Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bukplastikk på tirsdag

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-05, 13:15   #1
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Bukplastikk på tirsdag

Nå er det ikke mange dagene til jeg skal opereres på Drammen Private Sykehus,og jeg GRUER meg skikkelig. Jeg er operert adskillige ganger før,men det har ikke vært "frivillig". Denne gangen har jeg bestemt det selv,og det gjør at jeg gruer meg mer enn jeg pleier. Har sjekket både det ene og det andre på nettet(er informasjonsfrik )og vet at det er sjelden noe går galt,men gruer allikevel!! Er redd for å få stygge arr,for infeksjoner i såret,gruer meg for å dra ut drenet etterpå,etc,etc.
Men det skal også bli fryktelig deilig å kunne gå i kjole uten at det er en diger valk på magen. Og alle(nesten)strekkmerkene kommer til å forsvinne. Og jeg får en ny navle siden den gamle er nesten gjensydd. Så det er mye å glede seg til allikevel.
Vel, det var godt å få lufte noen av tankene her. Og er det noen som har noen superråd å komme med,så del dem med meg.

__________________
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 13:24   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Kan bare ønske deg lykke til.

Jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra og at du kommer til å stortrives med din nye mage . Selvfølgelig tar det litt tid før alt er "på plass", men dette kommer du til å ha glede av resten av livet.
Bare ta det med ro den første tiden og gjør dagen behagelig for deg. Ikke tro du er supersprek med en gang du kommer hjem og ras avgårde. Og IKKE plukk på sår og skorper, som kan klø en del. La sårflaten være, da gror det penest

Spør og grav om alt du lurer på på sykehuset.

Ta en titt på "Bukplastikk" tråden til Kanel. Hun har vært igjennom det samme, men kanskje du vet det.

Lykke til, og kom inn og fortell etterhvert da

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 13:35   #3
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg vil også ønske deg lykke til

Ellers så har jeg en sånn kul å donere bort selv , har alltid hatt det. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne fått kvittet meg med den, men det høres nesten for godt ut til å være sant..... må lese kanels tråd skjønner jeg.

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 14:10   #4
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Lykke til, Pandalakris!!!!!!


Det kommer helt sikkert å gå fint! Og du kommer til å bli så flott med din nye mage!!!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 14:16   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Lykke til pandalakris!!

Skjønner at du gruer deg.. men trøst deg med at det er HELT VANLIG!!

Fortell oss hvordan det går, da

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 18:02   #6
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Hei vennen!

Håper på å komme med noen trøstens ord

Jeg tok bukplastikk i høst og hadde akkurat samme tankene som deg.
Grudde meg skrekkelig, samtidig som jeg gledet meg til å få det overstått.

Ble innlagt dagen før og ettermiddagen gikk med til å bli undersøkt av lege, snakke med anestisilege og kirurg.
Fikk sprøyte med blodfortynnende i magen og sovetablett til kvelds..god natt

Sov ikke allverden og var glad de jeg ble trillet ned på operasjonen neste morgen.
Egentlig gikk det meste veldig greit, jeg hadde minimalt med smerter selv om det var både ekkelt og ømt.
Gikk selv på do da jeg våknet av narkosen, spydde gjorde jeg også..

Fikk smertestillende så snart man kjente behovet for det, og jeg ble utskrevet dagen etterpå.
Var litt spent på dette drenet som alle snakket om, og det var ikke fritt for at jeg kvidde meg noe for å ta det ut.
Det stakk ut under såret og sydd fast med et sting. Da de dro det ut så jeg at det var langt (!) og hadde masse hull.
Men det var dessuten ikke noe å grue for, drenet var borte på et øyeblikk og ikke kjente jeg noe.

Selveste sykehusoppholdet har jeg bare gode minner fra, jeg fikk grundig informasjon på forhånd, og ikke minst støtte og hjelp etterpå.

Såret grodde perfekt, men hold fingrene unna kløende ruvler...Det kan til tider være vanskelig det!

Ønsker deg lykke til, dette blir spennende!
Og hold oss oppdatert

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 20:45   #7
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Takker og bukker for alle gode tanker.
Har hatt dren to ganger før,men det satt på halsen. Det var ikke noe morro å fjerne disse,for å si det mildt. Derfor har jeg grua meg litt til drenene på magen. Men det er selvfølgelig ikke så tynn hud på magen, som på halsen,så det kan være jeg gruer meg unødig. Smerter er jeg vant med,så det blir ikke noe problem. MEN å ikke plukke på sårene blir værre. Er forferdelig til å plukke på skorper. Men jeg får binde hendene fast på ryggen,så går det vel greit.

__________________
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 20:23   #8
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

lykke lykke til.......

kommer nok til å gå kjempe bra detta skal du se,,men skjønner veeeeldig godt at du gruer deg..har vært igjennom en sånn operasjon jeg også,og grudde meg helt forferdelig...kom inn på morgenen og blei operert etter en liten stund..siden jeg bodde noen mil unna så skulle jeg få bli over natta...legen hadde forbredt meg på de værste smertene,,,men tru det eller ei,,,jeg tok ikke EN eneste smertestillende jeg,ingen smerter..men var jo såklart veldig stiv ol,gikk jo som en 100 åring en liten stund etterpå....ler.har hørt flere si de ikke hadde smerter..men vi er jo så forskjellige...men smerter tåler vi vel når det er for noe godt og du..jeg er en skikkelig klåjente altså,,kan ikke la skorper være noen gang...men etter operasjonen så var det jo så store sår,så da var ejg rett og slett redd for å klå på det,så det gikk veldig greit å la vær for meg.....ønsker deg og skal tenke på deg...detta går bra.legene er så flinke atte.gleder meg til å høre fra deg igjen etter operasjonen..og viktig å følge legens råd etterpå

lykke til kooos fra meg til deg

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 20:54   #9
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Lykke til fra meg også!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 20:52   #10
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Siden det er flere av dere her inne som har tatt bukplastikk,lurer jeg på om dere har brukt noe krem,salve e.l på arret etter operasjonen. Vil jo gjerne at arret blir så pent som mulig. Har hørt fra flere at man skal smøre arret inn med dronningbiegele eller aloe vera,men hva er evnt best? Noen som vet?

__________________
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 01:35   #11
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Lykke til Pandalakris!
Ser at det er ikke første gang duskalpå operasjonsbenken, så du vet jo litt hva du går til. Som regel gruer en seg mest før en operasjon,- men når en er oppe i det går det helt greit! Det er i alle fall min erfaring .
Masse varme tanker til deg!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 20:08   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Lykke til imorgen, pandalakris!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 20:10   #13
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

niks,desverre veit jeg ikke noe om det......men aloe vera kan jo gjøre underverker med så mye det...så det er jo verdt å prøve







skal tenke på deg og krysse fingra for deg...gleder meg til å høre åssen det har gått og åssen du har det etterhvert

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 22:19   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

*spent på hvordan ting har gått*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Da har jeg fått time til bukplastikk! Kanel Fysisk og mental helse 30 04-10-04 23:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no