Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

er dette riktig?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-04, 11:30   #1
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

På riktig vei?!

Startet med Atkinson dietten på mandag,etter å ha lest boka. Synes det har vært to fæle dager med sult,og vanskeligheter med å finne på mat. Men idag kjøpte jeg stics for å måle ketoner,og da fikk jeg et så positivt resultat at jeg klarer å gå på noen dager til med sultfølelse. Fikk mørk lilla resultat med en gang,så da må jeg jo gjøre ting riktig.
Lurte litt på om man kan spise noen nøtter på introduksjonen? Det står at man ikke kan gjøre det i boka,men synes det hadde vært greit med noen få nøtter i tillegg til alt fisken og eggene!!
Spiser 3 egg,fisk,reker med salat ,ost,og litt tomat og agurk+rømme til fisken og salaten.
Har regnet ut at jeg da skal ligge på 20 karboer om dagen. (veier grønnsakene)


Sist redigert av pandalakris : 10-11-04 kl 11:51. Årsak: la inn 2 like mld
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 11:33   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Du kan ikke spise nøtter........ Ikke hvis du skal gjøre induksjonen riktig - og ikke hvis du ikke skal få "pekefingeren" til Nille (bare erter deg Nille!! )

Men den sultfølelsen kommer til å gi seg i løpet av en dag eller to nå altså. Pleier det.

Stå på videre - vi heier på deg vi!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 11:38   #3
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Velkommen og lykke til!


Men atte: Er det LOV å hete pandalakris? Får kanskje bittelitt lyst på det jeg....

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 11:44   #4
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Takker og bukker. Da får jeg bare holde meg unna nøtter de neste 12 dagene.

pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 12:11   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du går rundt å er sulten jeg....


Selv om du er på induksjon, kan du jo spise MYE og OFTE bare du spiser de riktige matvarene.....

Jeg var ALDRI sulten i de 10 ukene jeg var mer eller midre i ketose, men jeg savnet brød og sukker innimellom da.... Jeg spiste stort sett hver 3 eller 4 time, og MYE hver gang. Jeg var stort sett alltid mett....

Du skal jo ikke sulte deg!


Velkommen hit foresten

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 12:24   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av pandalakris

Synes det har vært to fæle dager med sult,

Vet du...kanskje det ikke er sult du føler, men karboabstinenser. Helt vanlig i tifelle. Spis mer grønnsaker(broccoli feks) og ha kaldpresset oje på. Og spis ofte...ihvertfall til å begynne med. Bare husk å ha både proteiner, fett og antioksidanter(salat/grønnsaker) samtidig. Og en ting til DRIKK MASSE VANN.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 14:01   #7
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Tror nok at jeg spiser nok,men dette med karboabstinenser gir mening. Har gått fra et kosthold med mye karbo og lite proteiner. Da vil nok kroppen si i fra. Dessuten har jeg helt sluttet å spise goderi,noe som er med på å forsterke sultfølelsen. Er litt uvell av å spise så mye proteiner,men man venner seg vel til det og. Har en fantastisk gulerot foran meg hvis jeg klarer å gå ned 6 kg. Da får jeg mageplasikk. Det er en gulerot så stor at jeg skal holde ut det meste!!

pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 14:07   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av pandalakris

Har en fantastisk gulerot foran meg hvis jeg klarer å gå ned 6 kg. Da får jeg mageplasikk. Det er en gulerot så stor at jeg skal holde ut det meste!!

Oi, ja det skjønner jeg. Se på innleggene til Kanel. Hun klarte det og har nylig hatt mageplastikk.

Jeg kan bare ønske deg Lykke til videre. Det skal ihvertfall bli spennende å følge deg.

Ja bare hold ut noen dager, så gir disse abstinensene seg og du lærer fort mer om hva du skal spise. Jeg anbefaler deg absolutt å lage din egen journal her inne. Og skrive opp hva du spiser/drikker. ALT. Da vil du få masse tilbakemeldinger Også er det nyttig for deg å faktisk se hva du får i deg.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 14:39   #9
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Du har fått så mange gode råd at jeg bare nøyer meg med et rungende VELKOMMEN til oss!

  Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 15:35   #10
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Takk! Jeg skal absolutt kikke inn på Kanel sine innlegg. Det gir nok enda mer inspirasjon og se hvordan andre har klart det. I dag har jeg økt på litt med maten,og sultfølelsen er ikke fullt så påtrengende nå. I tillegg får jeg begynne å sykle litt på ergometersykkelen. Kan jo ikke bli mindre av bare diett.
Har et lite spørsmål: Har vært uvanlig varm disse dagene. Noen som har opplevd det samme?

pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 15:37   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei og velkommen !!
Her kommer hu med pekefinger'n !! Men de andre har allerede svart alt jeg skulle ha sagt, så da er det ikke fler ord igjen til meg. I tillegg til alt det de andre har sagt, - drikker du nok vann ?? Helst minst 2,5 liter til dagen - VANN -der teller ikke te og brus altså !! Jeg har en sitronskive i glasset, det hjelper masse - mye lettere å få i seg mye da !

Jeg skjønte heller ikke det at du er sulten. Det skal du absolutt ikke være. Som litt mumsemat er kyllingvinger/lår en god ide. Selleri med kremost ...... Ta en titt i journalene her. Masse gode forslag. Noen må du kanskje vente med til vedvarende..... da kan du ha nøtter og !! Valnøtter, macadamias og mandler er best m.h.t. karboinnhold.....

