Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Når man jobber som nattevakt!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-11, 05:06   #1
marit1983
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 29
marit1983 er på en erverdig vei

Når man jobber som nattevakt!

Jeg jobber som nattevakt, dvs at over halvparten av nettene er jeg våken, jeg synest det er ekstra vanskelig og slanke meg når jeg jobber sånn som jeg gjør.
Noen som har noen gode tips? flere her som jobber som nattevakter?

Marit

marit1983 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 08:12   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Når man jobber som nattevakt!

Har jobbet 10 år som nattsykepleier, så jeg skjønner hva du mener.
Men om du kun spiser "tillatt" mat, skal det på lavkarbo/ketolyse ikke spille noen rolle når på døgnet du spiser!

Planlegging er nok nøkkelen her som så ofte ellers når det gjelder lavkarbo, fordi vi ikke bare kan hive i oss det vi finner der og da!

Passer du på å ha med deg nok mat som du kan spise, er det så mye lettere å styre unna andre ting!

Og pass på å drikke nok! Fort gjort å bli dehydrert på nattevakt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 22:34   #3
marit1983
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 29