Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Fløte som drikke?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-10, 12:28   #1
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Fløte som drikke?

Er det dumt, siden det er 2,9 kh i den? Men masse fett også da, 38 g. Så det monner jo bra. Men hva syns dere? Får av og til lyst på noe annet enn vann å drikke

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 12:51   #2
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte som drikke?

Om du greier å drikke ren fløte som melk så skal jeg bøye meg i støvet

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 13:36   #3
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Fløte som drikke?

jeg har og vurdert det! Om en blander den med vann, smaker det mer melkeaktig da tro?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:32   #4
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

jeg har og vurdert det! Om en blander den med vann, smaker det mer melkeaktig da tro?

det kan hende det skal jeg prøve. men syns det går greit å drikke litt - prøver å ikke tenke på det som fløte men som biola eller noe annet har tenkt på om det går ann å tilsette litt bringebær, som en smootie eller noe. Men da blir det nok for mange karber.

Men er det greit da å drikke 1-1 1/2 dl fløte?

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:33   #5
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Om du greier å drikke ren fløte som melk så skal jeg bøye meg i støvet

hehe...hva gjør man ikke for å komme i mål? Idag har jeg ikke klart å spise noe. Føler meg litt sulten, men orker ikke å spise. Har syke barn og går litt i ett her hjemme så mulig det er det som gjør det. Men jeg er ihvertfall litt desperat etter enkle løsninger idag

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 15:17   #6
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte som drikke?

NEI fløte blandet med vann smakte IKKE godt. Jeg måtte tilsette litt splenda for å i det hele tatt få det ned! Men da vet man det

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 15:23   #7
Super Lotta
Nytt Medlem
 
Super Lotta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 5
Super Lotta er på en erverdig vei

Sv: Fløte som drikke?

Men hvis du tar fløte isbiter og sterk kaffe og kjører i blenderen, så får du en god iskaffe.

Super Lotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 01:02   #8
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Fløte som drikke?

Eg syns fløte e den einaste "melka" som eg klara å drikke. Huska eg brukte å snikdrikke det når eg var yngre og fikk kjeft av mamma en gong. Det va jo ikkje sunt med fløte i den tida Det e ikkje alltid eg har lyst på mat. Så da har eg tatt meg en dl med fløte (desverre har dei kun matfløte uten laktose, så den blir jo litt mager ) Eg digga at ting som e ulovlig og godt e lov :P

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 07:32   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Fløte som drikke?

Jeg ville nok hatt lettere for å drikke den om jeg blandet fløten i te eller kaffe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 09:01   #10
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Fløte som drikke?

Jeg drikker ofte fløte - ikke som tørstedrikk, men hvis jeg er sugen på noe. Da tar jeg meg en durabelig slurk rett fra kartongen og "suget" er borte.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 09:06   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fløte som drikke?

Ikke noe problem å drikke fløte!!!
Hjelper mot sure oppstøt og søtsug og er rett og slett godt å drikke rett fra kartongen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 11:13   #12
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte som drikke?

Bra at det er andre enn meg som syns det går greit å drikke det

Jeg har en tendens til å ikke orke å spise selv om jeg kjenner at jeg kanskje må ha noe mat, og da metter kanskje fløte nokså godt? Men er det for mye karbo? Hvor mye må man drikke for at det skal bli et måltid?

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 11:14   #13
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Eg digga at ting som e ulovlig og godt e lov :P

enig!!!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:03   #14
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte som drikke?

Null problem med å drikke fløte, jeg elsker fløte faktisk.
Men det funker dårlig hvis målet er å gå ned, fløte og ost stopper nedgangen min..

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:43   #15
an_ta
Medlem
 
an_ta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 54
an_ta er på en erverdig vei

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg drikker ofte fløte - ikke som tørstedrikk, men hvis jeg er sugen på noe. Da tar jeg meg en durabelig slurk rett fra kartongen og "suget" er borte.....

Så fantastisk!
Enda raser du ned i vekt?

__________________


an_ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 22:12   #16
Majanne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 15
Majanne er på en erverdig vei

Sv: Fløte som drikke?

