Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Påske

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-08, 21:21   #1
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Påske

Hei jeg trenger gode råd på hvordan jeg skal holde fingrene unna påskeegget i år Hva gjør dere?

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 22:00   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Påske

Lager sukkerfritt snop, feks. sukkerfri marsipan. Går helt fint med Splenda, mener jeg å ha lest her inne. Her er et par tråder:

Lavkarbo påskeegg, tips

Julegodterier og -kaker (kan jo brukes til påske også)

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 22:27   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Påske

Spiser masse påskeskinke! Det er på tilbud nå!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 22:28   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Påske

Jeg holder meg unna ALT, men noen ganger planlegger jeg en "sprekk", da spiser jeg enten det jeg har lyst på av vanlig mat og godis, eller lager noe lavkarbo snop, kake etc

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 22:30   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Påske

planlegger ikke sprekk pga påske da... men hvis lysta er så stor at jeg MÅ ha en karbo dag så kommer det til slutt en karbodag

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 22:41   #6
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Påske

Nam nam. Gleder meg til påske! Da skal vi til fjells, og da må man ha med lavkarbosnop, ostekake og baconsnacks! Finner kjempemange gode og lettvinte oppskrifter her inne!
Vet bare ikke helt hvordan man skal få erstattet appelsinene....

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 22:59   #7
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Påske

Nei det blir nok vanskelig å erstatte apelsin. MEN jeg fant ut i dag faktisk at Fribol http://www.fribol.dk/fribol1_004.htm (selges på apotek) også har en drops med apelsinsmak. Den var faktisk ganske god
Som nødløsning?

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 23:04   #8
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Påske

Hmm...ikke dumt! Har ennå ikke gått til innkjøp av noe drops, men kan hende de rundt meg synes jeg burde gjøre det? Ingen tyggis på 15 dager nå...
Takk for tipset

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 23:10   #9
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Påske

Jeg planlegger karbo-påskeegg-dag på påskeaften.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:09   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Påske

Opprinnelig lagt inn av paprika, her.

Jeg planlegger karbo-påskeegg-dag på påskeaften.

Jeg også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 20:15   #11
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Påske

Udo's har jo appelsinsjokolade, men jeg vet jo ikke noe om karbo og smak der da..
Nei, jeg tror påsken får være som den har vært.. Den varer jo ikke sååå lenge..

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 20:26   #12
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Påske

Eg er jo berre Lindbergar, så då blir det ikkje så vanskeleg som de som nesten ikkje skal ha karbo. Kjem nok til å eta eindel mørk sjokolade og nøtter. Fransk sjokoladekake smakar godt, det gjer også mandelkjeks. Oppskrift på forumet på begge to. Har tenkt å prøva å laga marsipan i år. Det har eg ikkje gjort før.

Eg er veldig glad i mat, så min filosofi er at eg må ha noko godt å velja i også. Å ikkje eta "snop" eller kaker i påsken er derfor utenkelig. Men, eg må velja smartare enn chips og melesjokolade

__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 01:26   #13
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Påske

I dag fant jeg et kupp av et godteri for alle dem som ikke planlegger en sprekk. Cavalier marsipan! Den smakte utrolig godt, til forveksling lik vanlig marsipan. 2g karbo. I Stavanger selges den på dropsen. Løp og kjøp!

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 08:34   #14
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Påske

jeg kjører strengt, så ingen snop på meg, lavkarbo eller ei



får heller ta meg en lang skitur når suget kommer over meg

quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 19:21   #15
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Påske

jeg planlegger også å være i ketose i påska! Men det går jo absolutt an å kose seg med noe lavkarbo også HELDIGVIS

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Påske - egg Summer Kake/dessert og snacks 40 01-12-11 06:59
Påske - egg Summer Barns kosthold 6 13-03-08 12:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no