Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-10, 18:59   #1951
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Absolutt enig! Jeg har aldri vært slank! Det minste jeg har passet er str. 44. Jeg er bare åpen og tar alt mindre enn det imot med åpne armer
Du har vært enormt standhaftig! Du kan virkelig være stolt av deg selv.

Min hoved motivasjon er også helsen! Begynte å merke endel ubehag med alle ekstra kiloene....skal bli godt å oppleve noe jeg aldri har kjent før....jeg er veldig glad i å stå på rollerblades/inlines...tenke seg til å være over 20 kilo lettere på hjulene- må jo være enorm forskjell. Skal spare den opplevelsen til neste vår/sommer

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:07   #1952
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Klart jeg er stolt!!!
Og det hjelper å være sta, for jeg lar meg bare ikke stoppe når jeg først har satt meg noe i hodet
Det kjekke nå er at jeg ser tall på vekta jeg ikke kan huske å ha sett siden videregående tidlig på 90-tallet
DET er motiverende det
Du har jo også kommet godt i gang, keep up the good work

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:16   #1953
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Kjempeflinke er dere!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:19   #1954
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takker og bukker for det!

Mange ganger sier jeg til meg selv:" at ikke jeg har gjort dette før". Men det er nå jeg er motivert, det er nå jeg har bestemt meg!!!!!! Gode treningsvaner har jeg! Jeg er vel som deg (...må tiden vise da..) nå er det mye som skal til for å stoppe denne gode steamen. Jeg har vel møtt de vanskelige situasjonene jeg kan, også mens jeg har vært sulten! Nå føler jeg at jeg kan overvinne alt!

Men nøkkelen, TROR JEG, er å bestemme seg! Men det hjelper svært godt å gå fort ned, og være mett hele tiden og spise variert!
Måtte smake på creme brulee'n...mmm...kjempe god! Nå skal ungene legges og jeg skal ha kose-brulee-stund etterpå

...jeg gir meg ALDRI

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:20   #1955
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Kjempeflinke er dere!!!

...DET ER JAMMEN DU OGSÅ

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 20:16   #1956
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk Monica, sta er jeg hvertfall. Jeg har flere ting som motiverer meg: 1-at det skal bli lettere å bevege seg/bøye seg etc...2-at speilbilde skal passe til slik jeg føler meg og ser på meg selv( er slank inni hodet mitt)3-at jeg skal føle meg bedre i finklær.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 20:26   #1957
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

...DET MED -SLANK INNI HODET MITT- er jeg så enig i! Sånn har jeg det også, men jeg vet jo ikke på ordentlig hvordan jeg blir. Kanskje blir jeg tynnere enn jeg tror, eller at jeg havner på litt mer enn jeg trodde. Så jeg er bare veldig spent!
Nå er det kveld...over og ut

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 21:12   #1958
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Herregud som dere skravler da.

Koselig det.

Når det gjelder salting så bruker ikke jeg mengder jeg heller, men passer på å salte og krydre det som saltes og krydres kan. Ikke pannekakene og brownies kanskje.

Godt å høre det er flere som ikke henger seg opp i BMI. Hexenberg mente jeg ville være fin på 73-75 kg og jeg er bare 1,63, men det er noe med hvordan man er bygd og jeg har aldri vært tynn eller spinkel, men har kiloene ganske godt fordelt, har alltid vært kraftig og lubben, men ikke blubbete liksom. Så det kommer mye an på kroppsform og hvordan man generelt er bygd. Synes det er veldig fint av en lege og ikke henge seg opp i BMI, men vurdere hver enkelt i forhold til kroppsbygning, muskelmasse osv. I forhold til på f.eks. G.Roede kurs hvor de skal tjene masse penger og skal ha deg ned i vekt og normal BMI for enhver pris.

For første gang er jeg selv også innstilt på at jeg aldri vil bli noe sylfide og har ikke lenger de samme kravene og målene til meg selv som da jeg var 20. Dessuten ser jeg på bilder når jeg var 10 kilo mindre at jeg så veldig bra ut, men alikevel skulle jeg bare ned 5 kilo og så endte jeg i stedet med å gå opp alt jeg hadde gått ned pluss litt til.

Gleder meg til å komme i mål og begynne med stabiliseringen denne gangen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 12:57   #1959
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

God dagen Titti!

