Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tror dere på reinkarnasjon?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-06-06, 12:18   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Tror dere på reinkarnasjon?

http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...=833038015&n=2

Denne videoen forsterket bare mitt syn på reinkarnasjon enda mer. Noe så spennende!! I mitt sinn finnes det ikke tvil!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 12:33   #2
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tror dere på reinkarnasjon?

Ja, helt klart. I mitt tilfelle har jeg en rar dragning mot Italia. Jeg var på dagstur i Italia i fjor og da hadde jeg en merkelig følelse rett før grensa. Følelsen forsterket seg når vi kom inn i Italia og hold seg helt til vi kom ut igjen. Jeg har også stadig vekk følelsen av å ha hendene bundet eller i håndjern. Og en del andre uforklarlige følelser som jeg verken kan sette ord på eller forklare logisk. Så ja, jeg tror på reinkarnasjon og skulle gjerne ha vært med på en sånn session med tilbakeføring via hypnose..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 12:43   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere på reinkarnasjon?

Ja, samme her! Jeg har alltid hatt en spesiell merkelig tilknytning til Egypt. Jeg vet mange bare er fascinerte av oldtidens Egypt, men dette begynte faktisk da jeg var rundt 2-3 år gammel. Jeg var svært opptatt av pyramider og tegnet dem hele tiden, snakket om sand og kameler, "konger" med masse gull og glitter osv. Ble helt vill når jeg kom over bøker eller filmer/dokumentarer om Gamle Egypt og kunne sitte klistret til skjermen rolig under hele programmet og snakket ikke om annet etterpå.

Har alltid hatt et slags "savn" der, og føler en tilhørighet til landet, selv om jeg aldri (i dette livet) har vært der.

Dessuten (og dette er litt creepy syns jeg) har jeg faktisk vært med på en sånn sessing med regresjonshypnose. Men jeg gjorde det selv ut fra noen kassetter mamma hadde kjøpt på Energica-klubben. Jeg trodde aldri det skulle funke, men prøvde allikevel. Prøvde en gang - ingenting. Prøvde igjen noen dager etterpå - ingenting. La bort kassetten og tenkte "drit i, jeg får det ikke til allikevel".
Men etter noen måneder prøvde jeg igjen og denne gangen klarte jeg det! Det som er så merkelig er at jeg ikke så det jeg trodde jeg skulle få se. Jeg, som alltid har elsket indianere og gamle Egypt burde jo ha sett dette, ikke sant?
Men neida! Jeg befant meg plutselig i en bil, og kunne liksom både se meg selv utenfra, bilen utenfra og meg selv inne i personen på en gang. Helt sprøtt. Jeg husker hvordan bilen så ut, hvordan veien vi kjørte på og området rundt så ut og alt!

Så hørte jeg en stemme som sa (kassetten): "ser du folk rundt deg? Se dem inn i øynene, kanskje du kjenner dem igjen"?

Jeg kikket ved siden av meg, og der satt en kvinne. Jeg var mann, og det må ha vært på 20-tallet kanskje, da jeg kjørte i sånn svart eldgammel bil, og jeg føler det må ha vært i England, det er liksom bare noe jeg "visste" på en måte. Rart...
Vel, som sagt så kikket jeg på denne kvinnen og da hun så på meg fikk jeg sjokk. Det var mamma! :dåne:
Jeg var gift med mamma, fy fader! Hehe. Det satt noen unger i baksetet, men hvor mange husker jeg ikke og jeg så ikke på dem.

Det siste jeg husker før jeg bråvåknet av "hypnosen" var at bilen kjærte utfor et stup. Jeg tror vi døde alle sammen, men det er også noe jeg bare "vet" uten å vite det, på en måte.

Dette høres muligens skrullete ut for noen, men jeg kan forsikre dere om at jeg ikke lyver. Dette skjedde! Om det var fantasien min som spilte meg et puss aner jeg ikke. Kanskje det. Men da burde jeg vel ha sett det jeg VILLE se, nemlig liv fra Egypt eller som indianer?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 26-06-06 kl 12:54.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 12:51   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere på reinkarnasjon?

Verden er forunderlig.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 13:06   #5
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: Tror dere på reinkarnasjon?

Det er nok mer mellom himmel og jord enn det man tror. Har flere ganger opplevd deja-vu.

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 22:44   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere på reinkarnasjon?

Opprinnelig lagt inn av Iset

og kunne liksom både se meg selv utenfra, bilen utenfra og meg selv inne i personen på en gang.

Da jeg var fjortis eksperimenterte jeg masse med sånne ting. Var tilnærmet sykelig opptatt av isfolket blandt annet... Løp rundt med metallpinner og fant "hjelpere"...
Men en gang jeg konsentrerte meg skikkelig hardt om noen pustetekniker jeg hadde lest om fikk jeg en sånn opplevelse. Satt ved pulten og så meg selv ligge på senga og omvendt. Ganske creepy, selv om der og da følte jeg meg bare tom mens det stod på. Skvatt selvfølgelig så mye at jeg "datt ut av det", men husker det helt klart enda.
I ettertid har jeg eksperimentert med litt for mye rundt sånt og tør ikke lenger prøve å gå inn i sånn "transe". Har hatt noen skikkelig creepy opplevelser etter spiritimse forsøk som jeg helst ikke vil dra til meg igjen!

Forøvrig har jeg en overdreven aversjon mot åpne vidder, og får en intens følelse av å være forlatt hver gang jeg tenker på fjellvidder. Det kjennes som et minne man nesten har glemt, samtidig som jeg vet at det aldri har skjedd og følelsen ligger langt, langt tilbake i tid. Hmm, vet ikke om det hørtes fornuftig ut, men sånn føles det hvertfall.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no