Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Magnesiumtablettene til ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-04-08, 08:42   #1
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Magnesiumtablettene til ketolyse

Hei .. Håper noen kan svare meg på dette. Jeg har vært plaget med kramper i beina så lenge jeg kan huske.. MEN etter at jeg begynte på ketolyse kuren og tatt magnesium, er jeg lykkelig ! Har ikke en eneste krampe, er det noen som vet om jeg kan fortsette å ta disse etter jeg er ferdig med ketolyse kuren ?

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 09:14   #2
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium tablettene til ketolyse

Hei, om du har krampetendenser tyder det ofte på et underskudd av magnesium. Spiser du mye melkeprodukter blir det ofte en ubalanse mellom magnesium og kalsium. Og magnesiumtilskudd vil hjelpe muskler å slappe av. Flere sier også at de sover bedre når de tar det på kvelden Tar du for mye, vil ofte tarmen slappe av - og gi diare
http://www.matoghelse.no/magnesium-d...560-48914.html
Dette synes jeg er en bra artikkel, sto også en del i dagbladet for ikke lenge siden. Så bare fortsette spør du meg vet ikke dosering på ketolysevarianten, men du finner nok ut av det også
Godt å slippe kramper da

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 13:16   #3
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Magnesium tablettene til ketolyse

Ja det er kjempe deilig å slippe det, for jeg har hatt dette siden jeg var i pubertet og det er slitsomt. Tusen takk for kjempe godt svar

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 13:31   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium tablettene til ketolyse

Bra artikkel, Zincite - takk!

Jeg har et "elsk"-forhold til magnesium - jeg har det helt grusomt om jeg ikke tar tilskudd, leamus over hele kroppen, hjertebank osv. Så magnesium er min venn!

Så bra at du er blitt kvitt plagene dine, ninni!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 14:21   #5
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Magnesiumtablettene til ketolyse

ja ikke sant, jeg har aldri visst at det gikk an å ta det for kramper en gang jeg.. Man lærer så lenge man lever, det er helt sikkert

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 14:23   #6
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Magnesiumtablettene til ketolyse

Og takk også til deg om legger ut denne artikkelen var knall bra tusen takk

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 19:43   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Magnesiumtablettene til ketolyse

Hei
I tillegg til magnesium har også omega III god effekt på leggkramper, og i mindre grad E-vitamin i høye doser.
Ketolysemagnesium er utmerket å fortsette med etter kuren. Det har innvirkning på veldig mange enzymer i kroppens forbrenning.
Leggkramper er tegn på relativ mangel på magnesium.

Til deg med leggkrapmer: Forsøk i prioritert rekkefølge

  • Magnesium
  • omega III tilskudd
  • E-vitamin
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:11   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Magnesiumtablettene til ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
I tillegg til magnesium har også omega III god effekt på leggkramper, og i mindre grad E-vitamin i høye doser.
Ketolysemagnesium er utmerket å fortsette med etter kuren. Det har innvirkning på veldig mange enzymer i kroppens forbrenning.
Leggkramper er tegn på relativ mangel på magnesium.

Til deg med leggkrapmer: Forsøk i prioritert rekkefølge

  • Magnesium
  • omega III tilskudd
  • E-vitamin
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil??

Guttungen min bruker en medisin han får hjertebank av. Jeg gav har en ketolyse magnesiumtabelett og guttungen min fikk en ny hverdag!! Hjertebanken er borte og han sover myyyye bedre om natta. Så vi er blitt flere brukere av disse tabelettene her i huset

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 11:02   #9
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Magnesiumtablettene til ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Torkil??

Guttungen min bruker en medisin han får hjertebank av. Jeg gav har en ketolyse magnesiumtabelett og guttungen min fikk en ny hverdag!! Hjertebanken er borte og han sover myyyye bedre om natta. Så vi er blitt flere brukere av disse tabelettene her i huset


Kjempehyggelig å høre.

Dessverre er det ikke mange fastleger som interesserer seg for enkel behandling med naturlige mineraler/vitaminer etc.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 21:35   #10
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Magnesiumtablettene til ketolyse

Tusen takk for svar Torkil, har aldri fått vite dette før, og som du sier så har jeg aldri fått tips om dette fra fast legen min noen gang. Og jeg har slitt masse med kramper..
Så jeg ble kjempe glad nå, når jeg vet at jeg kan bruke disse og sove godt om natten

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
krampe, leggkrampe, magnesium, urolig hjerte


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no