Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-10, 12:46   #1
MissyMiss
Gjest
 
Innlegg: n/a

Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Hei, kan noen av dere som har mye peiling på ketolyse kuren se på dagsmenyen min????

Lunsj:
Salat(issalat,agurk+litt purreløk)kylling biter, ost, litt cottage chese og majones+omlett

Middag:
Kylling eller laks, som jeg ovnsteker med litt fløte og creme fraice/setterømme og ost på noen ganger, spiser dette med brokkoli og bromkål og litt salat. Noen ganger omlett.
Drikker: farris iblant, mye vann og 1-2 kopp kaffe og noen ganger 1 kopp te med litt fløte.
Ser dette bra ut???

En spørsmål til: bestiller ANYONE produkter fra nette: netrition.com (wraps) eller walden farms, har lyst til å bestille syltetøy fra waldenfarms, det sier det er null karbs
Her linken dere kan skjekke innholdsfortegnelsen: (ligger nederst på siden)
http://www6.netrition.com/waldenfarm...eads_page.html


Jeg er skeptisk og forvirret?
Gode meninger eller forslag??

  Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 12:52   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Maten ser vel grei ut.
Pass på å spise deg mett og spis når du er sulten.
Nok fett, nok karber (hvor mesteparten skal komme fra grønnsaker som vokser over jorda) nok vann.

Alle disse lavkarbo-produkta med 0 karber(syltetøy, osv osv) har jeg aldri prøvd. For er det 0 karber i produkter hvor råvarene i utgangspunktet inneholder karber, så er det nok ikke skikkelige råvarer i de. Men heller "ett eller annet- tilsatt smak"

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:04   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Hei
Fint råd fra Gerd. Jeg vil understreke at man på ketolysekuren bør ha varierte grønnsaker/ blandet salat hver dag, slik at kroppen har mulighet for å skaffe seg alle de vitaminer, sporstoffer og hjelpestoffer som skal til for at energiomsetningens over 500 forskjellige enzymer fungerer optimalt og dermed gir maksimal forbrenning.

Tar man 1/2 LITER VANN, BLANDER MED RØD FARGE OG KUNSTIG SØTNINGSMIDDEL OG TILSETTER STIVELSE (GELATIN) SAMT KANSKJE AVFALLET FRA BRINGEBÆRSAFT-PRODKSJON, KAN MAN FÅ SYLTETØY UTEN kh OG NESTEN UTEN ENERGI.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:54   #4
MissyMiss
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Takk for svaret, men jeg har lyst på syltetøy, finnes det noe syltetøy eller en oppskrift sånn at jeg selv kan lage det?

  Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:57   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Det enkleste, sunneste og beste, er rett og slett å ta noen bær, litt søtstoff og kjøre en runde med stavmikseren. Du trenger ikke søtstoff en gang, faktisk, mange bær er jo ganske søt i seg selv!

Ellers er ikke syltetøy akkurat ketolyse- mat og det var det du i utgangspunktet spurte om!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 15:00   #6
MissyMiss
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Thanks, da får jeg prøve med litt jordbær da

  Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 15:06   #7
MissyMiss
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Kjapp spørsmål igjen
Tacokrydder, hva slags tacokrydder kan jeg kjøpe?eller må man lage det selv.

  Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 16:01   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vil noen som kan ketolyse fikse på min dagsmeny?

Ferdig taco- krydder inneholde rmasse sukker og enda flere karber.
Ligger oppskrift på sukkerfri variant her inne et sted!
Blant annet denne! Se litt nede i tråden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kunne noen ha hjulpet meg med dagsmeny/ukesmeny? miss_chica Ketolysekuren 8 05-01-09 21:53
Dagsmeny Selma Dr Lindbergs 2 15-02-08 14:34
Dagsmeny nettie Ketolysekuren 15 05-09-07 15:56
Dagsmeny polvott Spørsmål og svar 3 08-03-06 21:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no