Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Trilles glade lavkarboliv

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-08, 08:33   #26
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Trilles glade lavkarboliv

-500 g denne veka. Og endelig så har eg plassert under den magiske grensa.
Denne veka har egentlig gått veldig greit. Elskar havregraut til frokost. Brukar 1 dl havregryn og blandar med rikelig cc og ett egg. Toppar med kanel, blåbær og litt frø og nøtter. Kjempegodt
Neste veke blir nok litt verre. Då er det påske og me får besøk. Har tenkt å prøva å laga marsispan. Ellers så blir mørk sjokolade og nøtter redninga når påskesnopet skal etast.
Målet for påsken er dessuten å halda fram med trilletur og innestyrketreninga sjølv om det er ferie.

__________________
-27 kg siden aug 2009

Sist redigert av Trille : 14-03-08 kl 23:40.
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:46   #27
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Gratulerer med vektnedgang!!


__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 18:26   #28
Gamlemor
Medlem
 
Gamlemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 57
Innlegg: 281
Gamlemor er en juvelGamlemor er en juvelGamlemor er en juvel

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Gratulerer, og heia deg!

__________________


Gamlemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 10:37   #29
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Huff.. Det blei mykje glede og lite lavkarbo i påsken... Tar nokre litt strenge lavkarbodagar før eg går på vekta igjen og håpar at eg ikkje må hengja med alt eg åt så veldig lenge.
Men, det positive er at me var ute og gjekk tur kvar dag, så satsar på at om nokre dagar så er påskekosen ute av kroppen.
Det er litt kjedelig med alt snøen som er komen. Trilletur er litt keisamt når det er så mykje snø, men me må no koma oss ut i dag også.
Mål for veka:

  • Få bort karbosuget igjen
  • Fortsette med innestyrketreninga
  • Trilleturar

__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 23:35   #30
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Opprinnelig lagt inn av Trille, her.

Huff.. Det blei mykje glede og lite lavkarbo i påsken...Jaja, men det var mye glede,og det er ikke uten betydning. Spist er spist, bare legg det bak deg. Tar nokre litt strenge lavkarbodagar før eg går på vekta igjen og håpar at eg ikkje må hengja med alt eg åt så veldig lenge.
Men, det positive er at me var ute og gjekk tur kvar dag, så satsar på at om nokre dagar så er påskekosen ute av kroppen.
Det er litt kjedelig med alt snøen som er komen. Trilletur er litt keisamt når det er så mykje snø, men me må no koma oss ut i dag også.
Mål for veka:

  • Få bort karbosuget igjen
  • Fortsette med innestyrketreninga
  • Trilleturar

Ser ut som du har klare planer og gode mål. You go girl!

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 17:28   #31
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Eg måtte gå på vekta. + 2 kg At det går an... Men det var jo ein fin påskeferie, så takk for støttende ord, Paprika.
Og no er eg også søtsjuk igjen. Kjedelig... Det gode er at eg veit kva som fungerar, men duverden så lett det er å havna på karbokjøret...
Har ikkje vore tur i dag, men skal ta styrketreninga grundigt i kveld.

__________________
-27 kg siden aug 2009

Sist redigert av Trille : 26-03-08 kl 20:36.
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 07:11   #32
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Endelig tilbake på minussida etter påske!! - 300 g fra siste vegedag før påske.
Det blitt litt mindre innetrening og litt færre trilleturar enn planlagt. Neste veke skal bli bedre.

__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 13:58   #33
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Innom og hilser jeg. Vurderer å kjøre Fedon selv. tenkte jeg skulle prøve ketolyse litt til bare.

God helg

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:20   #34
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Ingen nedgang denne veka. Skal reise bort i helga, så det blir vel ikkje heilt lavkarbo, men det får gå så det går... Det kan uansett ikkje gå verre enn i påsken, og (u)heldigivis så er jo helga egentlig berre to dagar.

Gjekk forresten halvannan mil her ein dag... Ikkje verst...

Har ikkje målt meg på lenge, og fann ikkje målbandet når eg no skulle sjekke måla. Det har definitivt skjedd noko med antall cm.

God helg alla lavkarboar


__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:01   #35
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Ønsker deg en fin fredag videre - og god helg til deg også!


__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 17:04   #36
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Uff det går litt tregt for tida...
Pluttselig har eg ikkje det minste lyst på lavkarbomat, men derimot sjokolade, ferskt brød, muffins osv osv... Kjedelig... Kva skal eg gjera for å finne tilbake til den gode lavkarbolivet?
Har tatt nokre dagar og ete vanlig brød, litt pasta og slikt, men problemet når eg eter litt raske karbohydrater er at eg berre får lyst på meir...
Hm, har ete som eg skal i dag. I tillegg har eg gått tur i over 2 timer...
Satsar på at morgondagen blir bedre

__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:07   #37
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Hm...
Det har gått litt betre... Har ikkje gått ned noko, men er tilbake på lavkarbo-light... Det blir ganske mykje reising i mai (bla ferie i 2 veker i syden + ei veke heime hos mamma) og eg har ikkje motivasjon til å fylgja så streng lavkarbo i perioden. Har som mål å ikkje leggja på meg...

__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 09:16   #38
Trille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 72
Trille er på en erverdig vei

Sv: Trilles glade lavkarboliv

Uff... Kvifor slurvar eg og går over til høgkarbo når eg veit kva som skjer.... Kiloane berre rasar på i takt med aukande karboinnhold... At eg aldri lærer. Halvannan månad med ferie, diverse besøk etc har satt sine spor. Men, nå er eg tilbake på lavkarbo. Problemet er at når eg er inne i ein "god" periode, så skjønar eg ikkje kvifor det er noko problem å eta lavkarbo. Men, så pluttselig så er det som karbotrollet tar meg og lokkar meg utpå... Og så våknar eg etter ei tid (seks veker og + 5 kg!! denne gangen!), og då er det så vanskelig å ta seg inn att. Men, no er eg på gli igjen, og har fått bort 2 av kg på dei første dagane, så noko av det var vel berre vatn også. Kjenner forresten at kroppen har godt av lavkarbo. Har meir ubehag i magen + vatn i kroppen når eg er på karbokjøret... Så derfor... karbotrollet vik frå meg

__________________
-27 kg siden aug 2009
Trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no