

Jeg har spist følgende idag (tenkte det kan være greit å skrive ned, slik at jeg får oversikten):

Frokost: Omelett med skinke og ost (1,5 g)
Lunsj: Omelett med skinke og ost (1,5 g)
Middag: Stekt kyllingfilet med salat og 20 g Bretagne saus (ca 4,3 g)
Kveldsmat: 30 g avokado (0,3 g), noen skiver Norvegia, noen skiver kokt skinke og en "dæsj" naturell kremost (0 g).

Mellommåltider:
Sjokolade mousse (3 g)
Sukkerfri gele (0 g - måtte bare smake hvordan den var)
2 kopper kaffe med fløte (ca 1 g)

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 20:41   #35
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg har vært litt småuggen denne uken, men så viser det seg at jeg har fått lungebetennelse, så det er kanskje ikke så rart...
Er heldigvis ikke sulten, og har heller ikke noe søtsug. Når jeg får lyst på noe snacks tar jeg meg noen never med Bacongull, som kun inneholder 2,5kbh per 100g.

I dag har jeg spist:
Frokost: 1stk av "Ingis superdupergode rundstykke" med skinkeost (oppskrift under bakst)
Lunsj: Rester av pizza fra i går med en klatt Creme Frâiche på. Nam!
Middag: Gerds Osteburger med salat til. (også oppskrift her inne)
Kvelds: Eggerøre med litt bacon og salat

Mellommåltid: Noen never bacongull.

Ellers har jeg drukket en del liter vann pluss cola light. God og mett og null søtsug.

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 20:44   #36
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Whyn: Jeg er ikke så innpå dette ennå, men inneholder ikke bær en del kbh? Og nøtter? Kommer selvsagt an på hvor lite karber du skal spise da!

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 20:44   #37
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av kazza78, her.

Jeg er forresten med på veiing på mandager

Er dere andre litt kvalme og slappe?
Jeg var på Aerobic og styrketrening idag, og merket at jeg gikk helt tom. Var så sliten, at jeg nesten ikke gadd å sykle hjem (8 minutter unna). Og treningen var egentlig ikke så hard.

Jeg har spist følgende idag (tenkte det kan være greit å skrive ned, slik at jeg får oversikten):

Frokost: Omelett med skinke og ost (1,5 g)
Lunsj: Omelett med skinke og ost (1,5 g)
Middag: Stekt kyllingfilet med salat og 20 g Bretagne saus (ca 4,3 g)
Kveldsmat: 30 g avokado (0,3 g), noen skiver Norvegia, noen skiver kokt skinke og en "dæsj" naturell kremost (0 g).

Mellommåltider:
Sjokolade mousse (3 g)
Sukkerfri gele (0 g - måtte bare smake hvordan den var)
2 kopper kaffe med fløte (ca 1 g)

Hei! Er ikke veldig inne i ketolyse, men får ikke du litt lite fett? Du er kjempeflink å regne karber, men kanskje du skal se hvor mye fett det blir ?
Jeg har vært på lavkarbo en stund og var kjempekvalm og slapp i begynnelsen. Det var plagsomt, men kan love at det går over!!

God bedring Bixen!!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 01:35   #38
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

bixen: spiste jordbær og bringbær og blåbær.. har fått høre de to første er lite i , litt usikker på blåbærene... nøttene å forsåvidt men var bare snakk om 4,5 stk..

må bli litt flinkere til og sjekke matvaretabellen.... :S

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 09:57   #39
Lizabett
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 10
Lizabett er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jepp,jeg startet mandag 04.05. Begynte da på Xtravaganza kuren,og håper å komme i det som kalles ketose snart. Er litt usikker på forskjellen på ketose og ketolyse,har ikke funnet noe svar på det ennå. Nå først er det en beinhard pulverdiett i en måned uten karbohydrater for så å innføre lavkarbo.
Veide meg på mandag,da var vekta 99,7 og livmålet 104.
I dag(torsdag) var vekta 97,4 og livmålet 100,5,så ting skjer.

