Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-11, 21:23   #6201
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bare å sjekke matvaretabellen, det! Avocado er forresten en frukt.

Har sjekket alle de tingene jeg selv vet om -og ingenting kommer i nærheten av Avocado. Agurk har jo lite, samt salat....men Avocado er lavest....sammen med sopp (hermetisk championg)
Matvareguiden er genial!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-02-11, 21:27   #6202
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Har sjekket alle de tingene jeg selv vet om -og ingenting kommer i nærheten av Avocado. Agurk har jo lite, samt salat....men Avocado er lavest....sammen med sopp (hermetisk championg)
Matvareguiden er genial!

Spinat har mindre men bare litt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-02-11, 21:30   #6203
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for tipset om Spinat!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-02-11, 21:35   #6204
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og spinat er godt også


Er det noen som har noen erfaring med produkter fra Burt's Bees? Har kjøpt shampoo og er godt fornøyd og nå lurer jeg på å kjøpe andre ting også.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 20-02-11, 22:11   #6205
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Konsistensen blir litt dårligere siden de svarte prikkene blir litt trådete, men avocadoen er fortsatt spiselig.

Den er perfekt i guacamole eller smoothie når den er sånn

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-02-11, 23:39   #6206
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Er det noen som har noen erfaring med produkter fra Burt's Bees? Har kjøpt shampoo og er godt fornøyd og nå lurer jeg på å kjøpe andre ting også.

Bruker baby tingene til gutten min, faren hans bruker også baby shampoo og er godt fornøyd.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 20-02-11, 23:48   #6207
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

likte godt at de er uten parabener og silikon.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 21-02-11, 08:06   #6208
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hey.
Jeg skal trekke en visdomstann i dag(ugh ) og lurer på om noen har litt tips ang. mat?:P
I tilfelle jeg blir hoven og supervondt utover kvelden, så hadde noe som var enkelt å spise vært greit.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 21-02-11, 08:09   #6209
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

likte godt at de er uten parabener og silikon.

Og sulfatfrie! Kommer litt an på hva man har i håret til vanlig, mineralolje vil ikke bli vasket ut, bruker du ingenting, som min 4-åring gr det helt fint.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 21-02-11, 08:13   #6210
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Hey.
Jeg skal trekke en visdomstann i dag(ugh ) og lurer på om noen har litt tips ang. mat?:P
I tilfelle jeg blir hoven og supervondt utover kvelden, så hadde noe som var enkelt å spise vært greit.

Suppe/smoothie, f.eks. Ikke noe som er for varmt, eller for sterkt krydret. For å si det sånn: Det tok et år før det grodde helt da jeg tok første visdomstanna, andre gangen tok det et par uker, og da var jeg på lavkarbo -så jeg antar at groevnen min er bedre på et sunt kosthold .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 21-02-11, 08:17   #6211
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, jeg burde vel lage noe smoothie kanskje.
Moren min har ordnet i stand til trøndersodd i kveld, men jeg kjenner jeg blir kvalm bare av tanken.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 21-02-11, 08:48   #6212
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Med litt ordentlig kryssmedisinering husker du ikke resten av dagen i hvertfall.

Ettersom jeg husker selv, brød jeg meg fint lite om hva jeg spiste samme dagen. Dagene etterpå var verre, men da var jeg jo ikke helt dopet heller og bedre istand til å ta vare på meg selv. Det verste var smaken av det som kommer opp mens det gror - Bleurgh.

Men ting som ikke krever tygging. Suppe og kanskje eggemelk?
Omelett etterhvert.

Lykke til

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 21-02-11, 09:11   #6213
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Ettersom jeg husker selv, brød jeg meg fint lite om hva jeg spiste samme dagen. Dagene etterpå var verre, men da var jeg jo ikke helt dopet heller og bedre istand til å ta vare på meg selv. Det verste var smaken av det som kommer opp mens det gror - Bleurgh.

Omfg. Ja, usj! Jeg husker jeg skylte munnen MYE!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 21-02-11, 09:15   #6214
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Hey.
Jeg skal trekke en visdomstann i dag(ugh ) og lurer på om noen har litt tips ang. mat?:P
I tilfelle jeg blir hoven og supervondt utover kvelden, så hadde noe som var enkelt å spise vært greit.

hei
misunner deg ikke veldig
jeg har fjernet en visdomstann som hadde kommet litt fram og en som måtte opereres bort.
jeg hadde ingen problem med å spise etter at den som hadde kommet litt frem ble fjernet.
jeg hadde fått kjevesperre noen dager før den ble trekt så det var deilig å kunne åpne munnen igjen da den ble fjernet.
da jeg opererte ut den som ikke hadde kommet frem lot jeg munnen være helt i fred og bare drakk vann resten av dagen.dagen etterpå var det bare å fore på med smertestillende og prøve leve normalt.spiste ikke knekkebrød på en stund men det meste gikk ned,tygger bare på andre siden av munnen.men det kommer til å være ømt og sårt en stund framover.

lykke til.

