Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Proteinpulver med smak uten aspartam?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-07, 21:31   #1
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Proteinpulver med smak uten aspartam?

Ja, det lurer jeg altså på om finnes! Jeg har vært flink pike og søkt her inne, men har ikke funnet noe fullgodt svar.

Og hvis det ikke finnes - hvilket nøytralt pulver uten kunstige søtningsstoffer anbefales?

Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 16:08   #2
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Sv: Proteinpulver med smak uten aspartam?

Hmmm? Ikke engang en anbefaling på et nøytralt pulver?

Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 19:34   #3
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Proteinpulver med smak uten aspartam?

Opprinnelig lagt inn av Nirribhidh, her.

Hmmm? Ikke engang en anbefaling på et nøytralt pulver?

prøvd denne?

http://www.sportsnutrition.no/produkt.asp?id=50

  Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 15:16   #4
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinpulver med smak uten aspartam?

www.internutrition.no
Denne butikken fører PVL-tilskudd. Både ISO-gold, Whey Cooler og Whey Gourmet er uten aspartam. Beste proteinpulveret jeg har smakt. Det inneholder riktignok Splenda istedenfor aspartam. Om det er noe særlig bedre er ikke akkurat garantert.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 18:31   #5
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Proteinpulver med smak uten aspartam?

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

www.internutrition.no
Denne butikken fører PVL-tilskudd. Både ISO-gold, Whey Cooler og Whey Gourmet er uten aspartam. Beste proteinpulveret jeg har smakt. Det inneholder riktignok Splenda istedenfor aspartam. Om det er noe særlig bedre er ikke akkurat garantert.

Det er så mange smaker å velge i! Hva liker du?

Og hva ville du bruke til å ta med på jobben de dagene jeg ikke har hatt tid til å ta med noe annet?

Whey cooler gir kansje ikke så mye metthetsfølelse? Hva synes du gir mest "kremete" og mettende resultat?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 18:48   #6
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinpulver med smak uten aspartam?

Oi. Ingen av de proteinpulverne gir noen form for metthetsfølelse. Jeg syns "ISOgold Chocolate Chunk" smaker best. Dette er også det reneste proteinet.

Jeg tror kanskje at kaseinpulver er mer kremete. Jeg vet i alle fall at Tech Nutrition sitt pulver er veldig tykt. Jeg har aldri blitt mett av myseprotein.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 18:56   #7
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Proteinpulver med smak uten aspartam?

Ja, det var lite karbo i den. Kansje blande med litt kremfløte+vann for å få fett? Fett metter jo. Kokosolje gjør seg sikkert også. Savner matalternativer som krever lite forberedelse og helst ikke steking/koking. Jeg har noen ganger vanskelig for å lage lunsj til å ta med. Kansje blande med Tech Nutrition?

Hmmm...går det å ta med ferdigblandet? Selger de bokser med lokk som holder? Jeg har laget noen lavkarbo shaker hjemme, men aldri prøvd å ta med noe sted.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no