Men skal på min første kurskveld i dag,der skal eg måles og veies,så kanskje eg må bruke det som startvekt.

Er sååå glad jeg har funnet denne siden,den er så inspirerende!

Lizabett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 10:58   #40
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Lizabett, her.

Er litt usikker på forskjellen på ketose og ketolyse,har ikke funnet noe svar på det ennå.

Ketose er den tilstanden kroppen kommer i når den forbrenner fett fremfor karbohydrater. Ketolyse er satt sammen av ketose og lipolyse(fettforbrenning), og er navnet på en kur.
Gratulerer med flotte resultater allerede etter en liten uke!

whyn: Jordbær inneholder 6,6 kbh per 100 g, blåbær = 7,5 kbh per 100 g, og bringebær = 3,2 kbh per 100 g.

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 18:46   #41
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

ja fant fort ut det jeg å.. hehe ups.. men men vært veldig flink ellers da

tisset på sånn pinne i dag ;p og den blei mitt på skalan lilla det var morro og se

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:06   #42
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg var innom butikken idag for å kjøpe Bacongull, men da fant jeg ut at Kims Bakon krisp inneholder 0 kbh! Så da kjøpte jeg den istedet. Kjempedigg at vi kan "snavle" litt snacks da!

Idag har jeg passet på å steke all maten min i masse smør, slik at jeg får nok fett! Og så bruker jeg ost i det meste (evt. Fetaost).

Frokost: 1 kokt + 1 stekt egg m/ bacon, litt skinke, 30 g tomat og en dæsj majones
Lunsj: 50 g ruccola med 2 egg, litt avokado, litt agurk, hvitost, Fetaost og kalkunpålegg. Helte litt av oljen fra fetaosten over.
Middag: Stekt karbonadedeig med sopp, grønn paprika og litt tacosaus. Smeltet ost på toppen. Hadde på litt basilikum og provence krydder.

Mellommåltid: Litt bacon crisp og sjokolademousse.

Jeg har vært i ketose siden tirsdag

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:20   #43
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg synes det er litt vanskelig å velge næringsrike grønnsaker! Blir til at vi bare spise kinakål og agurk, og det er vel mest vann? Synes man får så mange karber med f.eks. paprika. Hvilke grønnsaker bruker dere?
Hadde også planer om å bruke en del blomkålsmos som "erstatning" for poteter, ris og pasta, men det er jo en god del karber i blomkål også...

Hva spiser dere som tilbehør?

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:23   #44
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Kjempefint hvis vi kan legge ut hva vi spiser også, så får vi litt inspirasjon og tips!

I dag har jeg spist:
Frokost: Ingis rundstykke med skinkeost
Lunsj: Grillet kylling med kinakål, agurk, rød paprika og rapsolje over
Middag: Gerds lavkarbo blomkålsuppe med Ingis rundstykke til. (ikke så god suppe syntes jeg....)
Kvelds: Bacongull.... Ble stappmett etterpå

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:42   #45
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

frokost: en skive lollypopbrød med smør, ost, skinke og grønnsaker på
lunsj: en pannekake med skinke
middag: to pølser med salat til, oljedressing på salaten
kveldsmat: en pølse og en pannekake

pannekakene har skikkelig mye fett. Blitt litt lite proteiner i dag, skulle egentlig lage kylling, men plutselig stod middagen på bordet og da var det pølser. Kyllingfilet får bli i morgen til lunsj heller da. Har ikke kontroll på hvor mange kh, men så lenge jeg er i ketose så.

utenom dette har jeg i dag hatt to turer, hver på 5 km. Den ene var passe rask mens den andre var skikkelig rask (den ble i stedet for løpetur)

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 01:05   #46
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

i dag har jeg spist :

Frokost: tunfisk og reker med litt majones.
Lunch: 2 egg mest og skinke over.
Middag: ostelasagne.. (funnet her inne) Nyydlig og ruccola salat.
Kvelds : blomkål, brokkoli, med dipp.

men er det noen som vet hvordan Ruccola salat ligger ann på skalaen.? finner den ikke på matvare tabellen...;S elsker ruccola og spiser det te nesten alt.. er det mye karber i den så gråter jeg ;p

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 08:21   #47
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Rucola inneholder visst 1,5 gram kbh per 100 gram!

Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 08:52   #48
Vicky
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 2
Vicky er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

hei! har nå gått på ketolyse i 2 uker og har gått ned ca 1,5 kg.vet ikke helt hvor jeg skal skrive,men problemet mitt er at jeg kan ikke spise egg,nøtter eller fisk pga allergi ,så jeg syntes det er vanskelig og vite hva jeg kan spise,særlig og bake...er ik så lett og bake med egg-erstatning...men ska prøve igjen ..blir ensformig når en ik tåler egg..

her er en meny for en dag:
Frokost: bacon stekt i smør
mellommåltid: en halv easylife pose
lunsj:kylling med feta og masse salat,og en te med en natreen i.
mellommåltid: ca100gr blå og bringebær og ca 60gr kesam med vanilje(hva kan jeg bytte denne ut med kjenner at jeg må ha noe annen smak enn kjøtt og gr.saker.
middag: varierer med svinefilet,kylling,karbonadedeig++ og smelta smør og gr.saker
kvelds:en halv pose esylife og en kopp te med 1 natreen


hva syntes dere jeg burde forandre pånoe?spiser jeg for lite fett??
Vichy

Vicky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 13:06   #49
Rooogern
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Elverum
Alder: 43
Innlegg: 14
Rooogern er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

jeg starta på tirsdag 5mai og var i ketose dagen etter så det gikk jo fort. hatt litt hodepine men det begynner å avta. Måtte snike meg en tur på vekta i dag og ble litt ekstra motivert da den allerede viste 4kg mindre. har spist nakkekoteletter med masse kryddersmør og woka brokkoli og paprika og tomat (nam nam). woka kyllingfilet i biter og brokkoli og paprika krydra med hvitløkspepper og litt seterrøme til. Kylling kjøttdeig stekt sammen med grønnsaker med chilikrydder og hvitløkspepper og litt seterrømme. Kyllingvinger og grilla kyllinglår. Ikke så veldig glad i fisk så har blitt lite av det gitt. føles egentlig ikke som om man er på slankekur.

__________________


Rooogern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 14:05   #50
renate78
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 5
renate78 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Jeg har veid meg meg i dag, 78 kg. Har tenkt å veie meg 1 gang i uka, det kan godt være mandager, hvis det kunne være felles veiedag?
Har hatt vektskrekk i mange år forresten, så jeg vil gjerne komme over den, så da hadde det vært fint med en slags forpliktelse for meg her inne.

Heg er med på en felles veie dag, men måtte snik veie meg i dag. Start på mandag 84 kg i dag 81.9.

Var i ketose i går har kjøpt meg stiks på apoteket.... Men i natt spiste jeg 3 twist når jeg var oppe å tisset og i dag er jeg IKKE i ketose lenger.... F.... hva tenkte jeg på. Blir litt oppgitt over meg selv. Men har startet på "nytt" igjen i dag (skal kaste all twist og sjokolade når jeg kommer hjem). Godis suget er på topp og det er vanskelig. Det gikk så bra før jeg spiste Atkins advantage chocolate decadence bar i går. tror det var den som utløste søtsuget mitt. Må prøve å bare spise 1 bar i uka som lørdagskos kanskje.

Vel nok om det. Ny dag nye muligheter, og er sikker på at i morgen er alt myyyye bedre igjen.

renate78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Noen som starter/restarter 1. april? NÅ! Lavkarbo generelt 11 03-04-09 13:28
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Starter på mandag ... Mjaa74 Ketolysekuren 6 06-08-07 21:09
Var det noen som så wicca-programmet på tv2 på mandag? Karin Generell diskusjon 2 23-12-06 08:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no