Ja igår røyk det av tastaturet her, gøy at vi var noen som var inne på likt. Noen dager får jeg sjekket forumet mye og så motsatt...
...Jeg ser du nærmer deg målet med storm skritt! Det går nok saktere mot slutten. Prøver virkelig å innstille meg på det, så ikke jeg blir skuffet. Det går jo så fort nå i begynnelsen. Kjenner det er veldig motiverende

Jeg tror også i likhet med deg kroppene er veldig forskjellige. Har aldri følt meg så stor at jeg hemmes av det, men nå begynte jeg å få en del plager, og jeg klarte ikke lenger bare GODTA den jeg var. Jeg er lei av å føle at jeg alltid er den som burde passe på og nesten uten unntak føler at jeg bare skeier ut idag....så får jeg heller begynne på mandag igjen....herlighet så lenge jeg har vært der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men nå er det andre boller, og du verden så godt det er å dele denne tiden med dere som FORSTÅR

...det er veldig godt for selvfølelsen å ha bestemt seg! Det gir meg bedre selvfølelse (ganske stolt av meg selv) og der igjen god selvtillit! Godt å kunne stole på seg selv når det gjelder fristelser og ikke bare gi etter...da blir man nok mer mismodig og håpløst innstilt til seg selv.

...uff mye skravvellll igjen

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 14:58   #1960
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Jeg er 1,68 og ifølge bmi skal jeg være på 65 men jeg har alltid trent masse og hun sa jeg hadde god muskelmasse, så hun tippet 70 kg. Men jeg må selvfølgelig se hvordan jeg ser ut....men det hørtes fornuftig ut!
Veldig glad de ikke er opphengt i å følge bmi slavisk, men kan ha individuelle forskjeller!

Jeg er også 1,68 - og ved 67 kg sa klinikken at nå holder det. De var mer opptatt av fettprosenten er innenfor normalen. Selv 68kg er helt ok.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:04   #1961
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er 165, 65 kg mente klinikken jeg skulle være-selv hadde jeg satt meg som mål 70 kg-vet det høres mye ut for lille meg-men fader ta, jeg synes jeg er både fin og slank når jeg er 70 jeg da-GJØR det,tuller ikke.Så vi får se hva det ender på. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd om jeg kommer meg ned i 70!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:43   #1962
savoy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 66
savoy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er 168 cm høy og fikk beskjed om at jeg fint kunne veie mellom 72-75 kilo.
Dette tror jeg har sammenheng med muskelmasse og fettprosent men jeg vet ikke. Det klart at i forhold til maxvekt så er jo dette godt under halvparten

__________________
Tilsammen mistet 76 kg bare 5 kg til mål..
savoy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:46   #1963
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg ble annbefalt 58 kilo ,,men var sisst jeg gikk på ED nede i 64 kilo og var veldig fornøyd med det,,men satser på rundt 60 denne gangen ,,for og ha noe å gå på som det sies

er 158 høy, eller lav jeg da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 17:38   #1964
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Jeg er 165, 65 kg mente klinikken jeg skulle være-selv hadde jeg satt meg som mål 70 kg-vet det høres mye ut for lille meg-men fader ta, jeg synes jeg er både fin og slank når jeg er 70 jeg da-GJØR det,tuller ikke.Så vi får se hva det ender på. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd om jeg kommer meg ned i 70!

Det tror jeg så gjerne. Vi er omtrent like høye og når jeg er rundt 70-72 kg så ser jeg ganske slank ut når jeg ser bilder fra jeg veide omtrent det. Før hang jeg meg veldig opp i BMI, men nå er jeg bare opptatt og se frisk og sunn ut. Har blitt så voksen nå at jeg driter i hva vekta viser så lenge jeg er fornøyd og det er jo det andre ser også, vekta står jo ikke akkurat skrevet i panna liksom.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 17:45   #1965
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

God dagen Titti!

Ja igår røyk det av tastaturet her, gøy at vi var noen som var inne på likt. Noen dager får jeg sjekket forumet mye og så motsatt...
...Jeg ser du nærmer deg målet med storm skritt! Det går nok saktere mot slutten. Prøver virkelig å innstille meg på det, så ikke jeg blir skuffet. Det går jo så fort nå i begynnelsen. Kjenner det er veldig motiverende

Jeg tror også i likhet med deg kroppene er veldig forskjellige. Har aldri følt meg så stor at jeg hemmes av det, men nå begynte jeg å få en del plager, og jeg klarte ikke lenger bare GODTA den jeg var. Jeg er lei av å føle at jeg alltid er den som burde passe på og nesten uten unntak føler at jeg bare skeier ut idag....så får jeg heller begynne på mandag igjen....herlighet så lenge jeg har vært der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men nå er det andre boller, og du verden så godt det er å dele denne tiden med dere som FORSTÅR

...det er veldig godt for selvfølelsen å ha bestemt seg! Det gir meg bedre selvfølelse (ganske stolt av meg selv) og der igjen god selvtillit! Godt å kunne stole på seg selv når det gjelder fristelser og ikke bare gi etter...da blir man nok mer mismodig og håpløst innstilt til seg selv.

...uff mye skravvellll igjen

Masse skravlings liker vi.