Jeg kan og drikke fløte rett fra kartogen...godt! Men, prøver å begrense det. Men, greit med noe lettvint når man MÅ ha noe og man egentlig ikke orker mat. Metter godt, ja!!

Majanne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:00   #17
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Fløte som drikke?

Jeg drakk mye fløte, men måtte kutte ut alle meieriprodukter (unntatt smør) for å gå ned i vekt.

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:36   #18
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av an_ta, her.

Så fantastisk!
Enda raser du ned i vekt?

He, he - jeg har vel aldri i min slankeperiode rast ned i vekt - mine 30 kilo har jeg brukt halvannet år på å bli kvitt....

Det har gått treigt det siste halve året - men jeg tror det har mer med å gjøre at jeg er så nærme målet enn med at jeg drikker fløte.....

Jeg drikker ikke mye fløte altså - men det blir gjerne en god slurk 2-3 ganger i løpet av en dag, helst for å "drepe" evt søtsug....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:28   #19
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Fløte som drikke?

uf at dere klarer,, kan til nød ha i kaffen jeg da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 19:45   #20
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Fløte som drikke?

Fløte er nom nom - og med en teskje eller to med lavkarbovennlig syltetøy blir det en god milkshake.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 11:30   #21
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Fløte som drikke?

Nam! Eg òg er ein av dei som faktisk likar fløyte (men eg trur eg ikkje kan drikka så forferdeleg mykje av det... hehe!)
Uansett, eg tok meg nettopp ein sup fordi eg ikkje klarer å eta fruksot i dag... er både kvalm og manglar matlyst men veit eg må ha NOKO!

Då eg gjekk på lavkarbo for to år sia, unte eg meg av og til som godis om kvelden ein skvett fløyte med litt fun-saft i... rista det slik at det vart NESTEN krem... nam nam!!!

Elles er det jo snadder med masse fløyte på litt jordbær

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 11:43   #22
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Nam! Eg òg er ein av dei som faktisk likar fløyte (men eg trur eg ikkje kan drikka så forferdeleg mykje av det... hehe!)
Uansett, eg tok meg nettopp ein sup fordi eg ikkje klarer å eta fruksot i dag... er både kvalm og manglar matlyst men veit eg må ha NOKO!

Då eg gjekk på lavkarbo for to år sia, unte eg meg av og til som godis om kvelden ein skvett fløyte med litt fun-saft i... rista det slik at det vart NESTEN krem... nam nam!!!

Elles er det jo snadder med masse fløyte på litt jordbær

ah! Takk for kjempegode tips. Jeg er livredd for karbo jeg, og jordbær høres ut som mye karbo Men jeg tror nok kanskje mitt problem er at jeg spiser for lite karbo. Skulle ønske kroppen min viste en kurve og sa fra når blodsukkeret begynte å stige og det var fare for masse insulin.... Magen min ser ut som en fotball bare jeg spiser litt for mye karbo.

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 11:48   #23
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

ah! Takk for kjempegode tips. Jeg er livredd for karbo jeg, og jordbær høres ut som mye karbo Men jeg tror nok kanskje mitt problem er at jeg spiser for lite karbo. Skulle ønske kroppen min viste en kurve og sa fra når blodsukkeret begynte å stige og det var fare for masse insulin.... Magen min ser ut som en fotball bare jeg spiser litt for mye karbo.

Eg unner meg no litt jordbær eg når det er jordbærsesong. Og så er det jo ALT MED MÅTE, som med alt anna...
Eg òg har det problemet at eg stort sett får i meg alt for lite karb om dagen. Så dei dagane eg tek eit jordbær, tenkjer ikkje så mykje på det. Og det er jo ikkje såååå mange karb i jb? I forhold til bringebær?

Hehe! Du er ikkje den einaste som får fotballmage når det er litt for masse karb i omløp! Fy søren, eg føler meg jo slank som ei sylfide etter berre 4 dagar på lavkarbo! NETTOPP pga at magen ikkje struttar lenger

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 12:36   #24
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Eg unner meg no litt jordbær eg når det er jordbærsesong. Og så er det jo ALT MED MÅTE, som med alt anna...
Eg òg har det problemet at eg stort sett får i meg alt for lite karb om dagen. Så dei dagane eg tek eit jordbær, tenkjer ikkje så mykje på det. Og det er jo ikkje såååå mange karb i jb? I forhold til bringebær?

