Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dette funker jo ikke?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-09, 20:56   #201
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

MAISOLJE?? Trodde det var skikkelig fy-fy. Finner man kaldpresset maisolje i butikkene? Det har jeg aldri sett. Varmebehandlet maisolje kommer jeg til å bruke den dagen høner får tenner.

Har ikke høner tenner ,, det visste jeg ikke

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 11:53   #202
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Dette funker jo ikke?

Usj...

Etter de to dagene med nedgang har vekta flatet helt ut igjen, den varierer med +/- 100 gram (!) fra dag til dag.

Jeg har spist mellom 15 og 17 gram karbohydrater hver dag. I går forsøkte jeg meg med under 10 gram, men det hjalp ikke det heller...

Jeg blir litt frustert, kjenner jeg.

Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:19   #203
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Usj...

Etter de to dagene med nedgang har vekta flatet helt ut igjen, den varierer med +/- 100 gram (!) fra dag til dag.

Jeg har spist mellom 15 og 17 gram karbohydrater hver dag. I går forsøkte jeg meg med under 10 gram, men det hjalp ikke det heller...

Jeg blir litt frustert, kjenner jeg.

Det er helt vanlig at vekta varierer fra dag til dag. Ikke vei deg hver dag. Ta en fast dag. Jeg kan veie 2-3 kg forskjell fra dag til dag.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 14:01   #204
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Det er helt vanlig at vekta varierer fra dag til dag. Ikke vei deg hver dag. Ta en fast dag. Jeg kan veie 2-3 kg forskjell fra dag til dag.

Jeg har veid meg hver dag i et par år og trives godt med det. Og poenget her er jo at vekta IKKE varierer... den går verken opp eller ned, den har aldri vært så stabil før. Jeg veier akkurat det samme i dag som for en uke siden.

Hvis jeg ikke går ned i vekt på ketolyse, kan jeg like godt gå tilbake til "generell lavkarbo" og slippe å veie og måle alt jeg spiser, for jeg går ikke opp i vekt med generell lavkarbo heller. Hele poenget med å prøve ketolyse var å bli kvitt de siste fem gjenstridige kiloene...

Kanskje jeg blir nødt til å prøve lavkarbo/lavfett igjen, det funket ihvertfall. Men det er en kjip diett med tvilsom sunnhetsfaktor og jeg har ikke noe lyst...

__________________


Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 14:08   #205
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dette funker jo ikke?

Måler du deg da?
Kan være du merker det der?

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 17:44   #206
Stilken
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 89
Stilken er på en erverdig vei

Sv: Dette funker jo ikke?

Jeg går ikke så mye ned, men jeg går mye inn. Har ikke gått ned på 1 mnd nesten, men kommer i bukser jeg ikek brukte for 3 uker siden. "vei" deg heller med å bruke klær som "vekt" , veldig motiverdene, og nå finner jeg meg faktisk i å ikke bry meg så mye om vekta lengre, før veide jeg meg HVER dag, nå veier jeg meg sjeldent, men føler meg utrolig bra, for jeg vet kroppen forandre seg

__________________
7 kg borte,1 kg igjen
Tar vektnedgangen som en BONUS
Stilken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 19:26   #207
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Jeg har veid meg hver dag i et par år og trives godt med det. Og poenget her er jo at vekta IKKE varierer... den går verken opp eller ned, den har aldri vært så stabil før. Jeg veier akkurat det samme i dag som for en uke siden.

Hvis jeg ikke går ned i vekt på ketolyse, kan jeg like godt gå tilbake til "generell lavkarbo" og slippe å veie og måle alt jeg spiser, for jeg går ikke opp i vekt med generell lavkarbo heller. Hele poenget med å prøve ketolyse var å bli kvitt de siste fem gjenstridige kiloene...

Kanskje jeg blir nødt til å prøve lavkarbo/lavfett igjen, det funket ihvertfall. Men det er en kjip diett med tvilsom sunnhetsfaktor og jeg har ikke noe lyst...

Skjønner at det er frustrerende. Sliter med det samme selv. Min vekt har variert med +1 -1 kg helt siden februar.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:26   #208
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Dette funker jo ikke?

Klærne sitter akkurat som før, gitt...

__________________


Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Funker ikke med ketosedietten GeirPedersen Spørsmål og svar 15 30-10-08 19:43
Dette funker jo! Stompa Induksjonen 3 12-07-06 19:07
Javascriptene funker ikke i Opera... David Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 12-09-05 09:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no