Jeg skjønner så altfor godt hvordan du har hatt det, tror det er vel så viktig og følge hverandre her når vi har nådd målene våre, det er da den virkelig kampen begynner.

Jeg gleder meg til å lage sunne middag igjen og spise med god samvittighet. Siste året har vært så av og på for min del og det har syntes så godt på vekta. Jeg beynte heldigvis å spise lavkarbo høsten 2006, så jeg føler at overgangen blir ikke så stor etter endt diett, jeg vet hva jeg tåler og ikke. Og sukker, mel og stivelse er det bare bye bye til!

Jeg nærmer meg målet på tickeren ja, siden det var det Hexenberg mente vi skulle sette som mål, jeg håper å gå ned et par kilo til, men har lovet meg selv og ikke stresse med det, men gjøre det legen råder meg til og se hvordan jeg føler meg da. Hadde som mål å gå ned fem kilo i fase 1. Begynner på fase 2 til fredag, så da får vi se, håper hvertfall jeg har nådd første delmål før jeg skal tilbake til legen den 28.oktober.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 19:01   #1966
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

SI meg EN ting-HVORFOR kan vi ikke på en gtravel eller lite matglad dag ta mer enn EN næringsbar????HVA er så farlig???Mener kke å være frekk altså-bare lurer VELDIG!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 20:27   #1967
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

ikke sikker jeg .men tror nok mulig det har noe med karboinnhold å gjøre

men en gang i blant går det sikkert bra og ta en extra

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:38   #1968
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

SI meg EN ting-HVORFOR kan vi ikke på en gtravel eller lite matglad dag ta mer enn EN næringsbar????HVA er så farlig???Mener kke å være frekk altså-bare lurer VELDIG!

Hei du...du høres ut som lille MY i mumi trollet- litt sånn bestemt-sinna Jeg spiser en ekstra bar de dagene jeg har trent hardt. Idag syklet jeg til å fra Elixia+30 min aerobic+30 min.styrke trening, da MÅ jeg ha ekstra mat. Da velger jeg en bar. Har også gjort det en gang i ny og ne hvis jeg absolutt er sugen på det! Har gått bra det! Det er 9,7gr. karbohydrat i 1 bar og i kjeksene og pannekaker for eksempel er det 9,1 og 9,2. Det er ikke store forskjellen. Jeg tror de bare vil at vi skal spise variert!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:45   #1969
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

[quote=Titti;951125
Jeg skjønner så altfor godt hvordan du har hatt det, tror det er vel så viktig og følge hverandre her når vi har nådd målene våre, det er da den virkelig kampen begynner.

Jeg gleder meg til å lage sunne middag igjen og spise med god samvittighet.

[/quote]

Veldig sant! Jeg har begynt å samle oppskrifter som er lavkarbo. Her er det masse! Har også forberedt mannen min på at han må innstille seg på det han også-----det er han Han er jo bare så utrolig glad for å se at jeg er motivert og at det funker så utrolig bra!

Veldig viktig med ettervern vi må virkelig fotsette å snakkes etter all nedgang. Tror det er like vitkig med motivasjon som inspirasjon!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:47   #1970
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

haha Monica, jeg ER litt lille My når jeg blir irritert eller sint

Takk for svar!








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:51   #1971
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Er helt enig med dere at det er viktig å motivere etter endt eurodiet Prøvde meg på skravletråden for lindbergere, men der skjer det lite. Mye mer aktivitet her Kanskje vi bør starte en tråd for fase 4?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:59   #1972
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

JA tuddelu, det synes jeg! Stablisering er viktig og vanskelig, lurt å være flere da også!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 00:23   #1973
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

JA tuddelu, det synes jeg! Stablisering er viktig og vanskelig, lurt å være flere da også!

Helt enig, det er så mye hjelp og trøst i hverandre og det er minst like viktig ved stabiliseringen!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 00:37   #1974
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Må bare innom og juble litt jeg...
Etter en tur innom fase 3 er jeg tilbake i fase 1 og har fått den dytten jeg trengte for å nå et av mine store delmål: -50kg!!!
Jeg har fortsatt en lang vei å gå, men synes ikke dette var ille på litt over 9 mnd.
Så:
JIPPI ! ! !

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 00:47   #1975
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Grubbeline, her.

Må bare innom og juble litt jeg...
Etter en tur innom fase 3 er jeg tilbake i fase 1 og har fått den dytten jeg trengte for å nå et av mine store delmål: -50kg!!!
Jeg har fortsatt en lang vei å gå, men synes ikke dette var ille på litt over 9 mnd.
Så:
JIPPI ! ! !

GRATULERER!!!
Fantastisk å oppnå delmål Hvor lenge blir du i fase1?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no