Hehe! Du er ikkje den einaste som får fotballmage når det er litt for masse karb i omløp! Fy søren, eg føler meg jo slank som ei sylfide etter berre 4 dagar på lavkarbo! NETTOPP pga at magen ikkje struttar lenger

Hehe... Kjenner meg såååå utrolig godt igjen!! Etter bare noen dager følte jeg at jeg hadde "et nytt liv". Men så blir man bare litt bitt og vil gjerne ned i vekt også - og få en slank bikini-kropp til sommerendrømme...

Tror det er litt over 3 kh i bringebær og 7 kh i jorbær? Men skulle gjerne visst hvor den magiske grensa går - en ting er antall karbs pr dag, men hva med anntall pr måltid er noe annet... jeg spiser ofte paprika til ost selv om det er litt mye kh i den. Men noe må jeg jo spise som inneholder kh. Akkurat i dag har jeg en sånn dag som jeg ikke orker å spise noenting. Lurte på om jeg skulle prøve å klare meg uten melkeprodukt, men hva i alle dager skal jeg spise? Er sååå lei av egg og bacon

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:51   #25
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Hehe... Kjenner meg såååå utrolig godt igjen!! Etter bare noen dager følte jeg at jeg hadde "et nytt liv". Men så blir man bare litt bitt og vil gjerne ned i vekt også - og få en slank bikini-kropp til sommerendrømme...

Tror det er litt over 3 kh i bringebær og 7 kh i jorbær? Men skulle gjerne visst hvor den magiske grensa går - en ting er antall karbs pr dag, men hva med anntall pr måltid er noe annet... jeg spiser ofte paprika til ost selv om det er litt mye kh i den. Men noe må jeg jo spise som inneholder kh. Akkurat i dag har jeg en sånn dag som jeg ikke orker å spise noenting. Lurte på om jeg skulle prøve å klare meg uten melkeprodukt, men hva i alle dager skal jeg spise? Er sååå lei av egg og bacon

JO, eg fann jo ut det at det er over dobbelt så mange karb i jordbær, men so what!!! Er jo ikkje slik at eg et ei heil korg (400-500g) heller... vert med eit par tre bær. Så det skal eg jammen meg halda fram med å unna meg sjølv

Off, kjenner kjensla av å vera lei egg og bacon. Det vert i overkant mykje einsformig mat når eg òg går på dette. Men, så er det jo å vri hjernen litt, tenkja alternativt: kyllingsalat, tacosalat, kyllingvinger(lår), oopsi-roll med pålegg (eg skal laga oopsi-rollar no i kveld), oste og skinkesnurr (steikt i panna, då er det knallman!)... ja... det er jo flust av oppskrifter! Men, eg las ei i dag som sa ho var litt forvirra av alle oppskriftene, og det kan eg forstå. Er jo mange gode rettar ein kan laga, men så kjem problemet med å bestemma seg, og då klarer ikkje eg landa på noko og går utan å eta nokon ting for eg veit rett og slett ikkje kva eg skal laga av alt det gode... haha! Kan verta for mange val her i livet òg

Ja, skulle vore eit opplegg for kor mange karb ein kan eta per måltid. Når det vert til at eg nokre dagar berre et to måltid, vert det som regel eitt lite og ein stor middag... med masse grønsaker som sikkert dekker heile dagskvoten! Haha!

Anyway... kva handla tråden om??? :P

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fløte Bigmamma Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 28-05-08 18:08
Ang. fløte Elanessë Spørsmål og svar 11 24-04-08 11:06
Fløte cilemora Lavkarbo generelt 3 23-01-08 22:38
Fløte Kanari Spørsmål og svar 3 26-11-06 17:48
Kan jeg drikke.... Mocca Induksjonen 6 16-01-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no