Lykke til videre

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 19:32   #12
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Jeg drikker nok ikke nok vann,er jeg redd. Mellom 1-1,5 liter om dagen. men hvis jeg prøver på mer,flyr jeg bare i skytteltrafikk til doen!!
Når det gjelder sultfølelsen,regner jeg med at den gir seg snart. Overgangen fra å spise snop mellom måltidene,til å bare spise etter denne dietten er jo temmelig stor. Da må man vel regne med at kroppen knurrer litt!!

pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 19:36   #13
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Hvordan i alle dager klarer dere å få lagt inn tickeren? Skulle gjerne ha hatt en slik en.

pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 19:47   #14
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei Pandalakris

Et sted i denne tråden er det en forklaring, Marianne har skrevet det.
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=Ticker
I tillegg vet jeg Nille har en forklaring i sin journal. Ta en titt der du

Lykke til

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 11:49   #15
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Tusen takk for hjelpen. Det var så enkelt forklart at selv jeg klarte det.

__________________
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 11:55   #16
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av pandalakris

Tusen takk for hjelpen. Det var så enkelt forklart at selv jeg klarte det.

Der var den jo....så fin Hvis du vil at vekten din skal vises, så er den en knapp for avkryssing på "Ticker" du kan bruke....jeg synes det er greit med kilo jeg....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 12:04   #17
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Beklager,så ikke at du hadde nesten samme! Jeg skal forandre min.

__________________
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 12:24   #18
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Nei, pandalakris..ikke gjør det. Din var kjempefin. Gjør ikke noe om vi har blomster begge to vel....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 12:34   #19
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Nei, pandalakris..ikke gjør det. Din var kjempefin. Gjør ikke noe om vi har blomster begge to vel....

Men i.o.m pandalakris har gul sol, så ble det mer stilig med grønn strek synes jeg....

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 12:48   #20
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Men i.o.m pandalakris har gul sol, så ble det mer stilig med grønn strek synes jeg....

Okey...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 13:02   #21
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Så nå er alle venner igjen og godt fornøyd med tickerene sine? Ingen er misfornøyd med fargekombinasjoner eller at de ikke fikk tickeren de ville ha fordi noen andre hadde tatt den allerede?? Og alle er fornøyd med de andres tickere, og alt er bare fryd og gammen igjen???

__________________

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 13:03   #22
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Glemte å fortelle at idag er jeg nesten ikke sulten! Men det kan jo selvfølgelig bli et problem det og da. Hvis mat lysten forsvinner,mener jeg. Spiste forholdsvis mye igår,synes jeg.Derfor blir jeg utrolig overrasket når jeg går på vekta og den går nedover! Har aldri opplevd en slankekur på denne måten før. Burde jo kunne nå 75 kg på et par mnd,hvis dette fortsetter.

Og jeg er fornøyd med tickeren. Det viktigste er jo at man har noe som viser nedgangen. Ikke utseendet.

__________________
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 13:12   #23
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av pandalakris

Spiste forholdsvis mye igår,synes jeg.Derfor blir jeg utrolig overrasket når jeg går på vekta og den går nedover! Har aldri opplevd en slankekur på denne måten før. Burde jo kunne nå 75 kg på et par mnd,hvis dette fortsetter.

Det er fordi du ikke er på slankekur det, skjønner du. Det er jo derfor vi er så blide og hyggelige her. Det er nok en annen stemning på Grethe-Roede-forumet, der alle går rundt og sulter og blir grinete.

__________________

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 13:36   #24
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Hei, og velkommen fra meg også. Synes du har kult nick jeg, selv om MHM satte et lite spørsmålstegn ved lovligheten av det

Nå har det seg sånn da, at jeg har fått dilla på avatarer, og derfor kunne jeg ikke dy meg for å finne et par forslag som passer til navnet ditt. Fant ingen lakrisfigurer, men det er kanskje bare bra, for vi vil vel ikke ha MHM på nakken

Husk at jeg bare synes dette er morro, og ikke blir noe særlig fornærmet hvis du ikke vil bruke noen av dem Du må bruke hva du vil, eller ingen ting går også bra

Vedlagte bilder
Filtype: gif 2530 pandaavatar.gif (8,0 KB, 57 visninger)
Filtype: gif 2173 panda moveavatar.gif (16,0 KB, 57 visninger)
__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 14:16   #25
aveline
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 77
Innlegg: 416
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Hei Pandalakris!*

Du skriver om å føle seg veldig varm - jeg hadde også en slik dag, jeg antar da jeg gikk inn i ketose. Men nå er alt som normalt.

Men jeg forstår ikke at du er så sulten...Du har LOV å spise ....riktig mat, vel å merke!
Kanskje det har noe med tidl. godte-spising å gjøre. Personlig har jeg aldri hatt noe spes. behov for søtt - så jeg kan ikke uttale meg om det.
Du bør antagelig være forsiktig når du "får lov" til å unne deg en en liten bit mørk sokolade dann og vann....(sammenligner med en alkoholiker som bare skal ta seg et liiite glass)
Men dette vet jeg ingen ting om, bare prøver tenke logisk.

Men bare tøm deg for alle negative tanker når du føler det butter for deg. Folka her inne er enestående til å løfte en opp igjen!*
Lykke til!

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette er IKKE en sjamporeklame! Albertine Lavkarbo generelt 47 13-06-16 20:26
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no