Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Når kommer de hyggelige tilleggsvirkningene?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-10, 11:32   #1
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei
Question

Når kommer de hyggelige tilleggsvirkningene?

Har vært i ketose snart i 2 uker, har mista over 4 kg og er selvfølgelig strålende fornøyd med pangstarten

Men; Jeg har fått utrolig uren hud - masse kviser, det har jeg ikke hatt på 20 år Og jeg har mye mer luft/diare enn jeg noen gang har hatt......ikke er jeg mindre trøtt eller mer opplagt heller......

Er det sånn at man får en down-periode, før det positive kicker inn, eller er det bare jeg som er unormal?

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 11:44   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Når kommer de hyggelige tilleggsvirkningene?

Du er så normal at det er kjedelig, vet du!

Den urene huden skal du ta i mot med takk! Det betyr at kroppem din kvitter seg med en masse urenheter som bare må ut! Et par uker til, så får du såååå fin hud, så!

I overgangen kan man slite litt med magen, bør roe seg snart det også. Hvis ikke går du litt ned på fettet og holder deg unna lavkarbobrød!

Det kan ta så mye som 4 uker og litt til før kroppen skjønner cluet med å bruke ketoner som brennstoff. Inntil den får taket på det, er det vanlig å føle seg en smule slapp! Etter som forbrenningen blir optimal, vil de fleste oppleve at energi- nivået øker, men det gjelder ikke alle i like stor grad!

2 uker er svært kort tid! Fortsett som du har begynt, så vil du nok oppleve andre gode virkninger enn vekttap!

__________________

Sist redigert av Kitt : 26-04-10 kl 11:56.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 11:52   #3
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Når kommer de hyggelige tilleggsvirkningene?

Tusen takk, begynte å bli bekymret for at jeg ikke fikk det til skikkelig..... Har jo prøvd 'alt mulig' før, uten å gå ned et gram.....og litt artig å være 'normal' for en gangs skyld, for det er det sjelden jeg er

Nå spiser jeg ikke brød, bare prøvde noen vafler jeg fant oppskrift til her inne i går - gud så vondt i magen jeg har i dag, og skikkelig diare Ellers har jeg laget Nannahs knekkebrød, men de spiser jeg ikke hver dag

Jeg har ikke lagt på meg av så veldig feilernæring i utgangspunktet, kiloene har kommet mens jeg levde på et minimum av mat i tillegg til hormonkurer i forbindelse med tre prøverørsforsøk og flere fryseforsøk, søtbehov har jeg egentlig ikke, bare en gammel vane med å spise kaker/sjokolade/potetgull hver dag - men ikke mengder altså Savner det ikke, egentlig!

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no