 
Gammel 21-02-11, 09:21   #6215
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, det er kanskje greit å presisere for min del også; Jeg opererte ut en, og den andre måtte meisles i stykker og trekkes ut bitvis (var jeg ukoselig nå? ). Og samme prosedyre på neste side to år senere. Da tar det selvfølgelig mer tid før det gror!
Morsomt med sterke smertestillende, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 21-02-11, 09:21   #6216
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er såpass heldig da, i følge tannpleieren som sjekket tennene, at den jeg skal trekke har vokst ganske langt ned og ikke sitter så godt i kjevebeinet som den egentlig skal.
For jeg har ingen visdomstenner i underkjeven, så den har vokst lenger ned enn andre tenner.
Så de sa det skulle gå veldig, veldig bra.
Håper virkelig at jeg kan stole på dem, for har en liiiten tannlegeskrekk x)

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 21-02-11, 11:52   #6217
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har måttet trekke alle visdomstennene mine etterhvert som de har dukket opp, for jeg har ikke plass til flere tenner. Den ene gikk det betennelse i før jeg fikk den fjernet, så det var ikke en behagelig opplevelse, men de øvrige var uten komplikasjoner, og selve trekkingen foregikk enkelt og greit og uten traumer. Og jeg har også litt tannlegeskrekk, altså. Det kan hjelpe mye om du får ha litt musikk på øret så du slipper å konsentrere deg fullt og helt om det som skjer i munnen. I tillegg sier jeg alltid klart ifra til tannlege om at jeg er veldig nervøs, så vedkommende er obs på å si fra om hva som foregår og spørre hele tiden om bedøvelsen er tilstrekkelig og sånt.

Tilføyer fløtegrøt til måltidsforslag!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 21-02-11, 16:15   #6218
cathrin09
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Nordland
Alder: 36
Innlegg: 35
cathrin09 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dere som trener - hva spiser dere før treninga?
noe som gir god energi?

cathrin09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / ketolyse
Gammel 21-02-11, 16:30   #6219
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg trener på morgenen, og spiser da ikke før etter jeg har trent. Før trente jeg på kveldene med kampsport, og da passet jeg på å spise noe lett før trening. Middag blir for tungt når man skal trene litt hardt. En salat, omelett, slike ting, passer fint før trening

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 21-02-11, 18:00   #6220
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Egwene. Lykke til med visdomstennene
Her var det mange "fine" historier for en med liiit tannlegeskrekk
Gir deg en , og lykke til.

__________________



Svimas journal
Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse
Gammel 21-02-11, 18:57   #6221
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Svima, her.

Egwene. Lykke til med visdomstennene
Her var det mange "fine" historier for en med liiit tannlegeskrekk
Gir deg en , og lykke til.

Det gikk faktisk veldig, veldig bra!
Føler jeg overvant tannlegeskrekken litt i dag, for tannlegen var veldig snill og flink.
Han visste at jeg gruet meg veldig, så han var ekstra forsiktig.
Så middagen i dag har vært en smoothie, og nå er jeg mett for resten av kvelden^^
Håper jeg kan tygge skikkelig i morgen, for da skal broren min lage verdens beste hamburgere<3

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 21-02-11, 19:16   #6222
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Og spinat er godt også


Er det noen som har noen erfaring med produkter fra Burt's Bees? Har kjøpt shampoo og er godt fornøyd og nå lurer jeg på å kjøpe andre ting også.

Jeg prøvde lebepomaden, jeg syntes ikke denne var noe i det hele tatt. Kunne likså godt kjøpt lypsyl, men det er jo selvfølgelig smak og behag.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 21-02-11, 19:26   #6223
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det er kanskje greit å presisere for min del også; Jeg opererte ut en, og den andre måtte meisles i stykker og trekkes ut bitvis (var jeg ukoselig nå? ). Og samme prosedyre på neste side to år senere. Da tar det selvfølgelig mer tid før det gror!
Morsomt med sterke smertestillende, da.


Jeg måtte i en alder av 12 år trekke to jeksler oppe (melketenner) og få knust/operert ut de nye tennene som lå oppi kjeven, siden det faktisk ikke var anlegg for nye tenner i underkjeven og det ville gitt skjev tannstilling.

Jeg var så ung at jeg fikk ikke noe særlig smertestillende ettertpå, var på paracet-nivå. Husker godt de der sinnsyke kraterene jeg hadde, som var vanskelig å holde rene også smaken - URGH. Fordelen var at jeg hadde god plass til alle visdomstennene og de kom gjennom uten problem.

Måtte bare dele denne solskinnshistorien, siden det var så mye tannhistorier her

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 21-02-11, 19:37   #6224
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg måtte i en alder av 12 år trekke to jeksler oppe (melketenner) og få knust/operert ut de nye tennene som lå oppi kjeven, siden det faktisk ikke var anlegg for nye tenner i underkjeven og det ville gitt skjev tannstilling.

Jeg var så ung at jeg fikk ikke noe særlig smertestillende ettertpå, var på paracet-nivå. Husker godt de der sinnsyke kraterene jeg hadde, som var vanskelig å holde rene også smaken - URGH. Fordelen var at jeg hadde god plass til alle visdomstennene og de kom gjennom uten problem.

Måtte bare dele denne solskinnshistorien, siden det var så mye tannhistorier her

DET hørtes vondt ut!!

Jeg er alltid så avslappet hos tannlegen at jeg kan sovne i stolen..
Sprøyte har jeg kun hatt når han har rotfylt eller trukket visdomstennene.. Dvs tre ganger har jeg fått bedøvelse. Jeg synes det går greitt å ha det vondt den lille stunden det tar med boring selv om han treffer nerven. For når jeg da er ferdig, så ER jeg ferdig! Skal innrømme at jeg synes bedøvelsesstikket er sabla vondt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-02-11, 19:39   #6225
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det er med syrinduft som med smaken av grapefrukt. Altså at noen opplever det som "giftig" mens andre synes det lukter/smaker godt og søtt. Jeg klarer ikke syrinduft... Jeg brekker meg nesten av lukta. Den lukter rett og slett giftig for meg. Mora mi drar stadig inn slike blomster om sommeren og hun synes de lukter sååå godt. Bare ca 1 av 4 kjenner den bitre smaken av grapefrukt (jeg er en av dem)... Noe av det samme med syrinduft?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 8 (0 medlemmer 8 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no