Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Superenkel nøttesjokolade!

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-11, 12:09   #1
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Superenkel nøttesjokolade!

Sjokolade
Kokosfett
Fløte
Nøtter etter eget ønske

Smelt 100g sjokolade i et vannbad, og rør inn en god 1 ss kokosfett og et par ss fløte. Legg nøtter etter eget ønske (hasselnøtter, cashewnøtter, peanøtter) i små former eller f.eks en liten bakepapirdekt brødform. Hell sjokoladeblandingen over nøttene og sett i fryseren. Voila! Enkel og raskt snacks, og jeg syns det er skikkelig ålreit at man kan lage opp noen fordi de varer en stund (hvis man er flink ).

__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.


Sist redigert av Dangerous Nan McGrew : 10-09-11 kl 01:04. Årsak: Lagt til bilde
Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Superenkel pannacotta Liv Kake/dessert og snacks 19 27-12-11 23:09
Nøttesjokolade Makronella Kake/dessert og snacks 3 25-05-11 14:57
Superenkel middag, som var utrolig nydelig! marjusen Middag 9 13-03-11 16:51
Superenkel granateplemousse-ostekake Gracella Kake/dessert og snacks 0 21-03-10 15:30
Superenkel ketosevennlig blomkålsalat som tilbehør Lykkelig Middag 2 11-09-08 17:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no