Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Ketjap woksaus?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-11, 21:31   #1
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Ketjap woksaus?

rema har denne gode wok sausen, ketjap-sesam heter den. men står nada nix om karber eller noe. Noen som har vært borti denne og har peiling skal tro?

__________________
Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:39   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: ketjap wok saus?

Opprinnelig lagt inn av Sjokoholiker, her.

rema har denne gode wok sausen, ketjap-sesam heter den. men står nada nix om karber eller noe. Noen som har vært borti denne og har peiling skal tro?

Bare en kjapp googling og her er svaret:
Næringsinnhold (pr 100g)

Energi (KJ / Kcal)- / -Protein1,4gKarbohydrater21,9g (of which is sugars: 16,8)Fett1,7g (of which saturates: 0,2g)
http://www.haugen-gruppen.no/produkt...jap_sesam.aspx

Ikke noe jeg ville ha brukt på ketolyse.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:47   #3
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Sv: ketjap wok saus?

aaahhh google jaa

takk

__________________
Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:51   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: ketjap wok saus?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Bare en kjapp googling og her er svaret:
Næringsinnhold (pr 100g)

Energi (KJ / Kcal)- / -Protein1,4gKarbohydrater21,9g (of which is sugars: 16,8)Fett1,7g (of which saturates: 0,2g)
http://www.haugen-gruppen.no/produkt...jap_sesam.aspx

Ikke noe jeg ville ha brukt på ketolyse.

Men en woksaus er vel ikke noe du bruker mengdevis av? Et par ss veier ikke mange grammene og da blir det ikke mange karbene heller. Det må jo sees i forhold til hvor mye man spiser av det, mener jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:57   #5
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Sv: ketjap wok saus?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men en woksaus er vel ikke noe du bruker mengdevis av? Et par ss veier ikke mange grammene og da blir det ikke mange karbene heller. Det må jo sees i forhold til hvor mye man spiser av det, mener jeg.

njaaa, tror jeg fint brukte hele flaska før you see også ei boks kokosmelk. mmmmm må finne noe lignende ser jeg

__________________
Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:58   #6
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: ketjap wok saus?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men en woksaus er vel ikke noe du bruker mengdevis av? Et par ss veier ikke mange grammene og da blir det ikke mange karbene heller. Det må jo sees i forhold til hvor mye man spiser av det, mener jeg.

Ja, men jeg ser hvor kh kommer fra og for mye sukker for meg, i alle fall når jeg er på ketolyse.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 22:15   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: ketjap wok saus?

Opprinnelig lagt inn av Sjokoholiker, her.

njaaa, tror jeg fint brukte hele flaska før you see også ei boks kokosmelk. mmmmm må finne noe lignende ser jeg

Såpass... Når jeg lager wok har jeg bare på f.eks. 1 ss soyasaus, 1 liten klatt østerssaus + litt sitronsaft og chilipasta. Det setter smak så det holder!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 17:28   #8
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Sv: ketjap wok saus?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Såpass... Når jeg lager wok har jeg bare på f.eks. 1 ss soyasaus, 1 liten klatt østerssaus + litt sitronsaft og chilipasta. Det setter smak så det holder!

kanskje jeg må prøve ut det!

__________________
Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Woksaus Enid Middag 4 27-08-07 22:36
woksaus polvott Middag 0 24-09-06 15:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no