Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Vann i kroppen, smerte og tilskudd?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-10, 11:40   #1
Angemi
Juniormedlem
 
Angemi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 25
Angemi er på en erverdig vei

Vann i kroppen, smerte og tilskudd?

Jeg har nå vært på LchF i ca 1 mnd.. vekten kryper nedover for å så hoppe opp igjen og det gir meg et vektap på ca 2 kg på en god dag.. I begynnelsen følte jeg meg frisk og rask og ting som tidligere hadde vært et slit (dobble treningstimer) var en lek.. nå er ting desverre litt annerledes.

Kosthold: Basis kjøtt og egg.. Meieriprodukter lite fordi jeg leste her at det var lurt når kroppen ikke helt vil nedover. Grønsaker: Brokoli, blomlål, asparges og sopp. Karb pr dag: max 20g.. (jeg kan i perioder føle meg sulten selv on jeg har spist nok, + fremdeles søt syk).

Min utfordring nå er at jeg har fått noe som for meg ligner på vann i korsryggen. Jeg er hoven og stiv og ekkel. Jeg har også vondt i rompa noen dager og har smerter nedover lårene. Jeg har også merket at huden på lårene er veldig følsom.. det er nesten vondt bare noen kommer borti. Har lest og lest om tilskudd og lurer på om noen kjenner seg igjen og kan gi meg litt råd.. Ønsker ikke å ende opp med et helt med skap så noe multi hadde vært fint..

Så langt tenker jeg B (tidligere underskudd), C-vit, krom(søtsug).. kansje noe kalium eller calsium.. men litt blank på området; skriv derfor gjerne merke og også hvor det er smart å kjøpe sånne ting (helsekost, apotek, nett ++)
All hjelp mottas med takk!

__________________
Angemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 11:58   #2
Flashman
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 8
Flashman er på en erverdig vei

Sv: Vann i kroppen, smerte og tilskudd?

Hei! Som gammel styrketrener tror jeg ikke noe tilskudd hjelper så mye på det du beskriver. Kan dette være en skade du har pådratt deg? Er nok lurt å ta en tur til Doktoren med dette.
Når det gjelder tilskudd, kan du ta en tur innom Treningsforumet: http://www.treningsforum.no/ for å lære mer om tilskudd. Men ikke ta alt du leser her for god fisk. Gjelder å bruke fornuften. Ta også en titt på Proteinfabrikken: http://proteinfabrikken.no/ Det er en seriøs aktør, som kan ha noen gode tilbud.
Lykke til.

Flashman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 13:44   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Vann i kroppen, smerte og tilskudd?

Hei,
Kosttilskudd er anbrfalt når man spiser ketogent. Her kan du lese om hva som er anbefalt på ketolyse, ’Slik virker kuren’
Søtsug på ketogent kosthold kommer oftest av for lite fett i kostholdet, krom tabletter kan også være med å dempe søtsuget.
Enig med Flashman at du bør få underøkt korsyggen hos legen…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 10:28   #4
Atir
Medlem
 
Atir sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 298
Atir er på en erverdig vei

Sv: Vann i kroppen, smerte og tilskudd?

Har selv hatt endel ødemer i kroppen og har tatt endel vitamin og mineralterapi(håranalyser) Jeg fikk ødemer, ble hoven i leggene etter en tid på lavkarbo. Det som hjalp var å ta et tilskudd med B6 vitaminer. Jeg kjøper de på shopping4net.com
Behovet for B6 øker i takt med protein inntaket. Det er ikke sikkert at det hjelper deg, men for meg har det fungert helt strålende. Dosen jeg tar er 100mg pr dag.

__________________


Atir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann i kroppen? solsiden Kosttilskudd 2 19-06-09 10:30
Vann i kroppen Bee Ketolysekuren 3 12-05-07 21:30
Vann i kroppen polvott Spørsmål og svar 7 28-03-06 22:13
Råd mot mye vann i kroppen Strutsen Spørsmål og svar 8 14-03-06 16:48
Vann i kroppen...? mofe Fysisk og mental helse 12 04-06-05 19:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no