Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-12, 16:54   #26
MrOlaNordmann
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 7
MrOlaNordmann er på en erverdig vei

Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Skjønner da at du gjør alt du kan for å få dette til. Høres ut som du kunne roe ned litt faktisk. Du vet jo at for mye stress kan stoppe det opp. Det er viktig å sove nok. 1,2 mil rask gange er mye hver dag. Er dette noe lystbetont overhodet? Jeg hadde heller spist litt mindre og spasert litt mindre, men det er meg, lat som jeg er, men jeg var som deg, gikk i raskt tempo hver dag men fant ut at jeg ble ikke slankere av det. Nå går jeg i sakte tempo og er drittynn. Men stress kan virke begge veger. Jeg gikk ned da jeg var mye redd noen uker, men sånn stress med lite søvn og masse trening fikk jeg vektstans av. Yoga er veldig fint, det øker blodsirkulasjonen på en effektiv måte uten at man må slite seg ut. Hva spiser du vanligvis da? Synes litt synd på deg, det høres ut som du sliter veldig. Hvor lenge har du trent sånn og vært restriktiv?

Sover bra, og er egentlig i mitt livs beste form for øyeblikker, kommer jeg til å gjøre noe så er det å øke. Så absolutt lystbetont trening. Men jeg gjør det får hovedsaklig formen sin skyld og ikke slanking som hovedmål. Så ikke føl synd i meg Men takk skal du ha for omtanken.

Kostholdet mitt består som sagt av 50 % Protein, 30 % (gode)Karb, 20 % sunt fett, 6 måltider dagen. Men har som jeg skrev tidligere gått i "sultemodus" siden jeg har vært for minus på kcal så forbrenning har nok stoppet opp driver og bygger den opp igjen nå.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg synes du spiser utrolig mye protein, det må jeg bare nevne. 50 % er over det dobbelte av hva både staten og den jevne lavkarbofilosofi fordrer, og jeg ville nok personlig ha kuttet ned på det til fordel for mer fett. Med mindre du trener på toppidrettsnivå. Oss "vanlige dødelige" trenger som regel ikke stort mer enn 1-1,5 gram protein pr kilo normalvekt.

Jeg har inntrykket av at det er, som tidligere sagt, forskjellige kriterier når det kommer til kosmetisk kirurgi støttet av staten, men du nevner at det klør. Lapper huden over såpass mye at du blir klam og får utslett og sånn? Det kan veie noe. Vi har fritt sykehusvalg her i landet, så jeg ville tatt turen til legen og høre, jeg. Ikke legg bånd på deg i forhold til plager, i alle fall.

Og forøvrig -gratulerer SÅ mye med førti kilo vektnedgang, for ikke å snakke om å ha holdt vekta så lenge i ettertid! Det er en bragd, altså!

Har funnet hva som passer meg best i forhold til trening nå, trener hardt på vekter fortiden så trenger endel proteiner.

Kan vel bli litt klam der ja, har ikke hatt eksem men huden har sånn mørk misfarging under fettforklet.. Kommer til å sjekke ut hos lege så vet jeg no hvor landet står, trening fortsetter jeg nå med uansett. Er jo ikke krise, men er jo helt klar noe jeg ville vært foruten, når jeg tar Push ups eller Planken så henger magen som en pose, tror det er mer enn 5 cm heng..

Takk for det, nå er det muskelbygging og kondisjon som skal økes på, ned på fettprosent. Kan slenge ut et bilde av magen her om et år så blir det nok forskjell med eller uten inngrep

MrOlaNordmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunt & Balansert Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 17:05   #27
MrOlaNordmann
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 7
MrOlaNordmann er på en erverdig vei

Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ei venninne av meg fikk masert bort 10 cm rundt magen... det var ei dame som maserte fettet så hardt, at det satte igang blodsirkulasjonen og satte igang dreneringen... Det var visst veldig vondt, men verdt det sa hun. Tok 8 ganger, og kostet litt, husker ikke hvor mye eller hva det het. Skal spørre henne og gi deg mer info senere...

Ps, så flink du har vært som har gått ned 40 kg!!

Tusen takk for det, og takk for tipset den massasjen hørtes kjempe intressant ut. Skal sjekkes ut.

Ellers takk for gode svar og komplimenter. Kan stikke innom med oppdatering så kan andre i samme situasjon få info

MrOlaNordmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunt & Balansert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan få av "siste" rest etter endt slanking inger2804 Spørsmål og svar 2 03-05-11 08:28
Hva kan hindre deg i å gå opp igjen slik så mange gjør etter slanking? ada-emilie Lavkarbo generelt 48 24-11-10 01:57
Ujevn fordeling av mat? sara Lavkarbo generelt 4 09-06-09 23:09
Løs hud etter slanking ... snupperella Ketolysekuren 10 13-09-07 22:31
fettfordeling Begod Lavkarbo generelt 28 30-01-05 17:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no